Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Het tweede parcours maakte ik zelf een hele domme fout op de eerste. Daarna heel fijn gesprongen verder.
. Ze pakte het goed aan.
. Dat was iets teveel van het goede geweest, zeker met dit weer.
.
) , voelt wel heel lekker safe
.
.
dat ik hem voorzichtig heb wakker gemaakt en hij zelf al opstond toen ik het halster om deed. Hij moest ook nog even stoer laten zien dat hij toch echt een springpaard is, door niet van het afstapje (20 cm) te stappen maar te springen
.

dus hij gaat niet meer bij ons op stal het land op
Morgen komt de masseur. Ik ben benieuwd wat die allemaal vind! 
Tweede parcours hadden we allebei last van de warmte. Had het hele parcours geen fijn ritme en had een stop op de laatste (sloot) Ik had zelf geen enkele puf meer, anders had ik haar wel door kunnen drukken. Maar goed, met les stond ze altijd eerst een kwartier te stuiteren voordat ze over de sloot durft, dus dan was dit best goed
Ze gaat wel ieder parcours makkelijker door dus daar ben ik wel blij om.
.. Staat hij pas sindskort daar op het land?
..
.. Fijn dat Vorstin lekker ging, ook wel lekker om even zonder 'druk' te springen
.
. Het is nu lekker koel, dus ze was lekker frips aan de bips..
.. Sprintje naar achteren!
Ze staat al lekker de hele afgelopen week dag & nacht, morgen is het weer flink but weer, dus dan 's avonds weer op stal.
... Wolin heeft vrij lange takken, dat moet vanwege haar verzenen, daarbij een flinke opzet om goed weg te komen, en dat gaat eigenlijk gewoon goed.. als de springschoenen goed omzitten
.. Wolin loopt inderdaad ook ontzettend rot zonder ijzer
..

..
.. Die KNHS bakt er ook af en toe niks van hoor
.