Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:@ Miss_Jumpy: Mooie foto's, die op het hout is echt mooiVind jouw paardje altijd zo'n lieve uitstraling hebben
). 

Maxjuh schreef:MJ, weet je toevallig wat voor zadel anne heeft?
En waar ze haar hoofdstel heeft gehaald en welk merk?

De enige rijfoto die gelukt is. Sam had niet zo'n zin om stil te staan, vond het

Gelukkig is het goed gegaan want met z'n ijzers op het beton is het hartstikke glad 
) Was aan de ene kant tot z'n heup nat en aan de andere kant tot z'n buik. Heb maar een briefje neer gelegd of hij alsjeblieft in de andere wei mag.. 

)
maar ik moet niet zeuren...mag nu BIJNA M 
je zat ook in de goede baan... in baan 3 was geen een wp en baan 1 alleen de 1e 3 ofzo 
ik heb je misschien voor het laatst gezien, toen je M crosste ofzo met je schimmel?! dat is al weer wat jaren geleden volgens mij 

GvdT schreef:Anja, dat is balen. Ik weet uit ervaring dat de administratie van een AOC niet altijd even goed werkt![]()
Lielle het gaat wel redelijk op mijn werk. Ik moest gewoon weer aan de gang. Helaas werk ik met iemand samen die er een zooitje van maakt. Nu ging zij met vakantie en kon ik alles meteen weer op orde gaan brengen. Niet echt rustig aan beginnen dus.![]()