pp: zal meeduimen voor canch
madelene: leuk dat je paard zo lief is voor je wandel ruiter
ze kunnen best eens genieten van een rustige wandeling of rustig weekje. Hier genieten ze er ook wel van. Al moeten ze hier voorlopig niet snel op rust gezien ze het laatste jaar al meer gerust hebben dan gereden. Denk dat hulsberg een no go zal zijn. we hebben nog steeds niets gehoord om te mogen starten.
Flushke doet het goed thuis. ze gaan elke dag 2 keer een uurtje buiten. omdat hij nog niet langer mag ivm met vatbaar zijn voor vanalles en nog wat. Hij moet wel nog 2 keer per dag antibiotica krijgen voor 10 dagen dan opnieuw bloedonderzoek als die waarden goed zijn mag hij stoppen met antibiotica. Indien niet moet hij nog een kuur antibiotica krijgen.
Hij is wel echt sloeber. Doordat hij zoveel in de hand is geweest in zijn begin weken durft hij wel veel. Zodra de deur van de stal op gaat is meneer daar al om naar buiten te lopen. op de weide ook als je in de weide gaat gaan zitten komt hij heel de tijd bij u en vergeet hij zijn mamie
mamie doet het erg goed. Ze produceert ook weer meer melk denk ik sinds ze thuis is. dat was in de kliniek niet zo. maar hij wou geen flesjes meer drinken dus was het een beetje afwachten of ze wel voldoende melk gaf. Hij kwam aan in gewicht dus hij had zeker voldoende melk
en nu zie je thuis dat haar uier echt mooi vol is
Ze beschermd hem ook erg naar andere paarden. Vozzie heeft al enkele beten op zijn neus gekregen omdat meneer hem te veel komt moeien over de stal deur
Met vozzie gaan we dit weekend naar arville. Wordt zijn eerste cross van het seizoen. ben benieuwd
mijn droompaard, raar maar waar. Steigeren is trouwens héél fel verbeterd, is echt maar recent dat ze daar terug mee begint.
grappig met die mannekes, zou ik ook eens moeten erbij zetten
idd mannen die iets hebben ai ai, die gaan precies altijd dood (bon die van mij toch, echt een mietje
)
Proficiat met de resultaten!
ze mogen eens knorrig doen maar al bij al zijn er wel grenzen.
Dat zijn van die vlagen die soms de kop op steken. Hij is naar de rest in de weide ook serieus aan het uitproberen. Donderdag krijgt hij ook nieuwe ijzers. Eens de neus weer de goeie kant op gaat komt het wel in orde.

hier staat de inbox ook open... Sommige zaken zijn onverkomelijk, maar mensen kunnen veranderen, maar vaak meestal wanneer ze eens hardhandig door elkaar geschud worden (mentaal bedoel ik dan) en niet uit eigen initiatief...