[SGW] geen startkaart, wel leskrijgen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roosjelief

geen startkaart, wel leskrijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:47

Hallo.

IK wil graag eens een aantal keer een paar cross hindernissen springen. Ik wil dit echt niet allemaal zelf uit gaan vogelen en daarom wil ik graag les. Nu hbe ik overal gezocht op sites enz. Maar er staat dat je een startkaart moet hebben om lessen te volgen. Maar het lijkt me dat er toch wel ergens een plek moet zijn waar je wel kan lessen zonder een startkaart?

Weet iemand toevallig ergens in de buurt een plek waar ik een keertje les zou kunnen krijgen?
Liefst een beetje in de buurt van meppel, dus niet ergens in rotterdam ofzo.

Sorry als he wel ergens te vinden valt. ik kon het in iedergeval niet vinden

billy1

Re: geen startkaart, wel leskrijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:57

waat heb je gelezen dat je voor lessen een startkaart moet hebben? Lijkt mij erg vreemd. Er zijn genoeg oefenterreinen waar je les kan krijgen zonder dat je een startkaart nodig bent. Kijk maar eens op www.sgw-eventing.nl onder het kopje trainingen daar kan je bijna alle oefenterreinen in NL vinden.

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 22:07

ja daar heb ik bij noord nederland gekeken, daar ging het niet verder dan juni en stnond erbij dat alle combinaties voorzien moesten zijn van een startkaart.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:15

dat is zeker niet overal het geval. Ik organiseer de trainingen van Rob Janssen en die zijn voor iedereen toegankelijk, met wat springervaring.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:50

Misschien kan je ook eens informeren bij Ladyzwien, die woont ook wat noordelijker en hebben ook een crossterrein volgens mij, of kijken of je aan het nummer van Tineke Hoekstra kan komen. Zij geeft ook trainingen

Het is voor mij ook het eerst dat ik hoor dat je een startkaart moet hebben..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:52

Er zijn wel enkele groepstrainingen waar ik zoiets bij heb zien staan. Maar je kunt ook een losse les bij een trainer afspreken. Daar hoef je geen startkaart voor te hebben.

ginn2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:20

Ik heb ook geen startkaart want ik rijd geen sgw maar heb wel crosslessen nodig en train nu bij Boonzaaijer in Renswoude.. Ik zou gewoon even bellen en informeren! Succes

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:49

Roosjelief schreef:
ja daar heb ik bij noord nederland gekeken, daar ging het niet verder dan juni en stnond erbij dat alle combinaties voorzien moesten zijn van een startkaart.

Hee ik lees dit topic toevallig!
Als je gewoon eens zelf wat simpele crosshindernissen wilt springen, moet je gewoon naar het Staphorster bos gaan Lachen
Daar staat een heel crossparcours namelijk Knipoog

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 21:50

hee wat handig dank je!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:33

hey wat leuk om te horen, kom je daar zelf weleens en heb je dan wat foto's van die hindernissen in een albumpie of zo ??