Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op het 2e rondje na dan want daar had ik dus een stop op 11, ik dacht dat hij sprong maar toen hij dat toch niet deed hing ik om z'n nek en viel ik in slowmotion op de grond
In het 2e rondje lukte het zonder hulp 

Hopelijk ben je mijn martingaalstukjes niet vergeten terug te geven Meetje
psst schreef:Mooie foto Patsur
Zo ben ik vandaag ook ongeveer gegaan![]()
Bob was overal op gefocust behalve op mij..
In het starthokje steeg ik bijna op en vervolgens kreeg ik hem bijna niet vooruit, hij vond het maar wat spannend allemaal! Het waren niet zo zeer de hindernissen die hij spannend of eng vond maar meer wat er om hem heen gebeurde want zodra we er voor kwamen sprong hij braaf, soms ietwat vreemd maar dat mag de pret niet drukkenOp het 2e rondje na dan want daar had ik dus een stop op 11, ik dacht dat hij sprong maar toen hij dat toch niet deed hing ik om z'n nek en viel ik in slowmotion op de grond
![]()
De brug vond hij wel een beetje "eng" en daar heb ik bij het 1e rondje dus ook behoorlijk wat hulp bij gehad. Als meneer iets niet wil wil hij ook echt niet en staat hij met 4 benen aan de grond genageld. Zodra hij overtuigd wordt dat het echt wel kan doet hij dat dan wel weer braaf, en vraag me dan ook af of hij het wel echt "eng" vond...In het 2e rondje lukte het zonder hulp
Ben echt heel benieuwd naar de foto's!

Snoekiej schreef:Ik heb wel beide rondjes de laatste hindernis overgeslagen en de dikke boom nog een keer gesprongen, want het bruggetje vond ik niet 100% veilig. Vorstin heeft zich hier 2 jaar terug onwijs aan bezeerd, dus ik wilde de gok niet nemen.