Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zeker in de Doelesteeg geweest?
of in een discotheek?
coos? ouwe stoep? op donderdag is het meer de discotheek.. Noa en.... pff nthoud al die namen niet
ik stap gewoon naar binnen en dan feesten!! maar die kroegjes zijn wel het leukst
Noa op donderdag?? Hmmm ik zal het proberen te onthouden!

)
Je kan je moeder ook leren longeren
(of je vader, dan heb je hem wsl zo om...)
Zou eerst alleen de merrie rijden volgende week, maar dan loopt Ot tot 22 januari geen springconcours en ik wil eigenlijk nu wel een beetje ritme houden. 
Eerste rondje was super. Een balkje op een steil die voor de driesprong stond. Kwam iets door het binnenbeen de bocht door en kwam wat dicht, maar ik durfde niet iets te onstpannen in mijn been(staan we straks weer
). Ik bleef dus knijpen en toen sprong hij tegen de paal op. Verder echt een superrondje!
) en toen kregen we meteen een beste fout op twee. Hij bleef toen heel erg terug naar 3ab, steil-oxer op 7,5m. Ging een beetje komisch en op twee galopsprongen, maar hij bleef nu iig wel meehelpen. Daarna 4 t/m 8b super. In de wending naar 9 begon hij met de galop te rommelen en zaten we overkruist. Toen was het hele ritme weg en stonden we een keer stil. Maar daarna alsnog super gesprongen
Die stop was nu mijn schuld, verder bleef hij gewoon superfijn doorlopen en meehelpen toen dat een keer nodig was in de dubbel
(al was het zijn schuld dat we zo stom bij a kwamen, ik kwam wel met been, maar hij durfde niet meer
)

Canter schreef:Balen MissJumpy, het lijkt zo simpel dat springen, maar het kan zo moeilijk zijn om een paard gewoon in 1 regelmatig tempo door het parcours heen te krijgen.
kon dus wel uit
AntheaV schreef:Ik ging gister nog mensen van mn moeder haar werjk helpen verhuizen en heb daar 50 euri's mee verdientkon dus wel uit
durf eerlijk gezegd niet meer zoveel t zeggen nu