Kim: ik zou ook gewoon beide doen
. Een mooi horloge is gewoon wel errug gaaf! Ik heb ook net een nieuwe en die blinkt tegen je op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, een zeeeeeeeer dikke voldoende kreeg ik te horen en ze waren vol lof over me (even opscheppen hoor, ben zo trots
)... Dus al het harde werken heeft wel resultaat geboekt!
en van mij mag het altijd SALE blijven
.
. 

Leuk! Ik heb er ook twee 

Fijn dat ze zo over je te spreken waren en shoppen is natuurlijk altijd leuk!
) was wel heel grappig. Miep in de truck. Daarna nog even 3 uurtjes gewerkt en toen op de trein naar Arnhem gestapt. Mijn Ipod Touch ophalen. Was ik op het station 2x gebeld naar die jongen, kreeg ik de voicemail. Dus had al zoiets van hmms… Zou toch niet een flauwe grap zijn
Maar toen ik bij de Burgerking was belde hij me. Hij dacht dat hij me had gezien. Ondertussen had hij ergens een broodje zitten eten waar geen bereik was, vandaar dus dat ik hem niet kon bereiken. Gelukkig niks aan de hand dus
Ipod zat nog mooi in het plastic. Bonnetjes erbij en een blije Vief! Was wel gezellig vroeg of ik gelijk weer naar huis ging of nog even de stad in ging. Maar voor dat laatste gekozen. Heb ik gewoon nog 1,5 uur met die jongen gewinkeld
Was echt heel gezellig. Gewoon leuk. Heb nog schoenen gekocht bij de Bijenkorf in de aanbieding
Vond het helemaal leuk, hij vroeg echt overal of ik nog naar binnen wilde en vond het geweldig dat ik schoenen wilde passen
. Later kwam er nog een vriend van hem. En toen liep ik dus met 2 boys te shoppen in Arnhem.
Super grappig.
Morgen pasfoto’s maken en mijn nieuwe OV ophalen en dan weer naar Diepenveen.
.
! Ben helemaal blij
.
Goeiavond.
Met de kerst ga ik nog naar Utrecht, daar was een soort van hele grote kerstmarkt
Had gister nog even lekker gereden, was echt mooi weer
Lappie_Lap schreef:Ai Andrea ... maar dat is dus wel goed afgelopen, geen ninja-kick a-la weg enge waterslang jou kant op gehad?
Lappie_Lap schreef:@ Bianca ... Super van jij en friesje![]()
Mag ik de naam en afstamming weten?
.
.
. Dus nu heb ik een wolletje met een helemaal geschoren hoofd
en voorbenen.

Klinkt wel gezellig met die jongen!

Tot 1 uur wel te verstaan.
Ben er helemaal blij mee.

, kan echt verrekte zeer doen zo'n stuitje.. Ik heb het ook even gemerkt na de val van Wolin
.
. Ik ga eind maart naar de Interne Kinderafdeling.