[SGW] evaluatie tripalon Bussloo, graag jullie reactie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jetluinstra

evaluatie tripalon Bussloo, graag jullie reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 08:16

Hallo Bokkers,

Elk jaar organiseren wij (Stichting Voorster Hippische Kampioenschappen) o.a. de tripalon van Bussloo (Rondom Manege Voorst te Klarenbeek). Nu gaan we binnenkort deze 4e tripalon, die 21 september jl. is geweest, weer evalueren. Om volgend jaar weer een betere 5e tripalon te kunnen organiseren.
Nu kwam ik toevallig deze ontzettend leuke site en forum tegen, met al jullie reacties, foto's en wedstrijdverslagen, en ben erg nieuwsgierig wat jullie ervan vonden en wat jullie graag verbeterd zouden willen zien voor volgend jaar.
Dus graag jullie reacties!! Alvast bedankt!!! Pling

Groetjes,
Jet

Scum

Re: evaluatie tripalon Bussloo, graag jullie reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:04

Goed plan om te evalueren Ja

Ik heb niet meegedaan aan de tripalon maar het was me eigenlijk ook niet bekend dat hij geweest is. Ik kan me ook geen voorbespreek- of verslagentopic herinneren. Daar zou je misschien wel iets aan hebben.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:31

Ik heb niet meegereden maar heb postieve reacties gehoord!
Ik ken de tripalon Bussloo goed en denk dat het weer geslaagd is geweest!

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 16:01

hallo moderator Scum,
hij heeft wel op startlijsten gestaan en er hebben wel wat bokkers meegereden, maar er is de fout gemaakt door aanvankelijk neer te zetten dat hij alleen voor leden Kring Berkel IJssel was. Die hadden wel voorrang, maar iedereen mocht zich inschrijven tot max. 150 starts. Hierdoor zijn wel wat mensen afgeschrikt. Uiteindelijk hebben zich toch nog wel wat mensen buiten de kring ingeschreven, wel iets te weinig. Volgend jaar zullen we dit beter doen!!

avanti2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:16

Ik had een mail gestuurd naar de organisatie (adres in het vraagprogramma op startlijsten.nl), of mijn zusje op mijn paard mee mocht rijden ipv ikzelf en hier nooit een reactie op gehad, vond ik wel jammer... Ik had natuurlijk ook zelf weer kunnen mailen, maar dacht ik wacht wel even af, omdat het in de vakantieperiode was. Helaas heeft mijn zusje (of ik) hierdoor dus niet mee kunnen doen, we proberen het volgend jaar weer! Ben vorig jaar wel wezen kijken, zag er leuk uit!
Succes met de evaluatie!

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 17:53

hallo avanti2000,
het spijt me dat te moeten horen, je had zeker mee mogen doen! Onze secretaris zal de mail niet goed ontvangen of vergeten te beantwoorden zijn. Ik hoop dat je volgend jaar wel mee doet! Het zal weer 2e of 3e weekend van september plaatsvinden.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:19

wat fijn dat jullie daar nu mee aankomen,... ik had supper supper graag mee willen doen ik rij wel vaker op bussloo, maar las dat het alleen voor mensen van kring berken ijssel was, dus heb met een schagarijnige kop thuisgezeten... Frusty zucht.. misschien volgendjaar?

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:48

Ik heb dit jaar voor de 2e keer meegedaan en vind t een superleuke wedstrijd! Leuke cross-route met afwisselende hindernissen en heb nog geen lange wachttijden naar het springparcours meegemaakt.
Volgend jaar ben ik er weer bij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 05:15

jetluinstra schreef:
hallo moderator Scum,
hij heeft wel op startlijsten gestaan en er hebben wel wat bokkers meegereden, maar er is de fout gemaakt door aanvankelijk neer te zetten dat hij alleen voor leden Kring Berkel IJssel was. Die hadden wel voorrang, maar iedereen mocht zich inschrijven tot max. 150 starts. Hierdoor zijn wel wat mensen afgeschrikt. Uiteindelijk hebben zich toch nog wel wat mensen buiten de kring ingeschreven, wel iets te weinig. Volgend jaar zullen we dit beter doen!!

Hier op het SGW forum maken we voor een cross of oefencross altijd een voorbespreektopic aan. Tevens maken we een startlijst met bokkers die mee doen zodat ze mekaar kunnen herkennen. En er is een verslagen/nabespreektopic. En daar hadden voor jou waarschijnlijk nuttige tips in gestaan.
Ik heb even met de zoekmachine gezocht maar hier op het SGW forum is deze wedstrijd niet besproken. Wellicht kun je volgend jaar zelf hier een voorbespreektopic aanmaken om aandacht op de wedstrijd te vestigen Knipoog

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:17

hallo scum,
daar ben ik inderdaad nu ook achter hoe het werkt. Jammer dat ik jullie pas nu ontdek!!
Bij bokker kimmie1018 is nog een leuk verslag met heel veel foto's van deze tripalon (heb gezocht onder tripalon bussloo). Ik hoop dat er toch nog mensen reageren achteraf.
Bedankt voor de tip!

jetluinstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 08:18

Hoi marielle,
jammer dat het voor jou zo gegaan is! Had je graag op onze wedstrijd gezien. Geef je volgend jaar maar snel op, zodat je zeker mee kunt doen! Sorry!!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:30

Knipoog

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:00

Ik heb voorgaande 2 jaar meegereden, dit jaar helaas niet omdat ik net een nieuwe jonge pony heb. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!
Ben wel meegefietst over Bussloo (onder andere met bokker kimmie1018) en vond de opzet weer super!