Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vooral als er ineens een paard met zijn neus tegen het raam aan staat
haha 
Heb m nu al 3 keer gereden en t is echt n aanrader. Trouwens niet denken dat t niks zal voorstellen: t is echt n complete cross inclusief waterhindernis, wal, piano (oplegger van vrachtwagen die je in de korte weg (op-af) en lange weg (op-op-af) moet springen!
Pasjha mag toch niet meedoen omdat ie Z is, Ungaro moet ik nog helemaal gaan oprijden en Clim mag ook eerst nog wat meer gaan oefenen. Bovendien gaan wij waarschijnlijk ook op skivakantie
Twijfel nog tussen L en M... Ik wil in Chaam zoiezo M gaan starten, maar zal ik dat hier al doen?
kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ze die er de volgende keer weer zo inzetten.... Dat was een dubbel op een diagonaal in de kleine rijbak op 2 galopsprongen, maar de paddestoelen waren echt mega smal en niet aangeleund! Daar hadden er echt heel veel weigeringen op (me too
). Verder is t M goed te doen

patsmu schreef:Als je winspunten hebt in de sgw heb je ook een startkaart dat kan niet anders...
Simmie schreef:Misschien heeft Amber haar startkaart wel opgezegd voor 2009.