Mistid, dat is nog eens een leuk kado. Ik heb net nog even gereden, Undercover had er zin in. Ik heb haar eerst even los gelaten voordat ik erop ging. Ze was heel braaf. We gaan de training weer wat oppakken, ik zal zo eens op startlijsten kijken of er ook nog wat springwedstrijden in de buurt zijn.
Gomir: Ja vriendje en de eigenaars van het paard hebben niet gekozen voor de hengst maar iemand die er wat van kent... Dus ik veronderstel dat het goed is? Ik ken Chippendale trouwens niet Jawel van op een foto maar qua karakter enzo niet... Dus als jij wat meer kunt vertellen. Edit: Ze laten de keuze door iemand anders maken doordat ze zelf te weinig ervaring hebben met het fokken. Die man kiest al iedere keer de hengsten en de drie zelfgefokte merrie's die er staan zijn toch vrij leuke cross-knollies geworden
Leuke foto Marielle. Nee, de quad blijkt voor mijn zusje te zijn, en hij is nu stuk. VInd het ech gemeen, ze heeft laatst al een soort mini-trekker gekregen, en nu een quad, en ik heb maar 3 pony's van mijn ouders ! Haha
Fijn dat het daar droog is Ingrid! Hier is het nog een klein beetje aan het miezeren.. Wel bijna droog Zo ook maar eens een blik op buienradar werpen.
Maar ga sowieso pas 's middags rijden want zijn wat leuke dingen op ebay die bijna aflopen en ik dus even goed in de gaten moet houden Verder nog maar even wat coupons versturen...
Heb gisteren nieuwe mountainhorse laarzen gekocht! Alleen een beetje jammer, zat ff te zoeken op Bokt, zie ik dat diezelfde laarzen bij Piaffe Ruitersport 50 euro goedkoper zijn als bij Divoza..