Je hebt dus vakantie van stage Benthe? Lekker hoor... Ik heb idd geen vakantie, maar ben dan zoals je zegt wel eerder klaar. School telt namelijk de vakanties niet mee in het aantal stageweken en ik loop dan wel gewoon stage.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Wim Grens zit in Noord Holland ergens.
Ik ga ff de kalender bekijken!
.
Dit weekend met me vriendje naar Scheveningen geweest omdat we een jaar bij elkaar zijn
Zondagavond naar Tarzan geweest en dat was echt super gaaf!
Lekker in een hotel overnacht en gister nog wat rondgelopen daar. Was erg geslaagd allemaal 

Ik ga bij vrienden thuis zitten en misschien dat we na 12 uur even naar de kroeg gaan.
Maar zoals iedereen al zei gaat het zeker goed komen tussen de paarden hoor! 

Werk ze!
Vanmiddag mijn kamer leeghalen, krijg nieuw behang deze vakantie en me plafond wordt opnieuw gewit

... dan nog weer 2,5 dag en daarna moet ik iets anders zien te vinden 
luxket schreef:Wie gaat er cross training volgen voor Noord en Zuidholland? Ik ga stage lopen bij rom vermunt dus rij zijn trainingen zoiezo mee.
Ben benieuwd
heleenxx schreef:Gaan er van jullie nog mensen meedoen op Indoor Beukers, van 26-30 dec?
Ik spring zaterdag in de L.

Was afgelopen zomer in Portugal heel veel ziek geweest. Was heel vaag, werd dan tegen de middag zo misselijk dat ik een paar uur boven de wc hing... net zo lang tot er echt niks meer uit kwam zeg maar... En dan ging het weer een dag goed en dan begon het weer. Papa en mama hebben toen een dokter laten komen maar die kon niet zeggen wat het was. Uiteindelijk trok het de laatste dagen toen weg. Maar toen ik een week thuis was werd ik weer een middag ziek. Heb toen besloten om naar me eigen dokter te gaan. Die zei dat ik bloed moest laten prikken, ze hebben echt alles gecontroleerd. En toen kwam er uit dat ik wel eens last kon gaan hebben van een te traag of te snel werkende schildklier. Niks ergs, maar moet om de 3 maanden bloed laten prikken om te kijken of de waardes niet afwijken
Heb nu ook geen medicijnen of iets, heb er al heel lang geen last van gehad, maar wil het wel graag in de gaten blijven houden
(ook al zei de dokter de vorige keer dat ik al niet meer hoefde te prikken...) Maar voel me verder gewoon goed, is alleen maar voor controle 

.
, ik zou gewoon allebei doen, dan drink ik maar wat minder
, ben stiekem ook al wel aan het kijken voor een springzadel voor Wo. 
Dus lekker elke dag paardrijden, deze 2 weken mag ze flink aan de bak (als het weer een beetje meewerkt).
Ze is verder totaal niet bang voor water, loopt het meertje gewoon in en ook gewoon door de plassen maar dit was toch wel erg eng. Daar valt dus nog even heel wat te leren vrees ik

kimdepim schreef:Ik zit heel erg te twijfelen wat ik moet doen.
Ik heb een super leuk horloge gezien en een ketting.. Maar wij gaan nog super veel uit aankomende 2 weken.
1e en 2e kerstdag, '3e kerstdag', misschien die zondags ook nog, en oud en nieuw natuurlijk. Kortom daar heb ik ook geld voor nodig...

.. Zo'n enorme stationsklok, de tijd is nooit te missen
, ideaal ook op je paard
.