TG heb je les vanavond want de oefencross bij Alice gaat ook niet door. Bah ik heb het zo gehad met dit weer!!!
bianca1980
Geplaatst: 08-09-11 16:53
Renswoude mag je zelfstandig trainen, tientje terrein kosten, Heb ik van de zomer ook een keer gedaan, wel iemand mee dat als er wat gebeurt je niet alleen ligt.
sanurie
Geplaatst: 08-09-11 16:58
Bianca, dankje! Me vader gaat altijd mee! Anders kom ik er niet eens. En mijn eigen instructeur Hij staat altijd heel goed op te letten tijdens letten dat hij zo goed weet nu hoe en wat. Dus hij geeft me ook zowat les altijd. Erg fijn wel hoor (soms)! Maar moet je dan eerst mailen/bellen voor je komt of kan je er gewoon heen gaan?
Bah mijn concours is nog steeds buiten, krijg je met die gedraineerde zandbodems Ik ben wel benieuwd of de jury Ferrose nog kan zien. Ik mag om kwart voor 8 starten en ik heb het de vorige keer gevraagd maar normaal gaan de lichten niet aan. Ik weet niet hoor maar dat lijkt me best lastig om mijn bijna aftekeningloze bruine dan te beoordelen want volgens mij is het dan al best donker.
Dit weer is echt niet leuk meer he. Als het zo doorblijft gaan worden er nog wel meer wedstrijden/ SGW's afgelast..
Ik heb misschien een stage plek, in mijn eigen dorpje warempel ook nog. Moet alleen op sollicitatiegesprek komen, vinden ze het wat dan kan ik maandag beginnen.
Mijn wedstrijd is ook afgelast voor dit weekend! Jammer, had echt zin in een wedstrijd. Helaas, snap het ook wel na al die regen . Op zo'n bodem is het rijden niet leuk. Dan zelf maar lekker rijden dit weekend . Dagje naar het bos ofzo! Vind Sofie vast niet erg.