Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tevens slecht weer maargoed maakt de pret niet minder.
Maargoed , toen ik eenmaal zat was ze wat rustiger. Ik heb losgestapt op het plein , en over de weg een paar keer heen en weer gedraafd. Verder besloten me niet met zilora in de bak te wurmen. Want dan zou ze gelijk helemaal dichtklappen. Bij de start was ze heel rustig , maar toen ik haar eenmaal liet gaan en ze de eerste hindernis zag ging ze als een speer. Ze vond het prachtig. Ik heb 1 alternatief genomen , dat was op de 2e afsprong. Ik vond de bocht toch iets te moeilijk voor mijn guppie. Dus rustig in stap het alternatief naar beneden genomen. De greppel sprong zo ook braaf , en ze heeft alles in een vlot tempo gedaan. Dus ik was dik tevreden. Bij de finish wou Ziloor enthousiast doorlopen naar de balkjes van de korte cross
Ze kwam wit van het zweet de cross uit , maar vond het echt geweldig ! Voor ons beide was het een hele leuk , en goede ervaring ! Ik heb ook nog een paar foto's , die zou ik straks wel even oploaden ! 
Maar het klinkt wel alsof je een lekkere wedstrijd hebt gereden ! Volgens mij heb ikjullie trouwens wel gezien , Calippo sowieso. Maar toen was ik net Zilora aan het opzadelen dus ben niet naar jullie toegekomen..

De enige mislukte/goede springfoto

Naooom schreef:@ Eej,: Ik reed bijna tegen jou op in de bak ,
dan weet ik het !
Vond het ook zo banketstaaf als er iemand een trap kreeg , dus zei het maar eventjes !
Ik had je niet zo snel herkent trouwens ! Jij mij wel ? 

oeps haha..