Schrikken zeg van dat paard in Arville, met de ruiter wel alles goed? Verder las ik 1 en ander over nieuwelingen, sluit me daar aan bij hetgeen wat al gezegd is.
Had gisteravond de foute party van q music. Heb me goed vermaakt en na een kort nachtje vandaag op cc geweest. Takke wedstrijd met wel redelijke resultaten om het maar gelijk met de duur in huis te vallen. Losspringen ging slecht dus ben met amper losspringen de ring in gegaan, was te merken. Basisparcours wel foutloos en in de barrage een balk. Opzich wel tevreden, punten voor het M zijn wel binnen! Daarna dressuren, hij liep met losrijden heerlijk!! Dacht echt dit gaat goed komen. Maar toen ik de ring in mocht ging er ineens iemand anders voor mij de ring in en de jury had haar niet op de lijst staan dus dat duurde even. Ze moest toen een minuut wachten en daarna mocht ze de ring in... De jury zei later tegen ons dat dat in het reglement staat zodat wij dan protest kunnen aantekenen in die minuut. Weet iemand dat? Ik had hier nog nooit van gehoord. Kan het zo even ook niet vinden in het reglement. Maar helaas zat ik er nu te lang op en kreeg ik hem er niet zo flitsend meer doorheen. Alsnog wel 2 redelijke stabiele proeven met wel een rare uitslag. 172 en 188... In het commentaar kon ik me niet echt vinden. Maar daar mag ik me van Johan niet meer druk over maken. Dus doe dan ook maar poging om dat niet te doen.
Wat jammer van je dressuur sann! Maar goed 188 is best netjes Ga je binnenkort al M springen met hem? Ik heb 8 juli parcoursje met Ruby springen haha! Ben erg benieuwd hoe dat gaat
Toch een dik winstpunt, San! Netjes Van die regel heb ik ook nog nooit gehoord. Balen van het losspringen, knap dat je dan nog wel foutloos rond komt! Had je ook een foute outfit aan Moest Noor nou ook starten vandaag?
Zo, heb net captain's dinner gegeten
Leliaardje
Geplaatst: 30-06-12 17:58
Lau/Eef, veel succes daar! Wat een akelig ongeluk . Maken jullie wel foto's van de hindernissen? Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet. Jeroen . Sannn, gefeliciteerd met de winstpunten. Jammer dat de dressuur niet fijner ging.
muts_marijke
Geplaatst: 30-06-12 18:03
Hoi hoi
Ikke ben er wel, maar had de begrafenis en dat duurde vrij lang
@ Danielle dank je @ F_E hahaha ik zou het prachtig vinden als mijn kind totaal onder de bagger zou zitten, echt geen problemen mee als hij/zij helemaal zwart zou zijn aan het eind van de dag... maar mijn paarden, VRESELIJK om met een stoffig paard bezig te moeten @ Noachanel ik denk niet dat het is dat nieuwelingen niet welkom zijn. Het gaat denk ik meer om de attitude die sommigen hebben, en dat is voornamelijk bij de nieuwelingen anders als bij de ''oude stamgasten'' Jij bent hartstikke welkom ook al begin je net met het crossen, ik heb jou nog nooit irritant oid gevonden!!! En als wij (geert en ik) straks weer op crossen rondwaggelen zou ik het hartstikke leuk vinden om jou te leren kennen! @ Laura wauw! Goed man 9e!!! Wat verschrikkelijk van dat paard dat zn rug heeft gebroken. @ Mendy lekker dat je paardjes zo opgeknapt zijn van de behandeling!!! @ Sannn mooi toch een WP! Goed bezig! En punten voor het M springen!
Pfff wat een zware middag. Wil er eigenlijk niet teveel op internet over zeggen maar wat onwijs indruk op mij heeft gemaakt en waar ik nu zo weer om loop te janken is dat dochter bij mij in de verenigingsles rijd en bijna altijd met haar vader op les was, altijd samen en echte paardenmensen.. in de toespraak werd gezegt ''want hij bracht haar in weer en wind overal naar toe'' en toen zij in haar toespraak zei dat zij hem nu naar zijn laatste rustplaats bracht, dacht ik dat zij gewoon in de volgauto zou zitten. En hij in de rouwauto. Maar wat bleek, ze hadden een rouwkoets geregeld waar zij tussen de 2 koetsiers voor op de bok zat. Wij zijn toen allemaal naar de begraafplaats gereden en zij kwam met de koets en haar vader daar en zij stuurde de paarden. Was zo prachtig, ze heeft echt haar vader naar zijn laatste rustplaats gebracht
caro29
Geplaatst: 30-06-12 18:08
@ texelse ik hoop dat ik binnenkort weer afzakken broeken heb. Aankomende week een proefles op de sportschool en dan 3 maanden knallen @ Weule goed bezig! @ Joki uit het hoofd kan best eens goed uit pakken. @ Sannn wat jammer van de punten toch nog een wp. Met deze warmte is het niet fijn als je er net te lang op moet zitten. Wel mooi dat je nu M mag starten @ Mm klinkt idd heftig
Ik heb weer gesprongen met de schimmel. Laten we het er maar op houden dat paard heeeeel blij was. Controle kennen we niet meer en als ik tegen hou springt zij gewoon omhoog. Niet hoger dan 70 cm gedaan maar we hebben ondanks een landing bijna op de knieen het weer overleefd. Van de week de controleknop er maar weer even op zetten.
Mm het klinkt als een enorm indrukwekkende (hoe noem je dat bij een begrafenis) ceremonie San gefeliciteerd met je wp en super van je punten voor het m
Sim
Geplaatst: 30-06-12 18:14
Mootje schreef:
Zo, heb net captain's dinner gegeten
Captain Iglo's vissticks?
Mooi weer een wp erbij Sannn. Jammer van je balk in de barrage.
Jee, Marijke, krijg het koud van de omschrijving van de begrafenis....Mooi.....
Leliaardje
Geplaatst: 30-06-12 18:17
MM . Heel indrukwekkend! Caro gaat van de week aan de slag om wat knoppen te bouwen .
Ik zit erover te denken om een crosshorloge aan te schaffen echter heb ik op dit moment ook wel zoiets van dit is voor nu nog wel heel overdreven. Vanaf wanneer zijn jullie met horloge gaan rijden
Leliaardje
Geplaatst: 30-06-12 18:27
Hebben we met Giga niet nodig: ze moeten gewoon op hun allerhardst . Ik vind het eigenlijk altijd wel erg overdreven staan als mensen in de B met zo'n enorm horloge rijden .
caro29
Geplaatst: 30-06-12 18:30
Ik heb er vorig jaar aangeschaft maar hij ligt nog in de kast. Ik wil hem vooral met trainingen rijden want denk dat ik bij de start toch vergeet hem aan te zetten
Mootje
Geplaatst: 30-06-12 18:39
Sim, volgens mij heb ik nog nooit vissticks gegeten Captainsdinner is capucijners, spekkies, amsterdamse uitjes, augurkjes en gebakken uitjes (mijn versie). En dan nog Indische balletjes en appelmoes erbij Joki, Ik had er één gekocht, maar nooit gebruikt... Mm, klinkt als een heftige dienst
caro29
Geplaatst: 30-06-12 18:40
Ik kwam weer in de appie dus heb maar weer een bak sushi meegenomen. Is toch gezond...
@ Joki ik heb mijn horloge trouwens uit Engeland van Ebay. Waren ze 25 euro goedkoper
Haha, baal echt dat ze dat bij ons niet meer in het assortiment hebben! Ik heb deze week voor het eerst en weekmenu gemaakt en gebaseerd op mijn voorraad!
Jeetje Marijke wat heftig. Wel een ontzettend mooi 'gebaar' zeg. Sterkte. Knoppen weer even herinstalleren dus Caro. Ik rij weinig met crosshorloge Joki. Gebruik hem meer voor conditietraining dan voor op de wedstrijd. Ga je BB of B met Ruby?
Ga nog niet naar het M gelijk Sarah. Meer meters maken in het L, zoveel L parcoursen hebben we nog niet gesprongen. Het gaat nog niet zoals ik het wil hebben. Elke keer gaat het net weer lekker maar dan komen de crossen weer en dan stop ik met springen haha. Misschien van de winter als er geen crossen meer zijn. Maar ff kijken hoe t gaat dan.