[HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
viefdepief

Berichten: 12353
Geregistreerd: 14-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 00:04

Haha die Simmie :))
Wel stoer hoor! Hoop dat je wat kilo's kwijt raakt zo.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Vandaag 1 ei gegeten en dat vind ik meer dan genoeg ;)

Lotte: Fijn dat Wolin weer nieuwe schoenen heeft :)

PB: Mooi cijfer!! Gefeliciteerd :D

Heleen: Grappige foto! Kunt zien dat Olivier het inderdaad wat raar vindt :+

Ik ben vanavond ook weer fanatiek bezig geweest. Weer een uurtje naar de sportschool geweest :D In 5 minuten thuis mijn tas gedropt, normale broek aangetrokken en gelijk door naar het station gesjeesd. Mijn vader kon me gelukkig ophalen op het station in Deventer (rijden nu namelijk al een poos geen bussen meer naar Diepenveen) en zo eens lekker slapen :z Morgen vroeg op omdat we naar de fysio gaan met Woll.

AntheaV

Berichten: 6769
Geregistreerd: 02-09-05
Woonplaats: Op de grens van Groningen en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 00:45

PB: dat is toch wel een mooi cijfer!!
Vief: jij bent wel fanatiek bezig geweest dus!

Ik ga zo ook naar bed, nog even tv kijken
Trusten :wave:

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 01:04

Sim: dat je zo een dieet uberhaupt kan binnenhouden.... Ik denk dat ik het niet zo volhouden iig.
Ik ben ook niet zo'n fan van die crashdieten. Het belangrijkste blijft toch hoe je die kilo's eraf kan blijven houden, en niet of je ze eraf krijgt. Maar misschien ligt dat ook wel aan mij, ik heb vrijwel altijd honger en zou een week na zon dieet massaal aan het eten gaan. Ik ben nu 2 maanden supergezond aan het eten en al 6 kilo afgevallen :).

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 03:08

@Simmie: Respect _/-\o_ ... Ik heb m`n eigen dieet bedacht, die verandert per week :P .
@PB: Netjes zeg, een 8,5!!
@Heleen: Hoe laat komt het vandaag (even denken 11/2 :o , leuk hoor die nachtdiensten). Ik wil het dan graag zien!! :j

M`n tweede nachtdienst, hierna nog één te gaan.. :) , ben blij als ik er vanaf ben.

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 03:12

Ik heb me op gegeven voor 29 maart en 12 april crosstraining te Moordrecht, volgende poging ;) .

Hilde_
Berichten: 10751
Geregistreerd: 24-05-04

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 08:30

:wave:

viefdepief

Berichten: 12353
Geregistreerd: 14-01-05

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:04

Morgen :wave:

Ik trek eens wat kleren aan & dan naar Wolles :D

jipje_niekje

Berichten: 2058
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Paddendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:19

Goeiemorgen!
Ga zo maar is even wat eten en daarna de paarden naar buiten doen. Dan maar weer door naar school.
@Vief: Succes met Woll bij de fysio.
@PB: Nou netjes cijfer toch!

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:47

Goedemorgen!! :)
pfffff straks dokter.... zie er nu al tegen op!!

@vief: suc6 bij de fysio!! :)

rowo

Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:53

Goeiemorgen :wave:

Succes bij Woll Vief!!!

@ argievai: niet ernstig hoop ik?

TeZzz
Berichten: 999
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:54

Goeiemorgen!

Bianca: leuk filmpje van de fries!
PB: goed cijfer voor je tentamen!
Simmie: wow dat zijn veel eieren! Knap hoor, zou er zelf heel snel genoeg van hebben :P Succes nog!
Vief: succes met Woll bij de fysio dadelijk!
ArGieVai: succes bij de dokter!

Het is hier trouwens prachtig weer :D Strak blauwe lucht en een lekker zonnetje :D (wel een beetje frisjes maarja, beter dan regen!)
Ik ga me verder klaar maken en naar school :)

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 09:56

hier is het idd ook erug lekker weer!

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:15

Wat een weer :wow: ...en ik moet m`n bed in :\ .. ik ga maar gauw, deste eerder ben ik er weer uit..
Vief, veel plezier bij Wolles ;)
ArGieVai, sterkte!! :(:)

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:19

dankjullie, @ rowo: hoop het niet, is van de zomer een wervel scheef geschoten dus moet even een doorverwijsbrief naar de chiropractor :)

rowo

Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:22

Oei klinkt pijnlijke :\ Heb je er erg last vaN?

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:19

ja nou ja goede en slechte dagen, ene dag loop ik als een oma heel erg naar voren andere dag niks aan de hand, alleen als ik op me paard zit zie je het wel duidelijk, val heel erg voorover, beetje jammer :)

CoriienRN

Berichten: 9772
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Valkenburg zh

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:24

Nou dan kan ik ook wel een brief vragen :+ mijn hele rug zit vast :(

Heleen mooie laarzen heeft die jongen :~

Vief succes bij fysio

Stef jij ook :)

Ik ga maar eens lekker in de buiten bak hobbelen heerlijk weertje hier :D

Snoekiej
Berichten: 7629
Geregistreerd: 28-06-05

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:32

Goeiemiddag :)
Wat een lekker weer!

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:07

Middag :wave:

Lekker cijfer PB!

En ik las dat Simmie deze week aan de eieren is :P Heb er wel respect voor, zou zelf echt geen ei meer naar binnen krijgen na 2 eieren (1 vind ik al genoeg).

Vandaag weer stage, hopelijk vanavond nog even naar de paarden.

rowo

Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:23

Ik ben lekker vrij van stage. K ga nu naar enschede!

@ PB: nou met een 8,5 zou ik gewoon echt blij zijn :j

En een eier-dieet? Niks vor mij... :)) Een ei op zijn tijd is echt lekker, maar niet om heel veel per dag van te eten.

viefdepief

Berichten: 12353
Geregistreerd: 14-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:56

Weer fit dus Mandy?
Fijn dat je nog maar 1x hoeft Lotte :)!

Woll gedroeg zich weer voorbeeldig :D
Fysio is een beetje fan van der hihi. Was een vervolgafspraak en het was gelukkig al een stuk beter.
Toch nog wel 3 kwartier bezig geweest met der en nu moet het geloof ik wel goed zijn :) Nu eerst een weekje rust.

Rosalie123

Berichten: 1872
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Peize (Dr)

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:58

Vief, volgens mij heb ik wat gemist, waarom moet je met Woll naar de fysiotherapeut? Heeft hij ergens last van?
Mandy, lekker dat je vrij bent! Veel plezier in Enschede!
Ik zit nu wel op stage.. vanmiddag weer meelopen met een kinderfeestje!

Sim
Berichten: 31484
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:59

floor01 schreef:
Sim: dat je zo een dieet uberhaupt kan binnenhouden.... Ik denk dat ik het niet zo volhouden iig.


Kwestie van wilskracht.
't Zijn ook niet alleen eieren hoor! Ook veel sla, rauwkost, spinazie, tomaten, groentensoep, gegrild kippetje, stukje vis of steak.
Het dieet heeft geen vet, suikers en weinig tot geen koolhydraten.

Citaat:
Ik ben ook niet zo'n fan van die crashdieten. Het belangrijkste blijft toch hoe je die kilo's eraf kan blijven houden, en niet of je ze eraf krijgt.


Heb je helemaal gelijk in. Ik weet wel hoe de kilo's er af moeten en er af blijven. Maar ik wil 13 kilo afvallen dus tussendoor in een korte tijd wat extra kilo's er af zou wel fijn zijn.
Ik snoep niet meer en eten deed ik altijd al heel gezond. Ik ben nu, buiten dit extreme dieet van een week, 3 weken bezig en ben iets meer dan 3 kilo kwijt. Die kilo's zijn er dus op een langzame, verantwoorde manier af gegaan. De kilo's die ik met dit dieet wat sneller afval zijn mooi meegenomen. De kilo's die er daarna nog afmoeten gaan gewoon weer op dezelfde langzame verantwoorde manier.

Citaat:
Maar misschien ligt dat ook wel aan mij, ik heb vrijwel altijd honger en zou een week na zon dieet massaal aan het eten gaan. Ik ben nu 2 maanden supergezond aan het eten en al 6 kilo afgevallen :).


Ik heb nooit honger, wel altijd trek in (lekkere) dingen.
Gelukkig heb ik niet de neiging om in de vreetaanval te gaan na dit dieet. Ben dan allang blij als ik weer een stukje fruit als tussendoortje mag!
Van alleen heel gezond eten val ik niet af. Daar moet ik wel wat meer voor doen, o.a. helemaal niet snoepen/snacken, veel bewegen en een gezond tussendoortje. Want helaas ben ik van het type dat alleen al van kijken naar lekkere dingen dik wordt.

ArGieVai

Berichten: 3085
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 14:42

helloo!!

mooi dat hij losser was vief, nog wel een vervolgafspraak of niet meer? :)

Nou kom net bij de dokter vandaan, m'n ruggengraat is zegmaar 'gedraait' daardoor sta k met m'n rechter been/heup verder naar voren en is mijn rechter voet iets doorgezakt, dus heb ook verkeerde verdeling van mijn gewicht op mijn paard en val naar voren, m'n rug verklaart dus mijn slechte houding te paard (GELUKKIG!!!) nu heb ik morgen een afspraak bij de manueel therapeut (??) en als het daardoor niet beter wordt naar hoofddorp naar een of andere arts :) dus hopen dat ik hiernaa weer goed kan zitten en naast en op het paard een betere houding krijg :D

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 15:07

Simmie schreef:
floor01 schreef:
Sim: dat je zo een dieet uberhaupt kan binnenhouden.... Ik denk dat ik het niet zo volhouden iig.


Kwestie van wilskracht.
't Zijn ook niet alleen eieren hoor! Ook veel sla, rauwkost, spinazie, tomaten, groentensoep, gegrild kippetje, stukje vis of steak.
Het dieet heeft geen vet, suikers en weinig tot geen koolhydraten.

Citaat:
Ik ben ook niet zo'n fan van die crashdieten. Het belangrijkste blijft toch hoe je die kilo's eraf kan blijven houden, en niet of je ze eraf krijgt.


Heb je helemaal gelijk in. Ik weet wel hoe de kilo's er af moeten en er af blijven. Maar ik wil 13 kilo afvallen dus tussendoor in een korte tijd wat extra kilo's er af zou wel fijn zijn.
Ik snoep niet meer en eten deed ik altijd al heel gezond. Ik ben nu, buiten dit extreme dieet van een week, 3 weken bezig en ben iets meer dan 3 kilo kwijt. Die kilo's zijn er dus op een langzame, verantwoorde manier af gegaan. De kilo's die ik met dit dieet wat sneller afval zijn mooi meegenomen. De kilo's die er daarna nog afmoeten gaan gewoon weer op dezelfde langzame verantwoorde manier.

Citaat:
Maar misschien ligt dat ook wel aan mij, ik heb vrijwel altijd honger en zou een week na zon dieet massaal aan het eten gaan. Ik ben nu 2 maanden supergezond aan het eten en al 6 kilo afgevallen :).


Ik heb nooit honger, wel altijd trek in (lekkere) dingen.
Gelukkig heb ik niet de neiging om in de vreetaanval te gaan na dit dieet. Ben dan allang blij als ik weer een stukje fruit als tussendoortje mag!
Van alleen heel gezond eten val ik niet af. Daar moet ik wel wat meer voor doen, o.a. helemaal niet snoepen/snacken, veel bewegen en een gezond tussendoortje. Want helaas ben ik van het type dat alleen al van kijken naar lekkere dingen dik wordt.


Daar heb ik ook wel een beetje last van hoor.. Maar ik heb zwaar respect voor je eier dieet hoor en ik snap inderdaad dat je nu wel even een boost kan gebruiken ;).