[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 08:41

Goeiemorgen Doei!

Je hebt dus vakantie van stage Benthe? Lekker hoor... Ik heb idd geen vakantie, maar ben dan zoals je zegt wel eerder klaar. School telt namelijk de vakanties niet mee in het aantal stageweken en ik loop dan wel gewoon stage.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:19

Kun je je al opgeven voor de trainingen dan?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:23

Goedemorgen Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:44

Morguh!!

Geen last meer van je stuitje Benthe?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:44

Scum schreef:
Wim Grens zit in Noord Holland ergens.

Ik ga ff de kalender bekijken!

We gaan trainen in Ermelo dacht ik, maar Wim Grens zelf woont in ZH Lachen .

@Snoekiej: Ja, lijkt me echt super om te gaan doen met Wo. Maar dan moet ik zeker weten welke dag ik vrij ben i.v.m. aanvraag op werk.. Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:31

Goedemorgen!

Handig die jaar kalender nu al, kan ik vast plannen.
Ik ga van de zomer waarschijnlijk cross trainingen volgen in voorhout.
Alleen me pa nog even lief aankijken Clown

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:50

Goeiemorgen!

Ik kom me ook weer even melden Schijnheilig Dit weekend met me vriendje naar Scheveningen geweest omdat we een jaar bij elkaar zijn Haha! Zondagavond naar Tarzan geweest en dat was echt super gaaf! Haha! Lekker in een hotel overnacht en gister nog wat rondgelopen daar. Was erg geslaagd allemaal Haha!

Hilde: nog gefeliciteerd met je rijbewijs! Haha!
Vief: mooi dat je toch nog een 7 hebt gehaald! Gaaf dat je oud en nieuw in Rotterdam gaat vieren! Haha! Ik ga bij vrienden thuis zitten en misschien dat we na 12 uur even naar de kroeg gaan.
Snoekiej: balen van je laatste wedstrijd Ach gut Maar zoals iedereen al zei gaat het zeker goed komen tussen de paarden hoor! Lachen
Corien: gefeliciteerd! Haha!
LZ: pff druk zeg Ach gut Werk ze!

Vanochtend even bloed laten prikken en nog wat kerstcadeau's gekocht Lachen Vanmiddag mijn kamer leeghalen, krijg nieuw behang deze vakantie en me plafond wordt opnieuw gewit Lachen

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:12

Kan het niet laten om jullie ook even mijn puppy in opleiding tot crosspony te showen Haha!

Afbeelding

Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:41

PPSSSTTT @ dat doet hij leuk !!!!! lekker die oortjes erop.

JIPJE @ lekker hoor 4 paarden rijden. lijkt wel of je er steeds meer hebt .. Haha!

Ik moet nog steeds wat uitzieken, voel me al twee weken niet echt topfit, holtes dicht en dat geeft veel hoofdpijn....bleh !!! Tong uitsteken

Met de Fries die ik rij heb ik 13 december in warga de IBOP gehaald, van de 42 rijdende combinaties slaagden er maar 12, waaronder ik dus ook met het paard. DE eigenaar is echt supertrots. Eerst werd het paard al kampioen in zijn ring op 18 oktober op de centrale Friese keuring, daarna liep ze tot de top 11 kampioen van de dag en werd ze voorlopig Kroon verklaard. Nu met het behalen van de IBOP hebben we het Kroon predikaat verzilverd en is ze defintief KROON. Voor een Fries moet ik ook eerlijk zeggen dat het een prachtig paard is , maar wel met een mega hete kop erop, snuiven tijdens de proef ken ik niet echt van een Fries , maar gebeurde me afgelopen weekend......hhihihihihihih......leek wel een hengst zo hard ze snoof uit de neusgaten. Als ze naast je loopt legt ze haar staart in de rug en parradeert ze als een hengst, terwijl ze 12 maart is uitgerekend Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:44

Hij doet het heel leuk psst! Die oortjes Haha!

@ Tezzz ... ben je niet helemaal lekker dat er bloed moet worden geprikt?

Haha, de sgw kalender ... zoals het NU lijkt ga ik Westerbork, W'werf, Heino, Texel lijkt me ook wel heel leuk en Nijeberkoop rijden ... mss een paar d'r bij of eraf. Met Lady dan ... Ik denk dat ik Bandit wel naar 1 van die laatste drie mee kan nemen, maar die moet eerst maar ff wat traininkjes lopen. Kijken wat ie doet Lachen

Ik zit braaf op m'n werk ... morgen nog, dan lekker lang weekend Haha! ... dan nog weer 2,5 dag en daarna moet ik iets anders zien te vinden Lachen

edit:
@ Bianca ... Super van jij en friesje OK dan!
Mag ik de naam en afstamming weten?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:46

luxket schreef:
Wie gaat er cross training volgen voor Noord en Zuidholland? Ik ga stage lopen bij rom vermunt dus rij zijn trainingen zoiezo mee.
Ben benieuwd

Ik denk dat ik voor het eerst in 10 jaar niet mee ga doen. Vorig jaar liep ze alleen maar achteruit, maar dat kwam ook doordat onze groep van een M/Z groep na een paar lessen alleen nog maar uit B ruiters of lager bestond en ik alleen maar bezig geweest ben om paarden water en greppel mak te maken. Helaas heel weinig op nivo kunnen trainen.

heleenxx schreef:
Gaan er van jullie nog mensen meedoen op Indoor Beukers, van 26-30 dec?
Ik spring zaterdag in de L.

Ik ben er zondag, maar had achteraf beter voor de zaterdag kunnen gaan. Moet nu om 8.00 parcourslopen en ben 12de starter of zo Slapen

Psst, Bob is stoer !!!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:48

Stoer beest Psst! Haha!

Heb net mijn rijbewijs opgehaald, nu mag ik eindelijk legaal rondscheuren. Haha!

Klinkt als een geslaagd weekend Tezzz. Haha!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:59

LL: nee, moest voor me schildklier bloed laten prikken Lachen Was afgelopen zomer in Portugal heel veel ziek geweest. Was heel vaag, werd dan tegen de middag zo misselijk dat ik een paar uur boven de wc hing... net zo lang tot er echt niks meer uit kwam zeg maar... En dan ging het weer een dag goed en dan begon het weer. Papa en mama hebben toen een dokter laten komen maar die kon niet zeggen wat het was. Uiteindelijk trok het de laatste dagen toen weg. Maar toen ik een week thuis was werd ik weer een middag ziek. Heb toen besloten om naar me eigen dokter te gaan. Die zei dat ik bloed moest laten prikken, ze hebben echt alles gecontroleerd. En toen kwam er uit dat ik wel eens last kon gaan hebben van een te traag of te snel werkende schildklier. Niks ergs, maar moet om de 3 maanden bloed laten prikken om te kijken of de waardes niet afwijken Lachen Heb nu ook geen medicijnen of iets, heb er al heel lang geen last van gehad, maar wil het wel graag in de gaten blijven houden Bloos (ook al zei de dokter de vorige keer dat ik al niet meer hoefde te prikken...) Maar voel me verder gewoon goed, is alleen maar voor controle Lachen

Psst: echt leuke foto's! Hij vind het leuk zo te zien met die oortjes erop Haha!
Bianca: super zeg!
Gaaf Hilde! Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:09

Ik zit heel erg te twijfelen wat ik moet doen Nagelbijten / Gniffelen.
Ik heb een super leuk horloge gezien en een ketting.. Maar wij gaan nog super veel uit aankomende 2 weken.
1e en 2e kerstdag, '3e kerstdag', misschien die zondags ook nog, en oud en nieuw natuurlijk. Kortom daar heb ik ook geld voor nodig... Schijnheilig

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:18

BOB IS STOER!! Cool
Leuke foto's psst!!

@Kim: Hmmm.. dat soort dilemma's ken ik Tong uitsteken , ik zou gewoon allebei doen, dan drink ik maar wat minder Bloos

Ik heb net de kalender geprint en een aantal vergeeld. Ik ga vanmiddag even met mijn moeder zitten en er een aantal voorleggen. Begint nu wel echt te kriebelen, ik ga eens even kijken straks voor de crosstrainingen. Toch wel erg leuk Bloos , ben stiekem ook al wel aan het kijken voor een springzadel voor Wo.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:36

Stoerrrr Psst Cool
Ik moet ook even met mijn ouders overleggen welke crossen ik mag rijden. Ik hoop dat ik Chaam, Etten-Leur, Maarsbergen, Vlietlanden en Princenhage kan rijden. Of een paar van die crossen..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:45

Ik meld me ook weer even! Vorige week erg druk geweest voor school, daarna een heel weekend gewerkt dus ik ben nu aan het bijkomen van alle drukte Lachen Dus lekker elke dag paardrijden, deze 2 weken mag ze flink aan de bak (als het weer een beetje meewerkt).

Zaterdag sprong ze waanzinnig, hopelijk blijft ze zo vooruit gaan! Alleen gisteren wou ik haar staart even wassen na het rijden maar ze was als de dood voor de waterslang Nagelbijten / Gniffelen Ze is verder totaal niet bang voor water, loopt het meertje gewoon in en ook gewoon door de plassen maar dit was toch wel erg eng. Daar valt dus nog even heel wat te leren vrees ik Clown

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 15:00

Ai Andrea ... maar dat is dus wel goed afgelopen, geen ninja-kick a-la weg enge waterslang jou kant op gehad? Bloos!

@ Tezzz ... vage klachten idd. Hopelijk blijft het nu ook weg!
@ Hilde .... stoer Cool
@ Kim ... dilemma's dilemma's Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 15:04

kimdepim schreef:
Ik zit heel erg te twijfelen wat ik moet doen Nagelbijten / Gniffelen.
Ik heb een super leuk horloge gezien en een ketting.. Maar wij gaan nog super veel uit aankomende 2 weken.
1e en 2e kerstdag, '3e kerstdag', misschien die zondags ook nog, en oud en nieuw natuurlijk. Kortom daar heb ik ook geld voor nodig... Schijnheilig

Een oozoo horloge? Haha!
Heb je niet ergens nog wat geld in een oude sok liggen ofzo. Schijnheilig

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 15:29

Ik heb een Oozoo horloge Haha! .. Zo'n enorme stationsklok, de tijd is nooit te missen *LOL* , ideaal ook op je paard Bloos .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 15:32

Haha ja ik ook. Haha!
Heb m niet om met rijden, vind ik zonde. Bloos

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:07

Gaaf dat bob het zo leuk doet psst!

Weet iemand hier of je je startcoupons van 2008 nog geldig zijn in 2009? Of moet je dan iets veranderen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:15

Ik gebruik ze altijd gewoon, verander er niks aan.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:19

Coupons blijven gewoon geldig. Zou een mooie mop zijn als ze niet meer geldig zouden zijn. Moet je ieder jaar een veelvoud van 16 wedstrijden rijden per discipline.

@psst, leuke foto's van Bob. We zullen hem eerdaags eens irl gaan bewonderen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:24

Ik heb zelfs nog coupons van 3/4 jaar terug Bloos
In bulk gekocht destijds en een laaaaange blessure ertussen door Tong uitsteken