Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En aangezien je 18 bent, kan dat ook niet anders.
De afgelopen jaren heb ik bij de pony's al SGW gestart, tot de L, en nu gaan we naar de B paarden. Vorstin is een E-pony van 1.56. Zij heeft paardengangen (paardgefokt, klein gebleven KWPN-er) en met afstanden of hoogte heb ik geen problemen. Ik doe ook al een aantal jaar crosstrainingen, en dan maakt het ook niet uit of ik in een groepje van pony's of paarden train. Naast mij rijden Amber_ en Hilde_ ook met hun pony tussen de paarden. Volgens mij is het weinig probleem om met een pony tussen de paarden te starten, zolang je pony maar goed kan springen en zich kan aanpassen aan de paardenlengtes. Denk wel dat in de B de hindernissen al op 80-90cm staan, in de cross en het springparcours. Als jij een goed springende haflinger hebt, zou het moeten lukken tussen de paarden. Als ik jou was zou ik eerst een paar trainingen doen, en daarna wat oefencrossjes rijden, dan zie je vanzelf wat voor vlees je in de kuip hebt
.
. En anders idd eerst lekker cross trainingen doen, en zien wat je instructeur zegt ! Fjordy en ik trainen ook wel is, en dan ook vaak tussen paarden, gaat prima hoor.