@ Sanuri, wat heb jij een SUPER deal zeg!!!!!! Mega mooi zadel voor echt een geweldige prijs!!!! En ti's onwijs balen van je hoofdstel maar met die bon komt het indd op hetzelfde neer!
Vind dat zadel echt geweldig! Wat is het type??
@ Lielle over welk topic gaat het nou? Ben ik nou blond? Kan het nergens vinden!
Met de myoplast van equitop heb je ook zoveel verschil. In de winkel betaal je 75 euro, bestel je het via internet bij bv medhorse of dierenartspraktijk horst betaal je nog maar 57 euro
Anthea: Fijne verjaardag Lielle: Goed opgelost hoor en fijn dat het zo leuk was bij dwdd
Mooie spullen komen hier voorbij zeg! Ik ben nog steeds erg blij met mijn springhoofdstel. Krijg er altijd veel leuke reacties op en leer is ook echt mooi (zeker voor de prijs die ik er voor betaald heb) Prijsverschillen daar leef ik zo ongeveer van haha. Koop eigenlijk nooit iets voor de adviesprijs op eten/drinken na. Al probeer ik daar ook zoveel mogelijk 35% stickers en bonusartikelen te vinden
Mooie hoofdstellen komen er voorbij. Ik heb pas een nieuw zadel hoofdstel en borsttuig van schockemohle. Zadel is ook mooi!
Mijn paard verdient een schouderklopje. Ik ging eerst een rondje laag springen maar daar ging ze alleen maar keihard. Daarna opgetrokken na 1.10m en Tessa sprong er zo simpel overheen!! Ze luisterde goed en vloog er echt makkelijk over. Dat crossen is wel goed geweest voor het vertrouwen, heb geen twijfel gehad. Het heeft 1.5 jaar geduurd maar volgens mij is ze echt de oude weer.
Danielle fijn dat ze weer de oude is Mooie hoofdstellen zie ik voorbij komen.
Ferrose was na een paar geniale dagen toch net wat minder vandaag. Ze was nog steeds braaf maar even lui dus ik moest mijn best doen om haar te motiveren
Ik heb ook pas een nieuw zadel wintec VZH in bruin. Heb ik altijd prima mee kunnen springen en wilde geen twee zadels meer voor springen en dressuur. Als ik hoger spring komt er wel weer een springzadel op mijn pad en is paardje ook volgroeid, vind het zonde om nu een echt goed zadel te kopen die dan weer te smal is.
Als springzadel heb ik deze : http://www.barnsby.com/products/saddles ... efault.asp Is op maat gemaakt voor Zeus en ik heb hem in dat rood-bruine kleurtje (hadden een pas-paard nodig en ik had een nieuw zadel nodig dus dat kwam mooi uit)
Idd dure zadeltjes SM. Maar ik heb dat er niet voor hoeven betalen he En ik heb ook geen maatwerk hoeven betalen omdat we toen net met Barnsby gingen werken en we een pas paard nodig hadden. Daarbij had ik voor het springzadel nog een bijna nieuwe stubben liggen waar ik flink geld voor heb gehad. Ross.ner verkopen ze heel veel en moet zeggen heel weinig klachten. En Bates vind ik mooi maar te duur voor de kwaliteit.
suikermeisje
Geplaatst: 05-04-12 19:14
Goed dat ik het weet MM, dan ga ik voor Rossner denk ik, heel lang dressuurzadel van gehad, maar ik ben gewoon niet voor een dressuurzadel gemaakt. Zit er gewoon niet goed in, vandaar nu VZH. En mijn moeder heeft ook al jaar of 4 een Rossner en die is ook nog hartstikke goed, wel VZH en zwart. Maar vind nu het fijne van wintec dat ik de boom kan verwisselen en dus niet elke 1,5 jaar bewijs van spreken nieuw zadel moet kopen
edit: ik ga me nog even nuttig maken Moet schrikdraad en paaltjes vervangen in de wei. Dus even mee bezig
maximiliano
Geplaatst: 05-04-12 19:30
@ Magreet heb het gekocht! Geen hymalaya maar zeebodem zout ofzo! In ieder geval een zak met grove korrels! Het trok wel een beetje net toen het erop zat! Zal wel van het drogen komen maar hoop van het onttrekken van het vocht
Max aan het werk gezet met de dubbele longe! Sinds Uhhh een jaar weer ofzo! Hij liep wel lekker over z'n rug!
@ Danielle geweldig zeg van Tessa! Volhouden zo! @ MM mooi hoor je springzadel! Ook goed om te weten! Wil ook graag na de zomer nieuw springzadel! Dacht aan Rossner of Kentaur! Die heb ik in het zwart in dressuurmodel! Vind het kwalitatief echt een fijn zadel die Kentaur! Heb nu een bruine stubben spring maar is te wijd geworden voor Max! Met bontje gaat het wel hoor! Opvullen heeft geen zin want dan is hij nog te breed! Jammer want is een goed zadel!
@ Henny Ross.ner verkopen we echt heel heel veel. Is niks mis mee. Balen dat jou stubben te wijd is. Ik vind Stubben ook erg fijn maar het past echt niet op Zeus. Mijn springzadel ben ik mega mega blij mee. Zo zacht en heb zo'n stabiele verlichte zit daarin.
Margriet_
Geplaatst: 05-04-12 19:56
Hallo Ik doe ook rustig 10 jaar met een rijbroek. Heb er 2 van eurostar die ik al wel zo lang heb. 1 heb ik zelfs al 12 jaar, alleen daar is de gulp nu van kapot. Ik heb dus 2 van eurostar 1 van pikeur en 2 cavallo's. Sannn nou mooi dat je nieuwe stageadres zo goed lijkt. Sanurie mooi hoor! MisterT dat is super dat het is goed gekeurd! Eef ik zal het even door geven aan mijn neefje en nichtje en haar vriend die in R'dam wonen. Anthea hahah oeps niet erg handig van je moeder. Henny Leuke foto's in je profiel erbij! Sanuri gewoon terug gaan dan hoor! Je hoeft geen reden te zeggen, je brengt het gewoon terug toch? Ik had ooit pumps gekocht bij de scapino voor 49,95. Loop ik verder zie ik dezelfde pumps bij de van haren staan voor 19,95. Dus weer terug naar de scapino, dat was binnen 15 minuten. Wauw bianca bling bling hoor! Danielle dat is mooi zeg.
Ik ben weer eens zenuwachtig. Zaterdag voor het eerst wedstrijd met C. 1 keer B dressuur en 1 keer bb en b springen. Ze vondt haar nieuwe nikes wel mooi iig.
Snoekiej
Geplaatst: 05-04-12 19:56
Goedenavond! Ik kom ook weer even langs! Wat een discussie in Lielle's topic idd. Wel goed opgelost zo. Ik kon me ook al niet voorstellen dat Arie er moeite mee zou hebben, aangezien ze zelf ook op bokt zitten en daar nooit iets over hebben gezegd. Ik vind de foto's van Eventingphoto altijd echt prachtig. Ik heb technisch hele mooie foto's van hun, alleen helaas sprong Vorstin daar dan net stom Ik hoop volgend jaar met Denzel ook hele mooie foto's te kunnen verzamelen!
Ik heb trouwens een KN dressuurzadel, en een Prestige Versailles springzadel. Vooral mijn springzadel vind ik echt heerlijk Mijn dressuurzadel is ook prima en ik zit er ook goed op, alleen is ie wat hard.
Freggle_Edge
Geplaatst: 05-04-12 20:26
Anthea, van harte! Enne...terug denken aand e geboortedag wanneer mijn Zoon jarig is, dat probeer ik echt te voorkomen. Zijn verjaardag blijf ik graag in een goed humeur.
Mooie foto's, mannen en tuig voorbij zien komen! Ik rij zelf op een premiere vzh richting springen om mee te springen en crosse en een Euroriding diamant vzh richting dressuur voor de dressuur. Heb eerst een kieffer dresuurzadel gehad en nog een paar echte dresuurzadels geprobeerd, maar vind het vreselijk. Deze heeft wel lange zweetbladen en ziet eruit als een dresuurzadel maar zit voor mij toch net ff lekkerder, ben er erg blij mee.
Morgen de crematie van mijn schoonvader. We zijn de dagen best goed doorgekomen. Nu morgen nog. We brengen de hele dag door met schoonma en zwagers, schoonzussen en kids. We maken er toch een soort van mooie dag van.