[SGW] Opbergtas voor BP?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whoopylover

Opbergtas voor BP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 14:38

Waar kan ik een goede opbergtas voor m'n BP kopen?
Toen ik 'm kocht zat er een doorzichtige plastic zak omheen, deze is nu vies en vol met gaatjes.
Aangezien m'n BP zwart/wit is, heb ik wel wat bescherming nodig anders is hij zo weer zwart/zwart :+

Ik doe 'm liever niet in een vuilniszak of andere tas, aangezien daar ook het vuil in kan vallen.
Liever zo'n soort wedstrijdjas-hoes die je dicht kan ritsen. (,maar dan niet van HH, want daar is de rits binnen 2 weken van kapot)

Dankje!

vera_pino

Re: Opbergtas voor BP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:34

ik heb er een van usg los gekocht, speciaal voor een BP (heb zelf een bp van kieffer) mischien dat je die ergens kunt vinden? zit een rits in en is open van onder en zit een gat voor je hanger in.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 19:52

Ik kan nergens op een site een losse tas van USG vinden...
Weet iemand waar ik moet zoeken?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:00

Heb ook even gespiekt maar kan zo gauw ook niks vinden. Logischerwijs zou zo'n hoes moeten staan bij de bodyprotectors zelf of in de rubriek overige.

Maar misschien kan ik toch nog een bijdrage aan dit topic leveren... toevallig vond ik gister tijdens het uitmesten van mijn kledingkast eenzelfde hoes als Vera_pino beschrijft. :D Ik gebruik 'm niet aangezien mijn BP blauw is.

Misschien is 't wat voor je? :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:13

gewoon een kledinghoes bij een stomerij of kledingzaak? Maar je kunt ook een klein gat in de bodem van een vuilniszak maken, BP over een kleerhanger doen en die door het gat doen zodat de vuilniszak over de BP valt en je het geheel zo kunt ophangen. Kan geen vuil en het blijft netjes schoon.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:34

Ik heb mijn BP samen met zweep, rugnr. houder, medical card in een draagtas van een deken die ik vorig jaar gekocht heb. Heel handig, doorzichtig en met twee lussen om hem te dragen.

Idd wat lielle zegt, op een hangertje in een hoes van ikea / stomerij kan ook!