[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:38

Fanatieke hardlopers hier. Zou wel gaaf zijn Jeroen als je in Bathmen mee loopt!
hahaha Noor de prutrace?! Lachen!

Ik heb 1 paar petrie Elite dressuur laarzen (wat ik niet gebruik)
en 1 paar bruine Petrie Coventry's. En die laatste zijn geweldig! Heb voor thuis en trainingen bruine ariat schoenen met ariat chaps. En voor nood nog een paar zwarte ariat chaps met zwarte Ariat schoenen.

Ik ben net goed geslaagd. Heb een heel mooi blauw sjabrak voor thuis gekocht met de goede voering anders heeft meneer allemaal ei vormige bulten onder het zadel. En een hele chique van Esperado in het donkerbruin voor spring wedstrijden bij mijn nieuwe bruine jasje :D ook met de goede voering.
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 26-05-11 13:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:38

Idd zonde van je groentjes, Lau.
Zelf heb ik 3 paar laarzen. Een paar MH High riders voor gewoon rijden.
Een paar zwarte ariats voor gewoon rijden en een paar bruine ariats voor de wedstrijden.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:57

Zonde van je groene laarzen Laura!
Zo dunt je verzameling laarzen wel flink uit....

ik heb 4 paar. 1 paar voor dressuur, 1 paar voor springen en 2 paar Ariats voor thuis. Als heb ik die nu ook wel op cc aan, ze zitten zo lekker :Y)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:00

TG: zonde dat de hond zo snel achteruit gaat.
Mootje: is weer paarden aan het kijken (op het internet).
Mirthe: is ziek, beterschap!
Noor: is haar telefoon vergeten. En voelt zich nu ernstig beperkt.
Jeroen: heeft het super druk met van alles en nog wat! En gaat de Z-cross hardlopen.
Corien: heeft een super mooi nieuw zadel! En gaat toch maar niet naar het strand. Ik denk ook dat het geen doen is nu op het strand met windkracht storm.
Laura: jammer van je derby's. Die zijn wel heel snel versleten!
Marijke: heeft flink geshopt en heeft alles wat ze wilde hebben. Is het paard van Geert voor sommige stoffen allergisch?

Over laarzen: ik heb 2 paar laarzen. 1 paar Lipica laarzen en 1 paar Petrie laarzen. De Petries gebruik ik alleen nog in de winter met dikke sokken erin tegen de koude voeten. Dan heb ik nog een paar bruine Hobo jodphurs met bijpassende Lipica chaps. Ik rij Pancho altijd met chaps, want dan kunnen mijn beugels een gaatje korter en dat ziet er net iets netter uit (ik lange benen, Pancho niet zo heel groot). En als ik met een springzadel rij heb ik ook altijd chaps aan. Daar zijn mijn laarzen gewoon te hoog voor.

Vanochtend Vivre gereden. Toen ik er net op zat dacht ik van wat moet dit worden vandaag. Een brok spanning. Harde wind en een buurman die achter de schutting, tegen de bak aan, aan het bestraten was. Daar was ze echt doodsbang voor. Er maar niet helemaal langs gereden, maar een paar meter er vandaan gebleven. De opdracht was ontspannen rijden, dat ging hem anders echt niet worden. Gelukkig blijk ik beter te kunnen rijden als ik zelf dacht en ging ze na een paar rondjes galloperen toch ontspannen. Heb uiteindelijk heel lekker gereden. Had ik niet gedacht aan het begin.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 14:17

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:20

@ Sussie, mijn Zeusje is gevoelig voor bepaalde stoffen. Bij dekens en bij dekjes. Moet altijd goed kijken dat er een bepaalde voering in zit dan gaat het goed. Maar als ik 2 dagen met normale katoenen dekjes rij heeft ie hele grote bulten op zn rug. Maar met Anky pads en smyltex (dacht dat het zo heette) gaat het wel goed.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:34

Marijke: fijn dat je weet wat het probleem is, dan kun je je dekjes daarop uitzoeken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:46

vanmorgen stond ik boven aan de trap en ik dacht jammie appeltaart.. hele huis ruikt erna.
Nu helaas niet meer omdat hij weg is.
Vanmorgen zat ik om kwart voor 8 al ol. Daarna geholpen op verjaardag van half 10 tot half 1. Dingetjes snijden en klaar maken enz.
Daarna door naar de kapper er is wel 15cm af
nu even op pc bezig en dan om 4u lesgeven daarna baytje nog springen (mag pas als pa thuis is) en dan hele avond alleen thuis

marijke heeft geshopt. Wel foto van je hele nieuwe set
er zijn er een paar ziek.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 14:47

Fanatiek bezig, Mendy! Lekker hè zo vroeg rijden!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:49

ja zeker lekker.. ga ik denk ik wel vaker doen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:14

Zo ben er echt bijna afgewaait :=
Op de club hier verderop zat/lag een haas had hem niet gezien en danny ook niet en toen WOEI daar sprong die op en ik lag er bijna naast, meneer past zijn singel van het zadel echt niet :( flink balen net frankrijk maar gemailt en denk dat ik maar moet gaan bellen.
Kom ik terug van het rijden maak ik me auto open rent tie op eens de weg op :wow: harry allemaal van die oudjes in zo'n scoot mobile := pff kreeg hem gelukkig wel te pakken maar men wat een wind en hij was strond vervelend..

Noor das best een pittig rondje zo te lezen :=
Lau lekker bezig met je laarzen, wel zonde van je lakie's!!
Itsmee lekker vroeg gereden ga ik ook nog eens doen in het weekend scheelt weer op dag :)
MM heeft ook lekker geshopt :D
sussie balen dat ze in het begin zo gespannen was, fijn dat het aan het einde wel goed ging! bij mij was de ontspanning echt VER te zoeken :o Morgen weer een dag ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:19

Komt hopelijk helemaal goed. Wil toch nog een keer wat mooie foto's van Zeusje hebben. Maar ja als je nergens komt worden er ook geen foto's gemaakt. Normaal op crossen en concoursen heb je foto's genoeg maar ik ben vanaf september niet echt ergens meer geweest. (paar kleine cc maar daar zijn meestal geen fotografen)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:21

wil wel keer foto's maken ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:24

Lau wat zonde van je laarzen!
Corien, ik heb een keer een haas (of konijn) met paard doodgereden :=

Ik begin heel langzaam weer wat op te knappen, heb net een kommetje yoghurt naar binnen gewerkt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:24

MM snel foto's maken dus :)

Mirthe hoe heb je dat gedaan :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:26

Balen van je singel Corien

Mirthe: Gelukkig gaat het alweer wat beter.

Ik ben vandaag goed bezig al zeg ik het zelf. Zit nu al weer bij het derde college. Nog tot half 5 te gaan en dan vanavond les op de club

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:28

Ja flink balen krijg hem echt niet vast :(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:30

Corien, je hebt pb :) . Echt vervelend van je singel!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:31

Ja echt balen maar ja kan nu ook me borst tuig niet passen omdat die niet vast kan.
heb nu mail terug uit france :P ben benieuwd

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:32

CoriienRN schreef:
Ja flink balen krijg hem echt niet vast :(

Jer heeft ook buikuitzetperiodes, Corien. Ik heb gewoon zo'n tussenstukje gekocht die ik gebruik om de singel aan één stoot vast te maken. Dan kan ik de andere gewoon vastmaken en kan het tussenstukje er weer tussenuit. Maar kan me voorstelllen dat als je net een nieuwe singel hebt, je gewoon een goed passende wil!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:34

Ja dan koop ik wel een tussen stukje

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:35

hahaha ja je mag altijd foto's komen maken! :)
Misschien maken ze maandag avond foto's heb dan dressuur wedstrijd met Zeus maar dan heb ik mijn blauwe jasje aan die is langer. Dat vind ik mooier voor de dressuur. Springen op concours heb ik nog nergens opgegeven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:36

Noor maar met mijn dressuur singel van 65 cm doet meneer het ook :o dus denk idd bedoel je zo'n stukje?

*gaat even zoeken

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:52

Corien: balen dat je zo'n moeite hebt om je singel vast te krijgen. Hopelijk helpt zo'n tussenstukje. Vivre was in het begin ook echt gespannen. Ik rij Vivre al nooit zonder slof eromheen. Was blij dat die eraan hing. Was de eerste keer dat ik hem ook daadwerkelijk moest gebruiken. Anders was dat hoofd nooit naar beneden gegaan. Gelukkig was dat alleen in allereerste begin nodig. Toen ze eenmaal door had dat kop omhoog er niet in zat heeft de slof er alleen maar los bijgehangen voor het geval dat. Balen wel dat Jack helemaal niet richting ontspannen paard wilde gaan. Morgen hopelijk minder wind en geen hazen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:54

Ja echt balen ik ga denk maar richting ruitersport zaak divoza of hypodrama :=
Sussie ja hij was echt alleen maar aan het kijken en opletten op de buiten kant (geef hem geen ongelijk) met vallende stoelen, takken die braken, dus ja morgen weer een kans :)

Noor is het zo'n gesp

Afbeelding