. We weten het geslacht al van baby 2, maar het blijft net als vorige keer een verrassing
.Die van ons hebben ook allemaal eczeemdekens of volledige vliegendekens op en dan hebben ze eigenlijk weinig last van de vliegen. Want bij ons zitten er ook wel heel veel.
Duimen dat de merrie vol is, ik heb er ook eentje dat gedekt moet worden, maar ze laat haar hengstigheid heel moeilijk zien, dus deze keer waren we te laat voor te laten dekken. Veulen is wel niet voor mij maar voor fokker van de merrie.
Daaph: wij hebben ook een border collie en mijn zus een australian, heb wel de indruk dat australian iets rustiger is van karakter tegenover de border collie. Echt een knappe pup!
Hanne: knap paard! Als ze jong zijn en moeten leren testen ze allemaal wel eens, komt wel goed met veel tijd en geduld!
had schapendraad op de kop getikt voor mijn 2 houdini's binnen te houden. Maar ipv donderdag moet ik er morgen voormiddag al omgaan. Tis dat het een dikke 500 scheelt met nieuwprijs, kan dat echt niet laten schieten...
Idd wat testen enzo.

t was trouwens vroeger veel erger met haar gesteld dus mij hoor je niet klagen
Moet zeggen dat hij dit echt nog nooit gedaan heeft, mag zo blijven ook. ik zou er in elk geval niet ontspannen meer op zitten.
Werd daardoor zelfs nog 5de in de einduitslag. Met op drie L.ara haar man dus haha mooi rijtje om bij te staan
Ahja ik geniet nog lekker verder tot eind juni en dan zien we wel weer
Het gaat om de timing. Ik heb bijna elk weekend tornooi, 2x/week les en dan nog vrij rijden tussendoor. Voor les en wedstrijd ben ik toch minstens 4u/keer kwijt, voor vrij werk hangt het er van af of ik een (lange) buitenrit doe of longeerwerk. Ik weet niet of mijn vriend dan thuis is. In ieder geval hebben we wel de afspraak, als hij er is, dat ik buiten de lestijden en wedstrijddagen om de tijd bij de paarden ietwat binnen de perken hou. Diepenbeek is niet bij de deur, een lage reeks is (heel) vroeg opstaan en ik ga die écht niet blij maken als ik dat er nog eens bij klets in de agenda.