Ik ben richting bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Echt zo knap dat je er 15 kilo afkrijgt!! Dat lukt er maar heel weinig!! 
Relatieproblemen.. Wolin stond helemaal gestresst en pompend in de paddock en vriendlief met oren in de nek.. Ik denk dat ze naar de buurman heeft gelonkt..
Als troost heeft ze lekker haar buik gevuld met slobber
.. Al mijn poetswerk voor niks, was wel allang blij dat ze geen bles heeft
.
.. 
die wollin
goeiemorgen
Mogguh, hier weer een berichtje van mij. Vorige week lekker op vakantie geweest naar Rhodos met een vriendin. Echt nog superlekker weer en genoeg leuke dingetjes gedaan. Echt een aanrader
Verder lees ik iets over ijzers in de winter. Fari houdt altijd 4-kant want die is niet gezegend met goede voeten. Zappa heeft nu niets omdat ie toch op rust staat, maar gaat er iig weer voor op. Bop krijgt voorlopig nog niets.
Ik ben alleen niet zo’n voorstander van zoetstoffen, die zijn nou niet bepaald gezond te noemen. Wel gebruik ik zo veel als mogelijk rietsuiker, aangezien dit weer veel gezonder is als kristalsuiker.
Figuurtjes ben ik dan weer niet zo’n fan van, enige wat blijft zitten is stukje onder het zadel.

Daarna naar het ziekenhuis geweest voor mijn hand, dacht dat ik gips zou krijgen, maar meneer de dokter was van plan veranderd. Zit nu met mijn pink en ringvinger aan elkaar, hierdoor dus alsnog geen bescherming om mijn hand heen helaas. Maar ik ben nu wel van die irritante mitella af
Maar op het paard kruipen moest ik nog maar even niet doen vermeldde hij me duidelijk
, dus zal dan toch nog maar even geduld hebben. 

De opdracht moeten we nog concreet maken, maar er zijn in ieder geval genoeg ideeen. Jij begint toch ook in februari met je afstuderen? 

. Maar heb genoeg op het moment
.
... 

Gelukkig zo pauze en daarna gesprek met mijn stagebegeleider.
. Kan goed springen, maar ook goeie beweging voor dressuur
. Alleen die ga ik eerst zelf rijden
. Maar hijs echt stoer