[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:12

Goeiemorgen!
Weule heeft weer een strak schema ;)
Vief mag aan de zeskamp vanmiddag :(:)
Noor is telefoonloos vandaag :P
Marijke heeft nog niet kunnen rijden gisteren, balen dat je weer hoofdpijn kreeg :(:)
Mootje is toch weer paardjes aan het kijken ;) Inderdaad een leuk dier, maar wel wat klein :o
San, anderen langs de zijlijn hebben altijd wat te miepen als er een concours wordt georganiseerd, maar zelf wat doen, ho maar ;) Een bekend fenomeen ook hier :o

Ik heb na vandaag lekker weekend *\o/* Dus nog even een dagje werken, vanavond naar clubles met Jipje en Anoesje thuis nog is even springen :)

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 09:13

Ik heb na vandaag ook weekend! :D (lekker studeren....maar eerst morgenavond een feestje!)
Ga nu wel even flink aan de slag, was weer een rare week!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:16

Morguh!!!!

Schimpie was goed scherp gister avond maar is toch wel werkwillig en liep eigenlijk wel heel lekker. Ttje deed ook erg zn best en verbaasde me eigenlijk hoe lekker die liep. Had er natuurlijk 1,5 week niet opgezeten. Kraker toch goed zn best gedaan.

Was ik thuis schijt de hond onder mn neus het hele kleed onder. Kon nog net mn voet wegtrekken. :r :r
Hond in de tuin gedaan en schuifpui open gezet met hor ervoor. En toen gewacht tot schoonmams thuis was want ik kan dat echt niet opruimen.

Corien, ik ben oprecht jaloers! :~
San, dat vochtgel van de PD werkt wel fijn volgens mij. TG heeft ook van die harde hoeven.
Lielle mooie prijs :D
Mootje, talenknobbel?? :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 09:22

Ieuw BAH, Karen!
Fijn dat de paardjes goed gingen.

* gaat nu bannen *

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:22

_Noor schreef:
Ik heb na vandaag ook weekend! :D (lekker studeren....maar eerst morgenavond een feestje!)
Ga nu wel even flink aan de slag, was weer een rare week!

Ik onverwacht ook. Merrie stond al wat hengstig, dus mag "effe" naar Vorden om der weg te brengen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:23

@ roos: van noord-holland naar vorden? why? :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:30

_Noor schreef:
Brak Mirthe? Of ziek?

Ziek. En niet een beetje ook :o

Gadver Karen! Wat fijn dat de paarden gister goed gingen :D
Roos, super dat je merrie hengstig is en je niet weer voor de gek houdt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:42

Goedemorgen,
@ Lielle, leuke prijs met oog op de high-tea met bbq die aanstaande is :D
@Corien, dat zadel nam ik niet mee naar het strand maar naar bed geloof ik, wat istie mooi.... :9
@Eef_Bam, komt helemaal goed met Bammetje hoor Eef.
@MM, wat vervelend dat je weer hoofdpijn kreeg, verstandig dat je lekker bent gaan zitten. Maar.... op wie waren ze nou verliefd?? ;)
@Mistid: gaat naar Gorssel en wij dan?? Leuk man, tuigpaard rijden onder het zadel. Dat is zoooo gaaf.
@Corien vind het te vroeg om zich op te geven, maar het is nog 3,5 maand, dus..... redelijke termijn toch? Bij ons opent de inschrijving volgende week (1 juni)
@Sannn: die mensen heb je overal. Probeer je er vooral niet aan te storen. Maar werk lekker met de mensen met wie het fijn werken is, en laat de rest maar lekker l*llen. Gewoon via een brede rug afvloeien.
@Margreet: Koordje rijmt, maar dat zal het niet zijn, misschien haar mobieltje?
@Mootje: kriebelt het?
@Weule: meep meep!!
@Vief: hup, vooruit, een beetje sportief. Als je geen zin hebt dan is het meestal wel leuk.
@ Mistid: :(:)
@TeeGee: Laat je dat echt liggen tot er iemand anders komt???? Die lucht, daar wil je toch z.s.m. van af??
Handschoenen aan, knijper op de neus, heel veel wc papier, daarna heel veel sop, en klaar is de klus.
@ Roos: Vorden is een heel stukje rijden, daar stond ook het hengstje waar wij mee lieten dekken. Eerste keer hebben we de merrie daar gebracht, daarna sperma laten brengen bij Peter Bleker. Purmerend of Vorden scheelde voor ons toch wel heel veel kilometers.
Hopelijk lukt het in 1x.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:47

Ik kan dat echt niet hoor haha! Dus ik heb de deuren opgezet :+
Schoonmams heeft het kleed opgerold en die gaat naar het grofvuil. Laatste tijd al vaker gebeurd. Gelukkig had ze het al verwacht en heeft ze een goedkoop kleed gekocht. Wel sneu voor de hond hoor, hij is net 15 geworden en gaat wel heel hard achteruit. Zakt ook steeds door zn achterpoten enzo.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:54

ach tg wat sneu!
Mirthe beterschap. Is zeker de examenstress die er nu uitkomt ;)
Jeroen heeft het te druk...
Noor kan niet zonder telefoon en laat ze die nu net zijn vergeten :+
Mo paard ziet er leuk uit! En je weet toch wat ze zeggen, beter en kleine die steigert dan een grote die weigert....

goeiemorgen trouwens :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:00

Tg, heb je het over de jack? Leuk dat schimpie het zo goed deed!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:03

Ik sluit me aan bij de bijlees actie van Texelse... :o

en verder Billy : supergaaf de ruiterster !! en Corien : wat een prachtig zadel.....om te kwijlen gewoon....

Ik ga straks weer verder klussen in de pioenrozen knippen... :D staan ook heel leuk in je huis....en vanaaf Bullie naar de sprinles.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:08

Wij hebben geen jack Mootje. Een Samson en Gert hond hebben we :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:14

Sneu TeeGee voor het hondje. Als dat het gevolg is van ouderdom, dan duurt het bij ons niet zo lang meer........ voor de knoop door gehakt wordt. Onze jackje ook 15, en we merken nu dat zij ook echt wat ouder begint te worden, maar gelukkig nog geen "lekkages", meer conditiegebrek.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:17

Klopt helemaal. Maar het is niet echt mijn hond natuurlijk. Het gekke is dat ie buiten nog heel speels en vrolijk is terwijl die binnen steeds zit te janken en ligt te piepen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:24

Joh TeeGee, je weet nooit wanneer het "juiste" moment is. Want gevoelsmatig is dat altijd te vroeg. En vaak zie je het zelf niet, omdat je het diertje ieder dag ziet. Wij zagen ook niet hoe slecht ons eerste pony'tje eigenlijk was. Tot onze "buurman Piet" ons er op attendeerde. Toen eens naar het hek gelopen om echt te kijken, en ik schrok me rot, terwijl we het beestje iedere dag zagen en in handen hadden.... en binnen een week hebben we toen afscheid genomen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:33

Texelse, mijn merrie is een beetje een apart met insemineren. Zij moet echt bij de hengst staan, zij heeft op een klein ei en eisprong en dan pies je snel achter het net. DA heeft ook gezegd dat zij echt bij de hengst moet staan.

Als het in een keer pakt zou ik helemaal gelukkig zijn, maar je ziet nog eens wat van Nederland.

Ga mezelf even bannen, loop een beetje achter met mijn werk.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:36

Mendy: Goed bezig met al die taarten maken voor je oma! Ik heb toevallig afgelopen weekend ook nog een monchoutaart gemaakt, is toch wel leuk :P
Anne: Mooi geregeld, heb jij nergens last van wb kinderen bij je paard!
Bvw: Mooi dat Frits zo goed sprong, en hopen dat Tutje dragend is!
Evie: Bam vindt zn strafkamp nog niet zo erg dus.. Hopelijk steekt ie er ook wat van op dan :D Tot wanneer blijft hij daar staan?
Lielle: Gefeliciteerd met je magnetron :D Iemand had jou ook al weten te strikken voor loten dus?! ;) Had je zelf ook nog gereden daar? (vast niet of ik ben wel heel blind)
Corine: Mooi zadel zeg!! Ik geloof meteen dat dat zadel heerlijk zit.
Marijke: Verstandig dat je nog even rustig aan doet als je je niet helemaal lekker voelt. Gaat het over het algemeen al wel wat beter nu?
Benthe: Jipje dacht dus even hoe ouder hoe gekker :+ Fijn dat je toch nog goed kon afsluiten
Mirthe: Klinkt niet heel comfortabel nee, 12km op een houten bankje :=
San: Jawel kan al behoorlijk veel weer met m'n knie, maar mag nog veel dingen niet :Y) En binnen de vereniging hou je helaas altijd van die mensen.. Bij onze vereniging deden ook altijd dezelfde mensen het werk. (ben nu startkaartlid bij een andere vereniging vanwege de verhuizing dus weet nog niet erg veel van m'n nieuwe vereniging)
Noor: Oh dat is vervelend! Vind het ook gruwelijk vervelend als ik mn telefoon niet bij me heb, ook al zou er niemand gebeld/gesmst oid hebben en zou ik 'm die dag eigenlijk helemaal niet nodig hebben :o
Mo: Idd een leuk beestje!
Jeroen: Drukke dagen dus, zou bijna medelijden met je krijgen ;)
Vief: Succes met je fanatieke dagje en de lichtelijke kater erbij :(:) Woll en Genius maken je dag vast weer leuker!
Mirthe: Ook niet topfit zo te lezen, doe maar even rustig aan..
TG: Super van Schimpie en TG! Iets minder van de hond.. Was ie niet lekker of doet ie dat wel vaker? Oh lees al dat het door ouderdom van de hond komt, dan kun je er ook weinig aan doen helaas.
Bianca: Succes met alle bezigheden en je springles vanavond

Zo, ben weer bij geloof ik.
Hier was gisteravond nog een gevalletje keizersnee (bij een koe ;)). Wel interessant om eens te zien :j
Zal me zo eens klaar gaan maken voor fysiotherapie. Zal blij zijn als mn sportfysiotherapeut weer terug is van vakantie, deze doet niet veel nuttigs :x

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:55

Texelse, ik was graag bij jullie gekomen maar dat is voor ons heel lastig met het bedrijf. Gorssel kunnen we zo 'even' heen en weer, en als we naar Texel zouden willen we ook overnachten omdat het anders zo'n gedoe is, en mam vindt het niet fair als wij 2 dan een weekend naar Texel gaan en de rest thuis moet blijven voor het bedrijf. Waar ze ook wel gelijk in heeft.
Tuigers onder het zadel is idd mooi :D vandeweek even proefrijden & spullen passen. Heb er alleen een paar keer opgezeten met dressuurzadel maar dat is 3x niets voor mij. Degene die hem normaal gesproken uitbrengt onder het zadel kiest voor de moeilijke weg met dressuurzadel en hoedje, en ze wil ook nog het liefst doorzitten maar dat lukt 'r niet zo best in de ring :+ . Zij werkt nu bij van Uytert en kan waarschijnlijk geen vrij krijgen omdat ze eigenlijk alleen maar in het weekend vrij mag en dat mag al nieteens, dus toen werd hulptroep Mirthe geroepen :P .
Balen dat deze fysio niet zoveel doet Jits!

Afmaken hebben wij gelukkig niet heel veel mee te maken. De koeien gaan naar de slacht en laatst met de shet met z'n gebroken poot was het vrij logisch dat die moest worden afgemaakt. Wij hadden een hond die opa had ingepikt ( :Y) ) en die was echt af. Pap had gezegd: als die hond na de vakantie nog leeft, bel ik de veearts voor een spuitje. Op vakantie kregen ze op woensdag een telefoontje, gauw weer naar huis, opa heeft een hartinfarct gehad. Dan kun je het niet maken om dat beest ook nog snel af te laten maken, dus dat werd toen uitgesteld. Uiteindelijk is ie volgens mij zelf dood gegaan. We denken niet dat opa er zonder die hond zo makkelijk weer bovenop was gekomen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:58

Goeiemoggel :D

Ik heb zo lekker geslapen vanacht!
@ Texelse ze waren verliefd op Andor ;) Hoewel er ook wat pony club meisjes verliefd op Geert zijn :)
Ze vinden mij ook maar stom :D (zullen wel denken, op een ouwe fiets moeten we het leren)
Ik ga zo muesli voor Zeusje halen en een kadootje voor mn broer. Die is zaterdag jarig. En ik wil nog even bij een ruitersportzaak in de buurt kijken of ze een mooi wedstrijdjasje voor Geert hebben en een mooi sjabrak voor mij onder het springzadel voor concours. :D :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:00

Shopze MM!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:02

Evelien Ferrose krijgt granen met vitaminebrokjes erin. Op mijn nieuwe stal zal ik over moeten op haver en dan krijgt ze van mij nog muesli voor de vitaminen.
Anne veel plezier bij Mary Poppins
Bvw top dat Frits zo goed sprong
Lielle gefeliciteerd met je prijs. Grappig dat je ook in Bergharen was zondag.
Gaaf zadel Corien
JN wat goed zelf een band verwisselen
Vief sterkte met de zeskamp
Tg heeft lekker gedressuurd
Jitske irritant zo een fysio die niks nuttigs doet

Op Ferrose wil ook niemand (geen kinders en geen volwassen). Ze heeft nogal een reputatie (die veel groter is dan haar eigenlijke daden :+ ) :D

Verder ben ik echt een vaatdoek vandaag. Mijn zusje is op vakantie geweest en dan neemt ze voor mijn ouders cadeautjes mee en voor mij een ziekte. Iedere keer als zij terug komt van vakantie ben ik de sjaak. Zij had 2 jaar geleden geen mexicaanse griep maar ik natuurlijk wel en nu heb ik de Milanese voel-je-zo-slap-als-een-vaatdoek-ziekte heel fijn. Nou straks maar even een paar paracetamol en dan dressuurles rijden want zolang ik geen 40 graden koorts heb ben ik niet ziek genoeg om niet te rijden :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:06

Ik was niet in Bergharen, had al weken geleden een paar lootjes van Rob gekocht :)) Aangename verrassing dus gisterenavond.

Klinkt niet fijn Joki, TG en Mistid :(:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:12

Joki ook nog een :(:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:14

Joki wat lief van je zusje, kan ze volgende keer voor jou ook geen kadootjes meenemen ;)