[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:10

Die van mij was ook beetje grijs, maar nu is hij echt weer perfect kwa kleur :)

Ik ben richting bed :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 22:44

@PB: Wat leuk zeg een nieuwe aanwinst!! Volle bak dan dus :D
@Simmie: Nog steeds... _/-\o_ ... Echt zo knap dat je er 15 kilo afkrijgt!! Dat lukt er maar heel weinig!! ;)

Wolin heeft weer een lanterfanterdag.. had weinig fut. Had haar nog even met haar paddock-lover buitengezet, maar volgens mij is er trouble in paradise.. :\ Relatieproblemen.. Wolin stond helemaal gestresst en pompend in de paddock en vriendlief met oren in de nek.. Ik denk dat ze naar de buurman heeft gelonkt.. :(:) Als troost heeft ze lekker haar buik gevuld met slobber :9 .. Al mijn poetswerk voor niks, was wel allang blij dat ze geen bles heeft :') .

Ik ga naar bed :z ..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:17

:wave:

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:26

bij ons blijven de ijzers er gewoon onder.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:48

Goede morgen :)

Lotte _O- die wollin :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:27

:wave: goeiemorgen
Zit alweer in Leeuwarden op school. Heb zo les tot half 11 en dan pas weer om half 2 les. Echt vervelend :=

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:32

Oro blijft ook gewoon op ijzers in de winter (met schroefgaten altijd).
Kaatje blijft voorlopig zonder ijzers. Lijkt me niet handig met een veulen. En ze heeft ze ook niet nodig op dit moment.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:35

:wave: Mogguh, hier weer een berichtje van mij. Vorige week lekker op vakantie geweest naar Rhodos met een vriendin. Echt nog superlekker weer en genoeg leuke dingetjes gedaan. Echt een aanrader :))
Dinsdag Bop voor het eerst mee gehad naar de les en hij heeft zich supergedragen, in het begin wat rillerig maar later werd dat wel beter. Vandaag of morgen ga ik Fari scheren, gisteren al even de manen getrokken. Ook Zaps een opknapbeurt gegeven want dat was net een bospony :oo Verder lees ik iets over ijzers in de winter. Fari houdt altijd 4-kant want die is niet gezegend met goede voeten. Zappa heeft nu niets omdat ie toch op rust staat, maar gaat er iig weer voor op. Bop krijgt voorlopig nog niets.

Simmie; ook echt respect, 15 kg is echt veel. Zou mij denk ik ook niet lukken :o Ik ben alleen niet zo’n voorstander van zoetstoffen, die zijn nou niet bepaald gezond te noemen. Wel gebruik ik zo veel als mogelijk rietsuiker, aangezien dit weer veel gezonder is als kristalsuiker.
Snoekiej; idd vreemd dat ze geschoren niet naar buiten mogen. Helaas heb je er niet altijd wat over te zeggen als je ergens in pension staat :n Figuurtjes ben ik dan weer niet zo’n fan van, enige wat blijft zitten is stukje onder het zadel.
Marit; mooi dat de crosstraining zo fijn ging :)
Rosalie; fijn dat het rijden aardig goed ging, hopelijk blijft het zo :j
Hilde; wat balen van je BP, hopelijk kun je um snel kwijt
PB; wat balen dat het weer minder gaat met je knie :(:)
Lotte; ik lees iets over Laptops, ik heb een Toshiba, aangeraden door de winkel en ben er ook goed over te spreken. Schijnen goede en degelijke dingen te zijn. Ik doe er ook alleen maar standaard dingen op trouwens.
BVW; hoe is het met je veulen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:40

Goeiemorgen!
@WL: Aah die arme Wolin, ruzie met haar vriendje :P

Bij mij blijven ze in ieder geval voor op de ijzers en Jipje rondom, die heeft van die beroerde hoeven, is soms net een bouwpakket :o
Gisteren eerst gesprek gehad voor een afstudeerplek, was erg positief en als ik goedkeuring van school krijg ben ik zeker van een plek en opdracht *D Daarna naar het ziekenhuis geweest voor mijn hand, dacht dat ik gips zou krijgen, maar meneer de dokter was van plan veranderd. Zit nu met mijn pink en ringvinger aan elkaar, hierdoor dus alsnog geen bescherming om mijn hand heen helaas. Maar ik ben nu wel van die irritante mitella af ;) Maar op het paard kruipen moest ik nog maar even niet doen vermeldde hij me duidelijk :o , dus zal dan toch nog maar even geduld hebben.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:46

J_N; wat balen zeg, wat doe je nu dan met de paarden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 08:49

Goeiemorgen :wave:

Benthe; wel super van je afstudeerplek. Waar ga je afstuderen?
Ik moet daar ook hoognodig mee bezig maar weet echt niet wat ik wil en waar :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:14

@Malloesje: Fijn dat Bop zo braaf is. Is Zappa ook weer helemaal goed dan? Nika wordt nu ongeveer 3/4 keer in de week gereden en de rest longeer ik haar. Jipje longeer ik alleen maar, misschien dat zijn oude bazin hem binnenkort een paar keer komt rijden. De schimmel staat op rust, die had de afgelopen tijd wel flink wat te verwerken gehad, dus dat is wel goed en de 3-jarige heb ik het land maar weer op gedaan.

@Mandy: Ik ga afstuderen in het ziekenhuis waar ik ook mijn eerste stage heb gelopen. Zij zijn bezig met nieuwbouw en hier zitten een paar erg leuke projecten aan vast :D De opdracht moeten we nog concreet maken, maar er zijn in ieder geval genoeg ideeen. Jij begint toch ook in februari met je afstuderen?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:19

Zappa is weer helemaal goed in orde, wordt echt tijd dat ie aan het werk komt want hij word vervelend. Ik wil eerst Bop nog wat verder rijden en dan Zappa oppakken. Bedoeling is wel om um alvast 1 of 2 keer in de week op te pakken. Meisje wat bij ons de Fries rijdt wil hem dan ook 1 keer per week gaan rijden. Ik hoop tegen december aan weer wedstrijden te kunnen gaan rijden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:22

@ benthe: ja ik feb moet ik idd afstuderen. Daarom moet ik ook snel beginnen, maar vind het erg lastig.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 09:55

Goedemorgen!
Ik heb gister voor het eerst weer springles gehad, dat ging erg goed. Alleen het slootje was natuurlijk even heel eng, maar voor de rest deed ze het super :)
Mijn paard gaat trouwens binnenkort ook van de ijzers af. Ze heeft hele mooie hoeven en kan ook prima zonder ijzers gelukkig.

Hilde: Balen van je BP
Simmie: Knap hoor! Ik zou het denk ik niet vol kunnen houden
PB: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D
Malloesje: Fijn dat Zappa weer goed is
Lotte: Arme Wolin :+
JN: Super leuk van je afstudeerdplek!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:05

Ik kom ook hier even spammen ;)

Iemand nog interesse in een superleuk dressuurpaard???

Afbeelding

Afbeelding

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:08

Leuk paardje :). Maar heb genoeg op het moment ;).

Ik heb nu allemaal tussenuren, dus ga maar even op bokt koekeloeren :P
Kan wel met project aan de gang, maar snap er echt helemaal niks van := ...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:10

Leuk beest hoor! Wat voor zadel heb je erop??

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:11

Leuk dier Dorien! Ik heb dit moment al genoeg twijfels over de verkoop van Undercover. Of ik het wel of niet moet doen. Mocht hij wel weggaan, dan zoek ik er een 3 of 4 jarige springer voor terug. ( en het liefst schimmel, daar ben ik nu een groot fan van!)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 10:14

:wave:

Wij hebben ook nog een stel leuke paarden te koop staan. :Y)

Zit un weer op stage. :)

JN: Fijn zeg van je afstudeerplek!
Simmie: Echt respect voor je afvallen ,ik ben er niet zo goed in. :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 11:14

Simmie, super dat je nu ook mooi op gewicht blijft! Ben je wel heel wat zelf discipline voor nodig, toppie hoor!

sorry Dorien, wij hebben ook opruiming! Ik heb net het veulen van Wiso (Farmer x Burggraaf) op sporthorses gezet...

Anthea, ik heb gister ook met springles een slootje gesprongen! Wij hebben alleen een hele saaie les, alle 7 paarden deden het in één keer....

IJzers in de winter? Bij ons gaan ze er na het buitenseizoen ook onderweg. Wiso is trouwens nog niet helemaal zeker, misschien dat ze voor de ijzers wel houdt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 11:39

Goeiemorgen :)
Vandaag een druk dagje, van 9-3 werkgroepen, daarna gauw mijn broertje naar Zoetermeer brengen, even langs mijn vaders huis en dan naar stal. Ik ga vandaag Vorstin's manen trekken en haar gezicht scheren. Dan is ze binnenkort weer helemaal opgeknapt! Ze lijkt momenteel wel een beertje!

Waarom staat Oro ook met gaten in de winter dan Scum?
Leuk van je afstudeerplek Benthe!
Fijn dat je les zo lekker ging Anthea!
Mooi paard Billy, alleen mag ik geen 2e ;)
Tientjeh, ik wist helemaal niet dat je Undercover weg wilde doen? Hoezo :(:)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 11:49

Tja het is ook echt een superleuk beest, maar ja echt een dressuurpaard en daar heb ik als eventer niet zoveel aan ;)

TG ik heb een Luc Childeric dressuur zadel, echt heeeeeel fijn maar verschrikkelijke duur :o

Jantine zit je er echt over te denken om Uk te verkopen? (heb je er mensen voor dan?) Wel balen he dat het nu zulk mooi weer is!! Maar het was hier vanmorgen ook één grote waterbak. Ik heb de zoektocht naar een leuke jonge springgefokte schimmel al opgegeven, ik wil ook zoooo graag een schimmel, maar ik heb nog geen leuke kunnen vinden. Op een of andere manier kom ik altijd op de donkerbruine / zwarte paarden uit. Kennis van mij heeft een leuke 2 1/5 jarige die ik nog wel wil, maar ja ik kan wel zoveel willen, het moet ook wel kunnen....

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 11:57

@Tientjeh: Ik wist niet dat je plannen had om Uk te verkopen, jullie gaan juist zo lekker samen!
@Billy: Leuk paard zeg, maar ik ben toch aan het kijken voor een 3/4 jarige allrounder, maar met mijn wensenlijstje duurt het nog wel even denk ik voor ik een match heb gevonden :o
@Snoekiej: Altijd fijn als de paarden er weer netjes bij staan. Wanneer laat je Vorstin nu scheren?
@Anthea: Fijn dat je les zo lekker ging!

Mijn inspiratie is weer eens weg :o Gelukkig zo pauze en daarna gesprek met mijn stagebegeleider.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:12

Wij hebben een heloe leuke schimmel 3 jaar :D. Kan goed springen, maar ook goeie beweging voor dressuur :). Alleen die ga ik eerst zelf rijden ;). Maar hijs echt stoer :+: