Ik zal zo even naar Randstad tot 5 en daarna om 6 uur in het hotel beginnen . Hoefde vanmorgen lekker niet om half 9 te beginnen.
Eef_Bam
Geplaatst: 05-07-10 12:47
Middag
Corien: Fijn dat je en landje hebt kunnen regelen, krijgt hij ook rust daar of blijf je wel lekker doortrainen. Snoekiej: Fijn dat Vorstin zo lekker sprong. Anthea: Fijn dat je toch een goed gevoel had over het springen , en die warmte werkt natuurlijk ook niet echt mee. Wl : laastig zo'n paard dat altijd zijn ijzers aftrapt zonder springschoenen, lijkt me erg vervelend (voor zowel jou als paard) . Anthea: Succes met je tentamen! Pb: inderdaad vervelend als ze elke keer 2 punten aftrekken vanwege zulke stomme dingen . Hopelijk passen ze Maarsbergen nog aan. Kim: Lekker dat je pas laat hoeft te werken.
Ik heb maar even mijn springinstructeur gemaild of ik van de week in de les even de zadels kan vergelijken, zodat ik zeker weet of het echt aan het zadel ligt. Maar ik ben bang dat ik het antwoord al weet .
bvw
Geplaatst: 05-07-10 13:37
Even heel vlot bijgelezen Heleen, super gedaan en gefeleiciteerd met je 3e prijs! Pb, ik neem aan dat het opgelost kan worden Anthea, het was ook wel erg warm! Volgende keer gaat het vast beter Corien, balen van Jackson, gelukkig kan hij lekker de wei in
Evie echt balen van je zadel! ken het probleem zit er ook nog met 1 Pb jeetje zeg. das niet normaal zeg!! hoop dat het recht gezet kan worden!!
Nou dames wei verhaal gaat dus niet door, jackson mag voorlopig niet op het land.. dus dat word heb ook niet meer.. Dan de paddock maar.
DA is geweest vanmiddag, (heb vrijgenomen) en ben super snel naar hem toe gegaan. Hak was nog dikker dan gister, DA vond de schade meevallen. Hij heeft antibiotica gekregen en pijnstillers arm paard. Morgen ochtend afspuiten 10 minuten, dan kijken of zijn hak dunner is, is dat het geval moet hij poeder krijgen 2x daags. Is hij nou niet dunner, en loopt hij het zelfde als vandaag, moet ik even bellen. Als hij tegen het weekend kwa lopen niet verbetert is gaan we voor de zeker heid foto's maken van zijn spronggewricht. Baal echt als een stekker, heb op me werk ook even flink gemekt
bvw
Geplaatst: 05-07-10 14:22
Jee Corien wat vreselijk allemaal Hopelijk gaat het straks een stuk beter na jou goede zorg
Eef_Bam
Geplaatst: 05-07-10 14:25
Jeetje zeg, dat is wel heftig Corien .
Het is echt niet leuk als je paard getrapt word door een ander paard, niemand kan er wat aan doen maar het is wel heel naar.
Ik weet helaas dat je wel even bezig kan zijn met zo'n onschuldig ongelukje, vooral goed in de gaten houden dat het niet warm of dikker wordt, ook als je twijfelt of het dunner wordt gewoon alsnog de da bellen. Wij waren er al heel vroeg bij toen dit gebeurde en daardoor is een onsteking voorkomen, als we hadden gewacht had het een stuk erger kunnen worden.
Veel beterschap voor Jackson en een voor jullie allebei.
Nou weet wel dat die van mij niet meer op een land komt met andere paarden (tis l*llig voor hem maar wil geen risico) En dan gaat hij maar apart.. tis niet anders
Moet zowiezo bellen als het niet dunner is morgen. Hij heeft goede medicatie gehad, en morgen even kijken hoe en wat
Slaap lekker, zou zelf ook wel een tukkie kunnen doen Vanavond heb ik weer les met Jer, we worden even flink gedrilld voor de kampioenschappen
Mootje
Geplaatst: 05-07-10 15:01
Ik ben weer terug van vakantie, helaas Ik heb echt een superweekend gehad. Maarsbergen gereden met een stuk of 10 fans, altijd leuk! Verder lekker in de bossen rondgereden. Paard was echt superbraaf Vanochtend hadden een paar meiden les van Henrieke. Echt een superleuke les. Ik was niet mee, want hij was zo braaf in Maarsbergen!
Corien, Heel veel beterschap voor Jackson PB had helaas een iets minder Maarsbergen-avontuur Lielle had Raimaer teruggetrokken! TG had stress in Maarsbergen, maar zeer begrijpelijk! Heleen heeft een super endurance gereden! Ik heb nog gegroomd voor Evie in Maarsbergen Benthe heeft tropisch Ermelo overleefd. Ik moest nog aan je denken van de week... Kim is druk aan 't werk en heeft van 't weekend Sofie voor het eerst gestart. Simmie heeft Maarsbergen met goed gevolg uitgereden
Verder weet ik het niet meer
Edit: Ik ben verliefd
AntheaV
Geplaatst: 05-07-10 15:52
Mijn tentamen ging volgens mij wel goed, het was een lastige opdracht vond ik maar verwacht wel een voldoende.
Kim: Werkse vandaag! Corien: Wat balen zeg van Jackson. Hopelijk is zn hak snel weer dun Mootje: Wat een gave foto! Fijn dat hij zo braaf was
@Mootje: Wat een mooie foto!!! En fijn dat hij braaf was! @Corien: Wat balen van Jackson! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt! @Anthea: Hopelijk heb je toch een voldoende voor je tentamen! Wanneer krijg je vakantie dan? En fijn dat je zwarte ook steeds braver wordt in het parcours! @Noor: Succes met je 'dril' les vanavond Ik geloof dat ik er ook aan moet gaan geloven voor de kampioensschappen @PB: Dat is wel flink balen! Hopelijk kunnen ze het nog aanpassen voor je! @Kim: Weer toppie gereden na zo'n lange tijd geen concours! Netjes hoor! @Lotte: Balen dat Wolin het ijzer eraf heeft getrapt! Hopelijk kan de smid hem er snel weer onder slaan! Jipje is ook altijd erg gevoelig zonder zijn ijzers.... @Rowo: Ik wil inderdaad graag Z dressuur met Jipje starten
Vanmorgen heerlijk met Anoes naar het bos geweest en haar 'cross' knopje gevonden Vond ze wel erg lekker om is even flink naar voren te galloperen. Vanmiddag wat dingetjes geregeld en naar de fysio geweest en zo nog even Jipje rijden. Ik zit erover te denken om Anoes 7 augustus bij de oefencross in Renswoude te starten, maar kan nergens iets over hoogtes, inschrijfgeld en dergelijke vinden en ook niet hoe ik me moet inschrijven. Iemand misschien een idee???
Die vraag heb ik laatst ook gesteld JN! Je kunt via de site een contactformulier invullen en je daar opgeven. Ik doe ook mee! Over hoogtes en kosten weet ik eerlijk gezegd ook niets (gaat mij vooral om de waterbak namelijk).
En het blijft natuurlijk een oefencross JN! Staan er hindernissen bij waar Anoes nog niet aan toe is, ga je die gewoon voorbij. Ik meen me te herinneren van de oefencross van vorig jaar dat er hindernissen voor diverse klasses staan. Je kunt tijdens je rondje dus kiezen welke je neemt. Het is niet zo als in Lunteren dat je je inschrijft voor bv de 60/80 op 100 cm.
jipje_niekje
Geplaatst: 05-07-10 16:28
Via het conctactformulier heb ik me opgegeven voor Renswoude en inderdaad alles waarvan ik denk dat we daar nog niet aan toe zijn, daar tuf ik mooi langs Ben benieuwd hoe het er uit ziet dan! Van te voren nog even kijken of ik ergens kan trainen met haar
Benthe, Ik heb hierover een mail gestuurd naar Gert en Ria. Ik kreeg als antwoord dat het op ong. 80cm en er van elke sprong een makkelijke en moelijke kant/sprong is. Ik heb mij ook opgegeven
Snoekiej
Geplaatst: 05-07-10 17:44
Goedenmiddag! De happy athlete masseuse is geweest, en wat ik toch al een beetje vermoedde.. Vorstin heeft aardig last van haar spieren. Het moet met een keer of 2 masseren wel op te lossen zijn gelukkig. Ze heeft nu nog niets gedaan, omdat ik woensdag naar de DA ga met haar. Als ze nu masseert, kan ze heel stijf zijn en dan kan de DA ook niets zien. Ik denk trouwens zowiezo dat die niets gaat vinden. Ik zit nu alleen een beetje met wanneer ik Vorstin moet laten masseren. Ik moet dan waarschijnlijk 2 weken longeren. Zondag heb ik nog een crosstraining, en over 2 weken ga ik naar Ermelo. Dus ik vrees dat het daarna pas gaat worden. Ik zit een beetje te denken hoe verstandig het is om nog zo'n zware week te doen..
Lekker dat de smiD vandaag al kan komen Lotte! Wat balen van al dat gedoe met je winstpunten PB Succes met werken Kim! Rot van je zadel Evie. Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem, maar ik hoop dat mijn zadel nog aangepast kan worden. Wat balen van Jackson Corien En klöte dat hij niet op het land kan. Kan hij ook niet ergens in zijn uppie? Wauw, wat een supermooie foto Mootje! Lekker dat je vakantie zo leuk was! Ik kom vanavond trouwens langs jouw stal om foto's van de veulens te maken! Lekker dat je tentamen goed ging Anthea! Moet je nog lang? Succes met gedrild worden Noor Leuk dat je met Anoes naar de oefencross in Renswoude wilt Benthe!
Shanouk, Balen van Vorstin haar spieren! Ik zou niet naar Ermelo gaan, maar dat is natuurlijk jouw eigen keuze! Hoe laat ben je op stal? Misschien dat ik er nog even heen ga om mijn pownie te poetsen.
Als het goed is zijn we er om 7 uur. Ermelo wil ik echt heel erg graag heen. Het is er nu al 2x niet van gekomen door wachtlijst en vakantie. Maar in hoeverre is het fair natuurlijk. Ze loopt er al een poos mee, en ze voelt gewoon goed aan onder het zadel. Ik weet het echt nog niet wat ik ga doen.