[SGW] SGW Mol (BE), 9 november

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vera_pino

SGW Mol (BE), 9 november

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:26

Hey SGW bokkers!

aankomend weekeind start ik in Mol tussen de L paarden.
Ik wilde graag mijn ponytijd afsluiten in de Z pony's,
en aangezien er in Nederland geen Z is en je in belgie tussen de paarden moet starten met je E-pony
gaan we naar belgie. Daar is de laatste wedstrijd 9 november LMZ paarden

nou vroeg ik me dus af of er hier mensen zijn die ooit eens in Mol zijn geweest en mischien weten hoe het terrein er is en de hindernissen ofzo?

Ben namelijk heel erg nieuwsgierig!

Ibonn

Re: SGW Mol (BE), 9 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:08

Het dorpje Mol ligt in de Kempen en zal dezelfde ondergrond hebben als bv Overpelt/Lommel dus zandgrond Haha! Maar ben er nog nooit geweest...

Veel succes !!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 10:52

haha ja ik weet waar mol ligt heb er op school gezeten is wel lang geleden, maar vroeg me af hoe het terrein was. zand waarschijnlijk dus... dank je!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:47

Hoorde van Mirella Vrolijk dat de bodem er altijd goed is, omdat het inderdaad allemaal op zand is.

G3rd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:41

Veel te laat gelezen. Want ik ken de cross zo goed als van buiten. Heb ze al een 8 keer gereden. Nu het toch afgelopen is kan ik best vragen hoe de resultaten waren. Ik was zelf derde in ring 7 van de klasse L. Ik heb wel gezien dat er een hele deliagtie nederlandse collega's aan de start waren.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 15:37

de resultaten waren goed! smorgens de dressuur was ik heel tevreden over, terrein was ook mooi. daarna de cross gelopen
werd er een beetje bang van was allemaal heel mooi aangekleed maar ook heftige hindernissen. gelukkig voor mij Tong uitsteken werden ze makkelijk naarmate het parcours vorderde. toen ik van start ging was alle spanning weg het ging super goed helaas een stop op het water maar daarna wel goed en naar de finish in een tijd van 7.44 gefinisht en dat zonder klokje dus helemaal goed. was al helemaal gelukkig dat ik dit volbracht had. toen springen was slecht terrein in de B-ring voor hindernis 1, daar stopte hij dan ook maar kon ik hem ook niet kwalijk nemen was voor het eerst dat ik na de cross moest springen. maar daarna wel foutloos gesprongen. Na afloop in de tent bleek ik gewoon dik eerste te staan met de dressuur, jammer maar door de stops gezakt naar de 9e plek maar dat ik nog helemaal geweldig! mijn doelen bereikt ben nu Z springen dressuur en sgw aan het einde van mijn ponytijd!!

G3rd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:15

proficiat. Der zijn zwaardere en nog mooiere crossen. Ik zou zekers is naar Schaffen afzakken met de Nederlandse bende. Daar krijg je een Badminton gevoel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:41

Slotje.