Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeanine84 schreef:Voor het eerst dat dit paard een wedstrijd ziet

)
eens even kijken wat ze ervan maakt!
chantycom schreef:met welk paard rijd je mee marjolein?
XMrliess schreef:Leuk dat er zoveel onervaren paarden meedoen !
Lekker rustig
magicrover schreef:Is dit ook voor mensen van "buiten" de stal? Heb je meer info, website bijvoorbeeld?
chantycom schreef:ach gaat vast wel goed komen toch?
ik heb het geluk dat ik al eerste mag starten met dressuurLekker rustig
(of in iedergeval vroeg!) Sandrohit schreef:Ik heb me ook opgegeven maar ik weet niet precies wat ik daar kan verwachten dus probeer ik hier wat antwoorden op mijn vragen te krijgen aangezien er door stal Eik niet op mijn mailtje is gereageerd voor informatie.
*Jullie hebben het over een lange of korte cross,ik heb mij voor zondag de 26ste opgegeven senior is dat dan de lange cross?
*Het springen gebeurt dat op het gras (i.v.m. stiften)?
*Ik heb me opgegeven voor de F12a proef maar deze staat niet op de site van stal Eik,kan iemand mij aan deze proef helpen?
Het springen is binnen en op je laatste vraag heb ik geen antw.

)
chantycom schreef:whaha jaa je moet echt meedoen voor de fun!![]()
de cross (en dan bedoel ik de hindernissen) zijn echt super makkelijk... volgensmij worden ze elk jaar makkelijker![]()
het eerste jaar dat ik met deze pony meedeed uhm volgensmij 4 jaar geleden.. zaten er behoorlijke sprongen in (had ik er zelfs een paar overgeslagen..).. maar afgelopen jaar was de hoogste denk ik 50 cm![]()
Wel verbaas ik me er elk jaar weer over hoe slecht sommige paarden in conditie zijn..
jeetje het was vorig jaar volgensmij 4km en m'n paard had hem zo nog een keer kunnen lopen.. maar sommige zagen eruit alsof ze zouden neervallen![]()
de link voor de proeven heb ik thuis op de computer staan! ik zal hem hier vanavond even opzetten!
dressuur is in de wei, cross start je vanuit de buitenbak (waar ook losgereden word) en het springen is in de binnenbak.
meestal is dressuur smorgens, cross smiddags met een half uur erna springen (wat meestal heel erg uitloopt)
Maar om te voorkomen dat ze letterlijk neer valt ga ik gewoon stukken stappen, ik doe niet meer voor de prijzen maar voor de lol