Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb een rossner montreal dressuur en al 7 jaar een rossner jumping diamond als springzadel en nog steeds dik tevreden over. Heb pas 1 keer vulling hoeven te vernieuwen en 1 nieuwe singelstoot. Verder nog perfect.

Waren er hier niet een paar die gingen minder met geld uitgeven? hoe gaat het daarmee
?
Super van jou en je paardje 

eerste wedstrijd sinds mijn 'ongeluk'..
maandje te vroeg maar goed, ga niet zo lang wachten want dan is de aanbieding weg.

) en zwarte teugels, de laatste weken hebben we al 3 paar teugels gesloopt! Kino loopt met een hoofdstel die ik denk ik al wel 7 jaar heb
. Maar hij doet het nog prima!
met dat ding. Handgemaakt, hooguit 10x gebruikt en toen is hij op een pensionstal blijven liggen. Na 5 jaar was hij nog nooit opgehaald en toen heeft de staleigenaar hem aan mij meegegeven toen ik daar iemand haar dressuurzadel kwam lenen. Als ik een rijbewijs en een auto heb ga ik naar een goede zadelmaker en ga ik kijken of die zo'n zadel voor mij kunnen namaken en dan in bruin leder.
suikermeisje schreef:misterT: Succes alvast! En wat voor ongeluk als ik vragen mag?
.Mister T schreef:Zoekt iemand nog een penvriend?![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1613665&view=unread#unread