[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:14

Ging goed. Niet zo'n zware training maar wel een gaaf terrein daar. Ik wilde eigenlijk meer dan dat ik van Rob mocht Bloos (en meestal is dat andersom Haha!)
Alleen het heuvel(tje) wat daarna wel heeeeel erg omlaag ging vond ik iets minder leuk Vingers aflikken

Oro is lief voor mij geweest. Hij laat mij wel even zien hoe het moet.

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 10:34

Ortos: brrrr...kreeg gewoon een beetje kippevel (maar niet dat lekkere!) van dat filmpje!!

Simmie: mooie hindernissen in Minderhout...denk je dat ik thuis ook zo'n borstelbak zou kunnen namaken??

JJ: heerlijk voor je...het blijkt een echt vechtertje te zijn! Misschien kun je hem herdopen in: Cad (als kat) with nine lives!!

En ik....ik heb eindlijk vakantie!!
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 12:17

Squid; zo'n borstelbak is vrij eenvoudig te maken hoor.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:31

Cadfael is Welsh voor strijder, betere naam hadden we niet kunnen hebben voor hem!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 14:53

JJ: oh dat wist ik niet..dan inderdaad!!

Simmie: weet jij of daar ergens (bouw)tekeningen van te vinden zijn??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:31

dat is mooi nieuws JJ!! Lachen
verder niet zoveel bijgelezen!
heb even rustig weekendje...naja rustig...geen wedstrijd.

mijn broer is nog steeds erg ziek Bloos ze denken aan een chronische darmontsteking... woord Crohn hebben ze nog niet genoemd, maar zal wel die kant op gaan Bloos
het is nog even afwachten op wat uitslagen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:37

Ai ik hoop voor hem dat het geen Crohn is...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:43

Dat hoop ik ook van niet BT En hoe is het met je vader?

JJ; wat fijn dat het beter met veulie gaat!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 16:53

JJ: Super zeg, dat het zo goed lijkt te gaan met julie kleintje.
Ik moet toch ook maar weer eens wat crosstrainingen in gaan plannen. Kreeg weer ontzettende kriebels toen ik de foto's van Simmie zag.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:22

Simmie: mooie foto's hoor! *LOL* Ziet er echt heeeeel erg goed uit! Zou idd zeggen dat je al zo L zou kunnen starten Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:30

simmie ga zo kijken, JJ we blijven nog even duimen, voor jullie ook BT. En moet van mn ventje even melden dat hij 1e was geworden met racen op circuit assen, voor het eerst sinds 10 jaar hobbien dus hij is helemaal in de gloria (anders zou hij ook niet zeggen dat ik iets op bokt moest zetten haha)
GvdT heb je al met de beugels gereden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 21:31

Dank je Suus. Eerst maar eens kijken of we een paar keer foutloos in de B kunnen rijden. Haha!
Maar op zich, qua vermogen zou ze nu al L kunnen lopen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:36

Simmie ik dacht dat je al veel hoger/langer sprong, als ik zo al die hindernissen zie!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 21:38

Misschien ben je in de war met mijn vorige paard. Daar crosste ik t/m vorig jaar M mee.

Sims heeft dit jaar voor het eerst in haar leven een crosshindernis gezien en een stuk of 6 trainingen gehad en pas 4 wedstrijden gelopen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 21:43

Nou dan is jouw ervaring toch wel goed te zien, ik zou niet zeggen dat zij pas zo weinig gecrosst heeft. Mag wel eens wat vooruitgang gaan boeken met Tal haha die heeft denk ik al meer crosshindernissen gezien maar we springen de helft!. Vin dik overigens hoog genoeg hoor

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:48

Dat is super nieuws JJ!!!! OK dan!
BT: Heel veel beterschap voor broer. Het klinkt allemaal niet zo best... Ach gut

Gisteren ook een fijne (grensverleggende) training gehad in Minderhout.
Tezz en Money gaan super saampjes!
Helaas ook minder nieuws hier.... Frank is 5 jaar geleden geopereerd aan een hernia na een jaar pijnlijden voor de dokters het herkende. Hij heeft sinds donderdag weer veel pijn en we zijn allebei heel bang dat het weer een hernia is. De gedachte aan wat dat weer gaat betekenen maakt ons echt een beetje ziekjes....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:50

Ohjee WOllie. Pijn in je rug is verschrikkelijk. En opereren doen ze nu bijna niet meer. Ze vinden dat het met rust maar moet weggaan.
Mijn collega heeft ook al jaren een hernia. Om de zoveel tijd gaat dat finaal mis en dan ligt hij dagenlang thuis op de harde grond in de kamer omdat hij niks anders meer kan.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 23:19

Nou, ik geloof toch dat als het het zelfde is als de vorige keer dat er gewoon een ritssluitinkje bij komt hoor, het was toen zo'n opluchting. Een hernia gaat trouwens niet vanzelf (of met rust) over. Maar laat ik positief blijven, misschien is het wel heel iets anders en gaat het wel weer over.....
Ik zie het alleen even niet zo zitten op het moment. Hij kan alleen heel moeilijk lopen en liggen..... Een paar minuten zitten gaat, maar doet zichtbaar pijn.....

PS Frank is een zelfstandige en doet fysiek werk.....

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 09:34

Oei Wollie, dan komt het helemaal slecht uit. Veel sterkte voor jullie de komende tijd.

Talida, feliciteer je man maar. Heb nu 2 keer gedressuurd met die beugels. Ik zit dan vrij lang dus dat is het niet helemaal, vooral de eerste paar minuten wennen. Hopelijk heb ik morgen of overmorgen springles en dan kijk ik hoe dat bevalt. Als ik er geen goed gevoel bij heb rijd ik er niet mee in W'werf.
R had wel 3 haren in de veer zitten Boos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:53

Poe Wollie, dat klinkt niet fijn, wens Frank maar veel sterkte van mij Ach gut

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:40

Gvdt, das het nadeelvan testen, maar wel belangrijk! ben benieuwd naar de overige bevindingen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:19

Hoi, Ben ik weer
Ben donderdag avond naar Brugge gegaan voor de bruiloft op vrijdag van mijn beste vriendin.
Het was een erg mooie dag alleen vrijdag avond na het feest moest ik nog erug rijden naar Eck en we lagen dus pas om 5u in bed, terwijl de dieren al vroeg weer wakker waren.
Ben gisteren erg druk geweest met het ruimen van de brokken van mn zusje die hier een dag voor de dieren ''gezorgd'' had...

Ik lees naar nieuws van Ollie. Ellendig als het weer een hernia is... Zeker als het ook echt zo'n pijn doet. Sterkte er mee!
Verder ga ik zo even terug lezen naar alle andere berichten.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:00

sfranken schreef:
Ah gelukkig. Ik heb altijd gedacht dat ik gewoon erg stijf ben maar heb nu dus een goed excuus.... ik heb ook altijd leren zitvlakken in mijn rijbroek! Haha!
Even ter info over de cross in Ysselsteyn. Ik heb gisteren de routes gezien. Het M gaat niet meer over de bielzen met het gat ervoor. Die hele lus gaat eruit, dus ook de coffin. Nu zit de lus met de piano, kleine coffin en smalle dubbel er in voor het M. Het Z gaat andersom door de waterbak. Dus eerst door de spring (met een moeilijke combinatie in de bak) en dressuurbak van de andere kant richting het water.

En het L??

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:21

Ai Ollie dat klinkt erg pijnlijk. Sterkte.

Ik ben druk bezig om het huis schoon te maken. Ben de hele week alleen thuis geweest en morgen komt de hele familie weer terug! Boerderij heb ik samen met mijn vriend gedaan en op een paar happeringen na (ziek koe, kapotte trekker) ging het goed!

Cheval was vorige week helemaal niet goed. Liep wat onregelmatig en reageerde erg op zijn rug. Ik had zo'n vermoeden dat hij weer erg last had van zijn nieren. Gelukkig kon Thijs Taconis afgelopen donderdag nog komen. Mijn gedachten waren goed, Cheval had duidelijk een nier keur nodig.
Die kuur duurt zo'n 2 weken, na 5 dagen lopen ze meestel weer goed. Cheval was zaterdag al stukken beter! Lekker buitenritje gemaakt, ga zo weer even een buitenritje maken en dan kunnen we morgen weer aan de dressuurtraining!
Helaas door dit gedoe wel de oefencross bij Alice gemist, daar baal ik erg van. Moet nog erg hard trainen voor het najaar seizoen!
Heb vriendlief al gevraagd of hij een grote greppel in mijn bak wil maken, zodat ik in ieder geval een trakhener kan oefenen.
28 augustus ben ik nog een crosstraining bij Alice en dan moet het 1 september maar gebeuren...
Opzich is Cheval, op die nieren na, erg goed in vorm dus wat dat betreft moet het goed komen.

Sfranken, die moeilijke combinatie voor het Z waar je het over hebt, hoe ziet die er ongeveer uit??? (ben niet nieuwsgierig ofzo hoor... Bloos )

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:57

Sjaan: een nierkuur? Wat is er mis met de nieren van je paard dan? En wat houdt die kuur in?