@ Bianca wat een gezeur allemaal zeg! Dat moeten ze indd toch aan kunnen tonen dan met een coupon?! En winst alleen bij een balk in de tweede fase. @ Tientjuh heerlijk zo'n bomproef paard. @ Mootje, wat een ellende heh het weer hier aan de kust. @ Snoek spannend van Vorstin! Vind die 1ste wel echt een plaatje hoor! Super mooi koppie! @ Mistid wat voor 1 ga je kijken? @ Evelien, je vriend heeft groot gelijk! Morgen lekker op de bank met je voet omhoog! @ Bianca, rubber kon indd echt niet meer! Hahaha! Je nieuwe zijn echt SUPER gaaf zeg!!! Vooral bij je cross-outfit, echt helemaal af nu!
Het was een spannende eerste rit zo in die storm vandaag. Hij gedroeg zich echt voorbeeldig. 1x wegegsprongen doordat het paard in de longeerbak ernaast ineens op z'n achterbenen stond toen we er naast reden en 1 mega bok door ruzie-ende eksters in de mestbak, hahahha! Hij voelde wel echt onwijs fijn in z'n lijf, heerlijk los.
Ben verwend door m'n man met bruine leren beschermers met bont erin. Zodra we weer mogen springen is alles helemaal compleet
Sim
Geplaatst: 03-01-12 22:28
_Noor schreef:
Geïnspireerd door Sim, wil ik er ook wel een mooi hoofdstel bij voor springen.. thuiszitten kost veel geld met al dat internetshoppen
Heb nog geen gelegenheid gehad om te bankieren Noor, maar dat komt zsm in orde!
Geeft niet hoor, het zijn ook zulke rare dagen. Ik denk ook steeds dat het maandag is vandaag.
Joki
Geplaatst: 03-01-12 23:07
EB dan heb je ten minste bokt nog als gezelschap Sultank zou dan wel fijn zijn als ze hem gaat leasen Snoek unaniem vind ik leuk. Tweede vind ik op de foto wat sullig overkomen Danielle super cijfer. Hopelijk is de les wat, goede instructeurs zijn lastig te vinden Bianca wat ontzettend k*t dat je een verliespunt hebt die je niet gehaald hebt. O gelukkig is het opgelost. Gave laarzen TG bij mij klopt de mijn knhs ook niet maar toen ik belde bleek ik wel weer een startpas te hebben San zou wel gaaf zijn Kris super dat je springles zo goed ging Evelien wat ontzettend balen van je voet Kris een kleine waarschuwing beide locaties in Driel zijn in mijn ogen niet fijn. De ene heeft slechte bodems en een kleine indoorlosrijdbak (20x20), de andere is buiten losrijden en dat lijkt me met dit weer ook niks Leliaardje ik start de 29ste wel in Heteren, is mijn thuiswedstrijd Henny fijn dat het zo goed ging
Ik heb lekker gesprongen, zoals gewoonlijk was er weer heel wat om te verbeteren, maar Ferrose begint nu ook de balken te laten liggen als we te dicht komen. Op de heenweg viel de storm nog wel mee maar op de terugweg was de trailer er achter toch minder fijn.
Leliaardje
Geplaatst: 03-01-12 23:22
oei Bianca, niet helemaal mijn smaak geloof ik .
Joki: leuk. Komen we elkaar nog tegen? Wij starten B in Heteren. Kan me voorstellen dat rijden met de trailer vanavond niet echt lekker was.
Wij gaan voeren en op tijd naar bed!! Als ik straks tenminste niet te lang achter/voor de computer blijf hangen .
Karen, ik heb achter dit paard aangemaild http://link.marktplaats.nl/510644757 de foto's zijn gruwelijk lelijk maar heb het paard ook al eens op concours gezien. Vind 'm het uitproberen wel waard. Voordeel is dat ik zoiets ook meteen kan doorstarten. Noor, beterschap! Sterkte met je voet Eef! Caro, zusje moet eind dit jaar van de Vos af was hier thuis de afspraak, anders blijft er weer een staan. Kino en Yoeri blijven al staan voor Marieke, dus Vos kan wel weg. Zusje wordt dit jaar ook 17. Denk dat een paard niet van lange duur is, als ze examen heeft gedaan en ze gaat studeren zijn de paarden vast over. Pap zegt altijd "haar op de k*t, paard in de fut" Bianca, je laarzen zijn mooi!
Ritje dokter haalde niet veel uit... Dokter heeft geconcludeerd dat hij scheef is, nu moet hij vastgroeien. Moet over 5 week terugkomen en dan kijken of hij recht is gegaan en anders naar het ziekenhuis en laten breken. Heb in ieder geval weer een set Naproxen meegekregen, dan kan ik morgen hopelijk zonder wazig te worden doorwerken. Rechterschouderblad is ook iets gekneusd voelde ik met rijden, dus even rustig aan.
Snoekiej
Geplaatst: 04-01-12 00:50
Goedenavond! Ik ben weer thuis van werk! Stond in het restaurant, en het was te merken dat iedereen nog even genoeg had van de alcohol na oudjaar. Zoveel fris is er in het restaurant nog nooit gedronken Morgen ook de hele dag werken, dus ik ga nu lekker mijn bedje in.
Uitziek-ze Noor Gaaf van dat stageadres San! Lekker dat de paarden fijn gingen Kris Auw Eef, wat een pech Fijn dat je springles goed ging Joki
EvelienH
Geplaatst: 04-01-12 06:38
Even klagen Heb nog geen oog dicht gedaan en mijn voet en enkel zijn een blok beton. Kan mijn voet niet eens plat op de grond zetten dus werken gaat niet lukken. Heb wel een beetje erg spijt dat ik geen pijnstillers heb gevraagd. Mijn enkelbanden hebben ook een flinke klap gehad en dat doet ook nog eens gruwelijk pijn!
Evelien; Beterschap! Mistid; Balen dat ze niks konden doen, gewoon afwachten dus?
Gister vielen de paarden heel erg mee, Zam sprong een keertje weg maar dat was alles. Nu snel naar stal, want de hoefsmid komt en daarna lekker rijden! Fijne dag allemaal!
@ danielle, heb je les van Dina.. . A. ?? @ evelien: beterschap met je pootje, beugel en misschien ook paard... kan me voorstellen dat het pijnlijk is, ik heb ook ooit zoiets gehad op 1 van mijn schaarse springwedstrijden, gleed met paard en al onderuit, ook met 1 been eronder.... @ mistid: geduld hebben dus (en dat zou niet mijn sterktste punt zijn..) @ noor: alweer beter?? @ bianca: opvallende laarzen!!
hier hoor ik tot nog toe alleen maar regen en wind op't dak...
Dienke leek gister opgeknapt, maar gisteravond ging het weer via de verkeerde kant naar buiten toe... zo maar es horen hoe het nu is...
vandaag weer dagje bezig voor de gemeente, over 10 minuten staat er al een ambtenaar op de stoep voor een landschapscontract en daarna nog bezig met gevalletje lastige buurman, brief aan B&W en een handhavingsverzoek schrijven.
Hier ook een klager. Zit al bij de huisarts met voorhoofdholte ontsteking. Wist niet dat je daar zo ellendig van wordt. En moet zo naar de dierentuin..
Lau, beterschap! Mo, nee ik ga niet werken. Wordt toch een beetje lastig als je niet op twee benen kan staan. Jeroen, beterschap voor Dienke en succes met de gemeente!
Ik ga binnenkort ook maar eens naar de dierentuin met mijn (nog te kopen) camera. Ik woon zo ongeveer naast Blijdorp en ben er nog nooit geweest
_lautje_
Geplaatst: 04-01-12 09:54
Pfff nou ik ben benieuwd hoe ik vandaag ga overleven. Eerst maar eens kijken hoe het weer zich houdt. Maar het is of vandaag of morgen. En morgen is nog erger. Vrijdag begint Rim aan een nieuwe baan dusdat is ook geen optie.
Had geen voorhoofdholte ontsteking, maar oor en kaakontsteking... Ook lekker dus. Weer een kuurtje erbij en met flink wat pijnstillers gaat het wel.