Na contact met Internationale Eventingruiter Anton van der Schans heeft hij aangegeven graag verder te willen gaan met het geven van SGW lessen. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden, jong en oud, paarden en ponycombinaties. De lessen zullen ingedeeld worden op nivo.
De lessen worden gegeven op een daarvoor aangegeven terrein, bv Bussloo, Renswoude, Nijkerk, Ede of andere terreinen. Je kunt zelf aangeven waar jou voorkeur ligt. Het is uiteraard wel prettig als er meerdere lessen op 1 locatie gegeven kunnen worden. De lessen bestaan uit een stukje dressuurmatig loswerken, losspringen en vervolgens het echte werk. Het is mogelijk dat Anton het paard overneemt als je zelf of het paard angst heeft, hij zal dan het paard en de ruiter het vertrouwen geven om bepaalde hindernissen wel te overwinnen.
De data zijn in overleg mogelijk. Er kan zowel in het weekend als doordeweeks getraind worden evt. in voorbereiding op een wedstrijd. Een les zal ong. anderhalf uur in beslag nemen, ook afh. van het nivo en het aantal deelnemers per les.
Een aantal voorkeursdata zijn, andere data zijn in overleg mogelijk:
Donderdagmiddag 11 juni (voorbereiding NK, Nijkerk) Zaterdag hele dag 13 juni (voorbereiding NK, Renswoude) Woensdagmiddag 8 juli (Ede) Zaterdag hele dag 18 juli Donderdagmiddag 13 augustus (voorbereiding najaarscrossen) Zaterdag hele dag 5 september (voorbereiding najaarscrossen)
De kosten zijn afhankelijk van de groepsgrootte: €40 individueel 2-4 personen €20 p.p. Groepen van 5 personen, €15 p.p. De eventuele terreinhuur dient zelf betaald te worden.
Belangstellenden kunnen zich aanmelden via antonpieter@live.nl. Of per tel/sms *knip*. In het bericht graag aangeven op welke data u mee wil rijden en het niveau van de combinatie. Graag ook aangeven of het gaat om een pony of paard. Overige vragen kunnen ook via de mail beantwoord worden. Ook de lesindelingen zullen via email en evt. op bokt verspreid worden.
Uiteraard is het verplicht om met een bodyprotector en cap te rijden!
Laatst bijgewerkt door Sim op 20-05-09 07:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tel.nr verwijderd. Is niet toegestaan op dit forum. Op te vragen per pb.
Hij is idd weg bij Madeleine Wellicht kunnen de trainingen in de toekomst ook weer op dat terrein.
LadyLynn
Geplaatst: 20-05-09 08:57
lijkt me wel ontzettend gaaf... ik heb een 4-jarige die goed kan springen.. en zou het zelf ontzettend gaaf vinden om eventing te rijden!.. mhh even overna denken en kijken of ik meer mensen kan vinden om misschien een groepslesje te doen!
billy1
Geplaatst: 20-05-09 09:28
Wil hier toch nog even melden dat ik ook nog altijd beschikbaar ben voor het geven van cross lessen! Ik rijd internationaal eventing en ben ORUN gediplomeerd.
Canter
Geplaatst: 20-05-09 11:43
In welke omgeving, welke terreinen geef jij je lessen Billy?
Oh Ik zou eigenlijk wel heel graag willen mee rijden in Ede Dan kan ik weer lopends komen.
rowo
Geplaatst: 21-05-09 08:42
Ik hou mij iig aanbevolen voor begin juni samen met Malloesje.
malloesje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-09 08:46
rowo schreef:
Ik hou mij iig aanbevolen voor begin juni samen met Malloesje.
Alleen staan die beide data in juni mij niet aan Dat weekend zit vol met concoursen. Ik denk dat we dus in overleg moeten om bv een week later of eerder te gaan
Ik heb al gemaild om me op te geven. Hoop dat er meerdere beginners zijn die mee doen. Worden er ook trainingen gehouden op het terrein van Vrouw Roskam in Lunteren?
Er staat boven in de post dat andere data in overleg mogelijk zijn en vragen kunnen via mail gesteld worden
Amber_
Geplaatst: 25-05-09 11:01
Ja dat had ik gelezen.
Had al gemaild. Maar misschien wist jij gewoon al meer.
magicrover
Geplaatst: 26-05-09 09:32
Heb net mail van Anton gehad. Hij gaat nakijken of er in juni al getraind kan worden en of er ook eventueel bij Roskam in Lunteren getraind kan worden. Mocht ik meer weten, dan zet ik het hier weer neer.
Ik kan helaas niet nog een dag meer vrijnemen van stage. Naja kan vast wel, maar wil ik niet.
a_vd_s
Geplaatst: 26-05-09 10:07
Volgende week woe 3 en/of don 4 juni heb ik een les (ede/lunteren/nijkerk) ga nog bellen welke locatie. ervaring is echter wel vereist, bij genoeg animo kan ik meerder groepjes indelen kan wat mij betreft de gehele dag.
grtz. Anton
malloesje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-09 10:08
haha Anton jij op bokt
Zie net je bericht. Heb iig een klein beetje ervaring Graag meld ik me aan voor deze les..
Laatst bijgewerkt door malloesje op 26-05-09 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt