Is het de merrie&veulen van de staleigenaresse?Lau, Ik ben benieuwd hoe Celtic uitgroeit!
Ik ben goed bezig geweest: Was weggewerkt en het huis een beetje opgeruimd. Ik ga zo mijn bed maar in met een boek!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is het de merrie&veulen van de staleigenaresse?
Kan ook echt niet wachten tot mijn pup er is.
Helaas was het heel erg druk en kon ik niet eerder naar huis, hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.
Heb nu maar een Passier Marcus Ehning besteld, deze past ze namelijk zeker. Heb hem namelijk al in Bruin/zilverkleurig liggen.
Heb eigenlijk een Kolibri voor hem al opgegeven. Is gewoon met het elastiek te veel knellend.
Heb ook nog een 5 punts van Passier liggen en die past ze ook echt niet.
.
. Dressuur had ze nog niet zo zin in
. Alsof de instructeur mijn plannen voor het M gehoord heeft. Er stond ineens een 3 sprong in zijn bak
. We begonnen met 4 in-uitjes en dan 1 galopsprong en een oxer. Sofietje pakte het fijn aan.
. Maar had het wel allemaal even laag gedaan voor hem. 1 keer ging hij finaal uit zijn plaat na de 3 sprong, dat we bijna op de grond lagen
. Daarna heeft hij het ook niet weer gedaan. Maf paard. Gelukkig doet hij het omdat hij het leuk vind, en dat is toch ook wel een goed teken, dat hij het allemaal aan kan
. Heerlijk gereden dus vanavond.
. Mijn kop knalt uit elkaar
. Begin ook alweer mooi te snotteren. Morgen maar even stomen. 
Ik hoop dat ze mij dit keer overslaan

_lautje_ schreef:Dat scheelt wel dan als je werkt in een ruitersportwinkel.
Hoeveel kost dat borsttuig?
Die van antares zit al gauw rond de 250,-

We gaan ons vanavond dus maar eens over de tekening buiten, daar hebben we verder denk ik weinig tijd meer voor.
Succes vanmiddag!