Ga zaterdag naar Appingedam. Lekker indoor dus dit was even een goede oefening. Ik hoop dat de 2 crossen die ik voor het NK heb staan doorgaan. Dorpen en Vasse anders wordt het NK een leuke uitdaging.
bvw dat is wel weer ver Paard van je zusje is leuk Tientjeh Noor is weer eens aan het aftellen
Ik heb net Ferrose gereden, wat was die fijn. Hopen dat ze morgen ook zo op concours loopt.
bvw
Geplaatst: 08-09-11 15:39
noor volgens mij zijn de 20 min om
muts_marijke
Geplaatst: 08-09-11 15:52
Hoi hoi
Ik heb vakantie! 3.5 halve week de tijd om mijn neus leeg te eten
Das ook wat van die trailer te water. Ik doe altijd als ik de trailer aankoppel het wieltje weer omlaag draaien en kijk of mn auto omhoog gaat als het wiel de trailer omhoog duwt. Ben zoooo bang dat hij losschiet. Veel plezier Mootje en Noor, en eetsmakelijk!
Bianca, date zit dan wel heel wat km's weg! Maar liefde overwint afstand zeggen ze dan Noor, wat leuk dat je weer tante word!
Baal er nog van dat Gorssel niet doorgaat. Maar als je ziet wat er allemaal aan regen is gevallen, dan is het toch wel de enige juiste beslissing.
Ga overigens dit weekend nog wel de 3 jarige van mijn zusje rijden. Die is er gisteravond met springen afgestuiterd en tegen een paal van de bak aangekomen. Die is voorlopig even uit de running met de rug en ribben. Foto's laten maken, maar gelukkig niets gebroken.
Ja beetje dip kwa rijden. Uitdaging is beetje weg met Uk. Daarom moet ik echt me ertoe zetten erop te gaan zitten. Ook omdat we geen dressuur rijden, alleen wat springen en crossen dit najaar ook al niet veel is. Ik moet iets hebben om naartoe te werken en dat is op dit moment ver te zoeken. Dus misschien eens rondkijken of iemand nog een paardje gereden moet hebben. Gewoon eens een andere uitdaging aangaan.
Wat balen Jantine! Waarom heb je op dit moment geen zin? Miscommunicaties hebben wij ook nog wel eens... moeten ze maar eens duidelijk zeggen waar ze heen gaan
Ik las het inderdaad toen ik net gepost had. Wel balen zeg! Kun je niet een deal maken met je zusje dat je zusje weer effe lekker kan crossen met Uk en jij de 3 jarige overneemt?
_Noor
Geplaatst: 08-09-11 16:16
bvw schreef:
noor volgens mij zijn de 20 min om
Ben thuis
Tientjeh, balen van je dip. Maar wel heel begrijpelijk!
Marijke veel plezier met 3 weken uit je neus eten.
Zit nu eenzaam in de snackbar. Vriendin komt vanavond pas en ik moest mijn fiets voor sluitingstijd naar de fietsenmaker brengen.. Op zo'n moment is het stom als je hier niemand anders kent..
Uk kan op B/L niveau wel leuk meelopen, maar nu in de M komen we onszelf gewoon tegen. Vooral met de concurrentie hier in de buurt, al die grote dressuurpaarden. Dan kan je nog zo netjes rijden, maar kom gewoon niet mee. En heb geen zin om elke keer onderaan te eindigen.
jeee dan is het echt wel k u t Jantine! Ik kan me inderdaad wel bedenken dat het lastig is om mee te komen. Maar ik hoop voor jou dat je er gauw weer helemaal zin in krijgt!
Dank je wel Danielle!
sanurie
Geplaatst: 08-09-11 16:32
Middag!
Zo paar uurtjes school weer achter de rug!
Danielle: Wow hoe houd je dat ooit vol?! Tientjeh: Leuk beest!!! Jammer dat je een dipje hebt met Uk! Bianca: Wow dat is ver! TG: Doe je mee met de groepslessen want de oefencross is afgelast?
Straks springles. Heb er weer zin in. Hopelijk loopt meneer weer fijn. Vorige week ging namelijk heel fijn! Moet nog wat vinden om te trainen dit weekend. Weet iemand of je zelfstandig in Renswoude mag trainen?
EvelienH
Geplaatst: 08-09-11 16:34
Balen Jantine, hopelijk ben je weer snel uit je dip. Zou leuk zijn als je er nog een paardje bij kunt gaan rijden. Marijke heeft lekker vakantie.
Caap heeft vandaag niet op de wei gestaan, je kon bijna zwemmen. Longeren vond hij weer helemaal niets en hij wilde niet lopen, daar heeft hij met rijden nou nooit last van. Als het zo door regent vrees ik voor het concours dit weekend...
Moet eigenlijk vanavond nog de stad in om wat te ruilen maar met dit weer wil je eigenlijk de deur niet uit haha