goeiemorgen! pff ik ben moe zeg, niet normaal. heb geloof ik tot 2 uur liggen lezen vannacht, spannend boek . en toen werd ik rond 3 uur weer wakker, dacht ik dat het al ochtend was
Ik heb d'r nog maar eens over nagedacht, maar ik denk dat ik Westerbork en Castenray nog start. Dan Maarsbergen en Ede afmelden zodat ik me dus deze zomer meer op de dressuur kan gaan concentreren. In het najaar dan misschien weer een crossje. Mijn zusje gaat wel gewoon verder mer de crossen deze zomer, dus ik kom jullie gewoon aanmoedigen hoor . En in het najaar ga ik Fred ook wel starten in de crossen
Ik vind het ook wel moeilijk een goed evenwicht te vinden met alle takken van de paardensport. Ik doe ook aan alles mee. Ik merk vooral met springen dat crossen consequenties met zich meebrengt (Shof wordt er vlak van en wilt ook in een klassiek gaan racen) Voor de dressuur vergeet je wel eens consequent te trainen, en dat kan nog wel tot M niveau. Maar als je hoger wilt komen, moet je daar toch echt veel zorg met training aan besteden. En dan wil je ook nog weleens een lekker bosritje maken
Ik probeer nu wedstrijden in clusters te plannen, zodat ik me in die periode op één tak kan concentreren met de training. Afgelopen weken was dat dressuur. Nu ga ik me richten op SGW (EL en Westerbork) en daarna weer ff richten op springen.