[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:28

Gefeliciteerd Heleen! Ik vind het maar knap hoe veelzijdig jij bent met dat paard! Respect... hoe gaat het in het ZZ-licht?

@ benthe: gefeliciteerd met je winstpunten en afvaardiging!!! Je doel is dus nog de Z1 halen met Jip?

@ caro: kan je de hand schudden met de dazen. T is hier echt VRESELIJK!! Ze kunnen overdag niet eens meer buiten, ook niet met dekens.. vinden ze geen hol aan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:54

Dit jaar hebben we nog maar weinig last ervan. Vorig jaar was verschrikkelijk. Ik heb altijd Cojosol en dat werkt fantastisch!

Vanmiddag even bij het nieuwe huis van mijn zus geweest. IS net opgeleverd en zag er super uit.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:10

Iemand die nog een Eraquell (ivermectine) wormenkuur nodig heeft? ;) Heb er nog twee liggen, bruikbaar tot 01-2011..
Ik krijg van de dierenarts weer een heel nieuw wormpakket, dus heb ze niet meer nodig..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:14

heleenxx schreef:
Ik blijk gisteren 3e geworden te zijn op de endurancewedstrijd :D

Wat super zeg!! :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:54

Ik heb vanmiddag ook weer een wedstrijd gehad. Eerste wedstrijd weer na mijn reisje Thailand.
Sofie had er weer zin in ;).
Het eerste parcours waren we foutloos en in de barrage ook :D. Het tweede parcours maakte ik zelf een hele domme fout op de eerste. Daarna heel fijn gesprongen verder.
Heb mooi korte lijnen en schuin springen geoefend. Ging erg fijn :). Ze pakte het goed aan.
Blij dat ik de dressuur afgemeld had :P. Dat was iets teveel van het goede geweest, zeker met dit weer.

Zal nu de schimmel even rijden en daarna even bijlezen :).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:02

Noor: Fijn dat het weer goed gaat met Nudine.
Caro: Jij bent lekker fantiek aan het rijden en wassen geweest zeg.
Jn: gefelicteerd met je mooie punten!
Bvw; Jammer van je stuurfout
WL: Hij kan behoorlijk rekken boven de sprong als het nodig is (en soms ook als het niet nodig is :+ ) , voelt wel heel lekker safe :D.
Wat vond je van mijn "verrassingsaanval" op het water? hij was de laatste tijd wat twijfelend op het water, dus ik dacht ik neem hem terug in draf en geef even been om hem te overbluffen zodat hij in een keer door zou lopen.
En de bijnaam grote vriendelijke reus (gvr) is hem inderdaad op het lijf geschreven ;) .
Heleen: Gefeliciteerd met je derde prijs!

Vandaag lekker met de paarden getut, ik verzorg 2 weken het paard van iemand die op vakantie is.

Ook nog geholpen met het binnenhalen van het veulen, die lag zo lief te slapen in de wei <3 dat ik hem voorzichtig heb wakker gemaakt en hij zelf al opstond toen ik het halster om deed. Hij moest ook nog even stoer laten zien dat hij toch echt een springpaard is, door niet van het afstapje (20 cm) te stappen maar te springen :=.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:57

Goede avond!!

Heleen lekker gereden dus! gefeliciteerd met je 3de plek!!
Noor gaat dus wel lekker met je merrie en jer!
Jn gefeliciteerd mooie punten hoor!!
WL balen van woll der ijzer :(
Evie echt lief die veulens en donderstraaltjes :P

Zo jackson is toch echt wel flink stijf/kreupel |( dus hij gaat niet meer bij ons op stal het land op :n
Heb viavia een landje kunnen regelen voor 1 maandje en kan dan snacht's naar binnen.. dus morgen avond brengen..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:03

Dat is wel beter Corien als hij echt het banketstaaf rosenwater is van de groep.

GA nu nog even op Trakkie rijden. Maat en Het stonden vanavond bokkend en springend buiten, dus die zijn in ieder geval fit genoeg :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:05

Ja idd pb! :(
Lekker fit dus idd, tis flink afgekoelt :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 22:17

Goedenavond!
Vorstin sprong weer ouderwets door vandaag. Het stond heel laag, maar dat maakte niet uit. Ze had er zin in! Ik was alleen maar aan het remmen :D Morgen komt de masseur. Ik ben benieuwd wat die allemaal vind!
Net heb ik mijn verjaardag gevierd. Het was heel gezellig. We hebben lekker gevaren en daarna ge-BBQt!

Netjes Heleen
Lekker dat Jer zo fijn liep Noor
Fijn dat de paardjes zo lekker gingen Caro
Gefeliciteerd met je winstpunten Benthe! Super :D
Balen dat je je ijzer kwijt bent Lotte
Lekker dat je zo goed ging met Sofie Kim!
Wat onwijs balen van Jackson Corien! Hopelijk trekt ie snel weer bij! En fijn dat je iets anders hebt kunnen regelen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:03

Ik net ook nog gereden, was heel goed te doen.

Gister met mijn zwarte draak gesprongen in Zuidlaren. Ze ging ook wel goed opzich. Eerste parcours begon ze wel fijn, alleen op 3 kwam ze wat terug en een balk. En een weigering op 7, ze liep daar helemaal dood en reageren op hulpen kwam niet meer in haar woordenboek voor :+ Tweede parcours hadden we allebei last van de warmte. Had het hele parcours geen fijn ritme en had een stop op de laatste (sloot) Ik had zelf geen enkele puf meer, anders had ik haar wel door kunnen drukken. Maar goed, met les stond ze altijd eerst een kwartier te stuiteren voordat ze over de sloot durft, dus dan was dit best goed :D Ze gaat wel ieder parcours makkelijker door dus daar ben ik wel blij om.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:07

Avond!!

@Corien: Jeetje zeg.. dat is niet leuk :n .. Staat hij pas sindskort daar op het land?
@PB: Fitte Maat en Hetje :P ..
@Snoekiej: Je had mooi weer om een verjaardag te vieren ;) .. Fijn dat Vorstin lekker ging, ook wel lekker om even zonder 'druk' te springen :) .

Wo loopt echt k*t zonders ijzer, op het vlakke gaat het wel en ook op het zachte, maar op een wat rulle ondergrond op het harde is het echt op eieren lopen, gelukkig komt morgen al de smit!!
Wo heeft een VIP-behandeling gekregen, en kon zich even lekker vol eten op stal :) . Het is nu lekker koel, dus ze was lekker frips aan de bips.. :):) .. Sprintje naar achteren! 8-) Ze staat al lekker de hele afgelopen week dag & nacht, morgen is het weer flink but weer, dus dan 's avonds weer op stal.

[EA-GZ-RP] Poll Guard voor trailerladen gezocht.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 07:33

Goede morgen.
WL ja sinds zaterdag..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:42

Goedemorgen!
@ Corien: fijn dat je een ander landje hebt kunnen vinden voor Jackson!
@ WL: vervelend van het ijzer. Jer heeft ook een tijdje gehad dat er echt elke week wel 1 af lag. En dan meteen niet meer rad.. Smid heeft hem er nu iets anders opstaan. Als je wormenkuren nog niet vergeven zijn, hou ik me aanbevolen hoor ;)
@ JN: gefeli met je wp
@ Anthea: het was ook wel erg warm om te rijden! Fijn dat het wel steeds beter gaat.
@ Heleen: gefeliciteerd met je 3e prijs, netjes hoor!

Ga nog even de MB-verslagen beetje bijlezen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:16

Lotte: Dat is wel balen van ijzers!
Heleen: Gefeliciteerd!
Anthea: Super dat ze steeds braver wordt. Komt nog goed met haar!

Pfff net heerlijk uitgeslapen. Was afgelopen 2 weken elke dag om 6 uur of nog vroeger opgestaan. Dat sloopt je toch wel op een gegeven moment.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:18

Kim, fijn dat Sofietje het meteen weer zo goed deed zeg!
PB: lekker even uitslapen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:29

Morning!!

@Noor: De wormenkuren zijn vergeven ;) ... Wolin heeft vrij lange takken, dat moet vanwege haar verzenen, daarbij een flinke opzet om goed weg te komen, en dat gaat eigenlijk gewoon goed.. als de springschoenen goed omzitten :+ .. Wolin loopt inderdaad ook ontzettend rot zonder ijzer :(:) ..

@PB: Elke ochtend om 6 uur op is inderdaad wel slopend.. fijn dat je lekker hebt uitgeslapen!! ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:34

Goeiemorgen :wave:

@ kim: gefeliciteerd met je prijs! Top zeg na zo'n lange tijd geen concours!

@ Anthea; het komt allemaal vanzelf wel. En dat warme weer komt meestal de prestaties ook niet ten goede :n

@ lotte: trapt Wolin vaak haar ijzers er af dan? Echt vervelend als ze dat doen.

@ PB: haha ik ken het. Ben nu al dik een week elke ochtend 6 uur of eerder uit om de paarden te doen. Echt vermoeiend!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:35

Goedemorgen!
Ik heb om 12u tentamen engels, verwacht er geen problemen mee :)

PB: Fijn dat je hebt kunnen uitslapen. Elke dag om 6u opstaan is idd slopend

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:39

Ik baal als een stekker. Sta in Maarsbergen op uitsluiting terwijl ik vrijwillig ben gestopt. Ik heb dit gehele jaar 10 winstpunten verloren door 2 x vallen (dat is echt mijn eigen schuld) en nu 1x dat vrijwillig stoppen is aangerekend als uitsl en 2x doordat ze zeiden dat ik een vlag had gemist wat echt niet zo was en 1x dat ik 4 weigeringen kreeg waar ik er 2 had. (laatste 2 waren afgelopen najaar).
Ben bijna al mijn punten kwijt door dit soort stomme dingen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:42

Anthea: succes met je tentamen.
PB: :(:) Zonde zeg, zo verdampen je wp wel heel snel..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:43

Ja, heb er nu nog 1 over....

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:45

@Rowo: Het is nu de tweede keer in korte tijd... Wilde tijden op het land laatste tijd :+ ..

@PB: Pffff... dat is lekker zeg :\ .. Die KNHS bakt er ook af en toe niks van hoor :+ .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:49

PB: Dat is wel heel erg zonde zeg! Kunnen ze dat niet veranderen? (In ieder geval van Maarsbergen?)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:52

Ik hoop dat Maarsbergen nog lukt. Gelukkig stond Rob erbij en met Amati hebben ze hetzelfde fout gedaan en is het ook nog veranderd later (ook omdat Rob erbij was).
Maar ik baal ontzettend want had eind van het jaar graag Z willen starten, maar wordt zo wel erg lastig.