[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Claire

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:24

Weet iemand of je je al op kan geven voor crosstrainingen?

Kim: ik zou ook gewoon beide doen Haha! .
Een mooi horloge is gewoon wel errug gaaf! Ik heb ook net een nieuwe en die blinkt tegen je op.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 18:19

iik ben er ook zaterdag in het B heleen.. Laatste keer.. moet als 21ste in het klassiek en 6e in het progressief, 8 uur al parcour lopen dus wordt half 7 vertrekken..

ik denk dat ik chaam en ettenleur rij en dat ik voornamelijk veel in belgie zal starten, mede doordat chantal daar veel rijd

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:00

Zoooo... net mijn beoordeling gehad en die was super Haha! , een zeeeeeeeer dikke voldoende kreeg ik te horen en ze waren vol lof over me (even opscheppen hoor, ben zo trots Bloos Gestoord )... Dus al het harde werken heeft wel resultaat geboekt! Go jij! Go jij!

Ben daarna lekker de stad in geweest, twee mooie broeken bij de The Sting gekocht en een chique blouse voor de kerst, een mooie top voor de oud en nieuw en twee mooie pullovers.. heb mezelf even getrakteerd Haha! en van mij mag het altijd SALE blijven Nagelbijten / Gniffelen .
Ook nog hele mooie pumps gezien, maar heb die maar even laten staan...

Nu even eten en dan ga ik gauw alle paarden doen Lachen .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:06

Avond Doei!

Anthea: Mijn mobiel zit weer in elkaar. Na 10x met beleid gaf hij het na 2x met geweld toch maar op Haha!

Psst: Wat issie leuk Hyper!

Bianca: Wat leuk dat het zo goed ging!!

Haha de Oozoo horloges zijn ook hier populair Haha! Leuk! Ik heb er ook twee Lachen
Kim: Zou gewoon wat minder drinken en ze lekker kopen Knipoog

Lotte: Heerlijk! Haha! Fijn dat ze zo over je te spreken waren en shoppen is natuurlijk altijd leuk!

Ik had wel weer een leuk dagje vandaag. Vanochtend voordat ik ging werken werd ik met een enorme vrachtwagen door een vriend opgehaald die vroeg of ik het leuk vond om een stukje mee te rijden op de truck (moest een kilometer verderop lossen Knipoog) was wel heel grappig. Miep in de truck. Daarna nog even 3 uurtjes gewerkt en toen op de trein naar Arnhem gestapt. Mijn Ipod Touch ophalen. Was ik op het station 2x gebeld naar die jongen, kreeg ik de voicemail. Dus had al zoiets van hmms… Zou toch niet een flauwe grap zijn Nagelbijten / Gniffelen Maar toen ik bij de Burgerking was belde hij me. Hij dacht dat hij me had gezien. Ondertussen had hij ergens een broodje zitten eten waar geen bereik was, vandaar dus dat ik hem niet kon bereiken. Gelukkig niks aan de hand dus Haha! Ipod zat nog mooi in het plastic. Bonnetjes erbij en een blije Vief! Was wel gezellig vroeg of ik gelijk weer naar huis ging of nog even de stad in ging. Maar voor dat laatste gekozen. Heb ik gewoon nog 1,5 uur met die jongen gewinkeld Huilen van het lachen Was echt heel gezellig. Gewoon leuk. Heb nog schoenen gekocht bij de Bijenkorf in de aanbieding Haha! Vond het helemaal leuk, hij vroeg echt overal of ik nog naar binnen wilde en vond het geweldig dat ik schoenen wilde passen Haha!. Later kwam er nog een vriend van hem. En toen liep ik dus met 2 boys te shoppen in Arnhem. ROFL Super grappig.
Weer terug naar Deventer gegaan waar ik nog even op een vriendin heb gewacht om samen verder naar Enschede te treinen. Lekker in de trein wat gegeten en vanavond nog even wat gezelligs doen denk ik Lachen Morgen pasfoto’s maken en mijn nieuwe OV ophalen en dan weer naar Diepenveen.

Nu eerst mijn nieuwe speeltje uitproberen Vork

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:26

Vief: Haha wat grappig Knipoog.

Ik heb toch beide maar gekocht. De ketting en horloge Haha!! Ben helemaal blij Vork.

Ik ga nu naar springles met Sofie. Lees de rest straks bij!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:47

fijn lotte dat ze zo te spreken zijn

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:50

Doei! Goeiavond.
Zoo, het is onwijs druk nu steeds bij de kapper, iedereen wil nu voor de kerst natuurlijk nog even langs. Morgen nog een dagje en dan lekker vrij Lachen Met de kerst ga ik nog naar Utrecht, daar was een soort van hele grote kerstmarkt Haha! Had gister nog even lekker gereden, was echt mooi weer Lachen
Lees wel altijd braaf bij hoor hier Haha!

Psst: Leuke pony zeg, Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:38

Lappie_Lap schreef:
Ai Andrea ... maar dat is dus wel goed afgelopen, geen ninja-kick a-la weg enge waterslang jou kant op gehad? Bloos!

Haha nee, gelukkig niet! Ze liep flink te snorken, zette een grote hals op en kwam er niet al te dichtbij Vork

Echt weer een kenmerkend Viefverhaal heb ik gelezen, haha Knipoog

Vanmiddag weer even lekker gereden en gesprongen. Had even een grote plantenbak onder de hindernis gezet, ze sprong alleen een stukje hoger, verder geen weigeringen oid gehad gelukkig.
Zometeen even lekker een filmpje kijken met vriendlief, echt heerlijk die vakantie!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:18

Lappie_Lap schreef:
@ Bianca ... Super van jij en friesje OK dan!
Mag ik de naam en afstamming weten?

Ze heet Hiltsje F is afstamming van Onne en dan maal Tsjerk dacht ik.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:21

Hahaha Vief Haha! *LOL*
Klinkt wel weer gezellig Lachen

Fijn Lotte!

Was heel gezellig met M-A, ben daarom ook niet in het topic geweest Bloos

Maar wilde Meno net opscheren, alleen steekt hij zegmaar dan zijn been naar voren als hij dan boos wordt op iemand. Nouja dus maar vastgezet in de wasplaats en zelf voor het muurtje gaan staan zodat hij me niet kon raken en als hij het probeerde hij zijn been goed pijn deed. Nouja gaf hij niks om. Toen de praam gepakt, zit een hele stevige houten stokiets aan. Hoef ik hem niet om te doen want dan doet hij je wat Nagelbijten / Gniffelen .
Dus scheerapparaat in mijn linkerhand, praam in de rechter en zodra hij schoppen wilde gaf ik hem een tik met die stok Bloos .
Alleen toen ging hij de hele tijd met zijn hoofd, uiteindelijk was hij superbraaf maar had ik allemaal 'hakken' in zijn kaak Huilen van het lachen . Dus nu heb ik een wolletje met een helemaal geschoren hoofd ROFL en voorbenen.
Denk dat ik hem morgen helemaal scheer...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:10

Bianca: hoe gaat ie met je nieuwe topper?? Krijgen we binnenkort nog nieuwe picture's te zien Lachen
Welterusten btw.. Moet morgen nog 1 half dagje (tot half 3) en dan heb ik lkkr een paar daagjes vrij.. (volgende week woensdag moet ik weer werken *LOL*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:22

Goeiemorgen Doei!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:49

goeiemorgen Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:49

Goedemorgen!

Ik moet ook nog eventjes werken dadelijk. We werken vandaag tot 2 uur en zonder pauze. Daarna gaan we gezellig met elkaar wat eten en een borreltje doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:05

Morgen!

Ik ga pasfoto's maken, mijn ov ophalen en dan ook nog even werken Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:21

Goedemorgen Lachen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:43

Goeiemorgen!
@TG: Mijn stuitje voel ik nog wel steeds als ik op het paard stap, maar na een kwartier voel ik het gelukkig bijna niet meer.
@Bianca: Ik was gister inderdaad druk met rijden, 2 van mezelf Waarvan Jipje alleen maar stapbuitenritjes maakt nu 1 van een meisje wat hier in pension staat, maar zij is geopereerd en kan voorlopig een half jaar niet rijden en 1 merrie die ik misschien voorlopig ga rijden. Wat leuk trouwens dat de fries zo goed gaat! Hoe is het met je jonge paardje dan?
@Vief: En hoe is je nieuwe speeltje? Tong uitsteken Klinkt wel gezellig met die jongen!
@WL: Altijd fijn zo'n beoordeling! Ben je nu klaar met stage dan?

Voor degene die nog moeten werken vandaag: Veel succes!

Ik ben heerlijk vrij vandaag. Vanmiddag komt mijn stagebegeleider hier, die wou graag een keer de paarden zien. Dus ga zo maar vast even rijden en de boel een beetje aan kant maken Bloos

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:50

Morguh!!

Gelukkig dat je wel kan rijden Benthe. Wat leuk dat je stagebegeleider bij je thuis komt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:00

Hier iemand die moet werken Scheve mond Tot 1 uur wel te verstaan.

Wat leuk dat je stagebegeleider langs komt Benthe. Zal de mijne nooit doen Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:01

Benthe: Erg leuk Haha! Ben er helemaal blij mee.
Gaaf dat je stagebegeleider komt kijken! En fijn dat het beter gaat met je stuitje Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:19

Ik moet gewoon tot 5 uur werken!! Boos!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:58

@Benthe: Gelukkig maar dat het weer beter gaat Lachen , kan echt verrekte zeer doen zo'n stuitje.. Ik heb het ook even gemerkt na de val van Wolin Bloos .
Nee, ben nog niet klaar met mijn stage hier, dit was een tussen beoordeling, heb ergens in februari mijn eindbeoordeling Lachen . Ik ga eind maart naar de Interne Kinderafdeling.

Ik werk vandaag, morgen en overmorgen van 7.30 tot 15.30 Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:59

Ik ben van plan om om 3 uur te gaan vandaag. Mams is jarig.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:00

Ik ga 5 voor 1 mooi de trein halen hier. We zitten maar met zijn 2en, de rest is de hot op. Dan thuis snel stallen doen en bak slepen (hopelijk hou ik um dan een beetje goed met die vorst van aankomende week) en dan naar t cafe Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:07

Wat gaan jullie eigenlijk doen met kerst? Haha!