Zo we zijn weer thuis! Kripton ging super bij Alice! zaterdag heeft Andre springwedstrijd, dus ik hoop dat hij een winstpunt rijdt. Salme was heel erg onrustig op de trailer, ondanks transportbeschermers had ze haar hak (en rubber van de klep) helemaal kapot geslagen. Alice heeft haar wel gereden maar wel heel rustig aan en weinig gesprongen. Na het rijden had ze ook nog een balbetrapping en een ijzer eraf! Ze had geloof ik een echte pechdag, arme merrie Knap koppel Mooie merrie en ze kan ook springen
We hebben hier de laatste maanden zoveel pech gehad, we zijn er bijna aan gewend! De wonden zijn vervelend en ze zal er wel een paar dagen last van hebben. Ze mag even lekker bijkomen op de wei.
gisteren lekker gecrosst alleen me batterij was leeg van de camera! L0ve: gaaf paard, ja naarhet chippen mag je wel rijden maar niet erg in het zweet toch ? JJ: wat een pech, maar 2 super combinaties zeg
We houden ons in, ze staat er vanmorgen hartstikke goed bij. Geef de wonden gewoon even lekker de tijd om te genezen en de smid moet ook eerst komen. Klein plekje dus maar in de lappenmand
... bijna laatst @Love, leuk paard, hev fun bij je crosstraining!! BE is best handig!! @Hilde, gelukkig dat het weer beter gaat met Uk. @JJ gave foto's van je paarden bij Alice. Hoe gaat het nu met Laros?
Wat hartslag betreft, Kees heeft een hartslag die na 4 of 5 slagen eentje overslaat Schijnt meer voor te komen bij volbloeds (en mannen ) ... vandaar altijd lekker lage hartslag na de cross
Kwam er vanmorgen achter dat mn paardjes uiterlijk volgende week geent moeten worden, nog tijd zat dussss....meestal combineren we dat met een koeienvisite... maar herrinnerde me ook een passage uit het wedstrijd regelment dat paarden/pony's binnen een week na het enten niet aan een wedstrijd mogen deelnemen. Aangezien we 30 sept wedstrijd hebben, maar ff snel de dierenarts gebeld...
Nog net goeiemorgen!! (al voelt het niet meer zo, gaap) Heb even een tussenuurtje, hierna nog tot half 4 les. Ik wou gisteravond gaan rijden maar ik was in slaap gevallen helaas. Dus toen was het al behoorlijk laat en begon het donker te worden. Nu ga ik gewoon gelijk uit school straks!