[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 23:19

Noor :(:) Is het de merrie&veulen van de staleigenaresse?
Lau, Ik ben benieuwd hoe Celtic uitgroeit!

Ik ben goed bezig geweest: Was weggewerkt en het huis een beetje opgeruimd. Ik ga zo mijn bed maar in met een boek!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:25

Mootje jij ook weltruste ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:28

Noor :(:)
Laura, puppies zijn altijd leuk! Ik wil nog een keer puppies van Noa, mama is het daar alleen niet helemaal mee ens. :P Kan ook echt niet wachten tot mijn pup er is. <3
Ik ben ziek aan het worden, voelde me vanmiddag echt niet goed. Koud, warm, zweten. :( Helaas was het heel erg druk en kon ik niet eerder naar huis, hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

Heeft iemand intresse in een gloednieuw borsttuig van Devoucoux? Mijn lieftallige merrie is te breed en past er niet in. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:30

Is het de Kolibri?
En welke maat is het? Hetje is nl ook uit zijn medium Kolibri gegroeid en laatst gepast bij een large maar dat paste ook niet? :Y)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:33

Het is een Kolibri, maat large. Wendalie past het borsttuig ook echt niet, dan krijgt ze geen lucht meer haha! Ze heeft ook wel ontzettend veel nek gekregen de laatste tijd.
Voor Borex en Capri heb ik allemaal koperkleurig spul en daar past het borsttuig niet bij. :o Heb nu maar een Passier Marcus Ehning besteld, deze past ze namelijk zeker. Heb hem namelijk al in Bruin/zilverkleurig liggen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:43

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:43

Hmmm, klinkkt wel heel verleidelijk, maar vrees dat het voor Hetje echt niet gaat lukken. Knol is zo ontiegelijk breed :+ Heb eigenlijk een Kolibri voor hem al opgegeven. Is gewoon met het elastiek te veel knellend.
Zit nu over deze te denken
http://www.devoucoux.com/devoucoux_fr/c ... t&prod=BRC

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:45

dubbel post

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:47

Devocoux is idd een heel mooi tuig maar ben al voorzien dus tja....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:02

Dat probleem het ik ook met Wendel, zo op het eerste gezicht lijkt ze niet zo breed maar er is bijna geen voortuig dat past. :+ Heb ook nog een 5 punts van Passier liggen en die past ze ook echt niet.

Dat voortuig is inderdaad ook een mooie van Devoucoux.
Deze vind ik ook erg mooi: http://www.elitesaddles.co.uk/saddles/8 ... plate1.jpg

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:04

Ja, is zeker mooi. Ik heb gewoon opgegeven dat hetje nog een 5punts kan lopen. Ik gebruik ook geen martingaal met hem, dus ja.
Misschien dat ik nog voor een antares ga, die zijn ook mooi en zelfde kleur als mijn zadel.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:05

Balen Noortje :(:)

Mootje: Op bed met een boek is altijd fijn ;).

Ik ben net terug van de binnenbak met beide paarden. Met sofietje had ik springles en die sprong super fijn :D. Dressuur had ze nog niet zo zin in :=. Alsof de instructeur mijn plannen voor het M gehoord heeft. Er stond ineens een 3 sprong in zijn bak ;). We begonnen met 4 in-uitjes en dan 1 galopsprong en een oxer. Sofietje pakte het fijn aan.
Daarna nog even rond gereden met de schimmel. Daar een paar sprongetjes mee gedaan. Die vind het zo leuk :+. Maar had het wel allemaal even laag gedaan voor hem. 1 keer ging hij finaal uit zijn plaat na de 3 sprong, dat we bijna op de grond lagen :=. Daarna heeft hij het ook niet weer gedaan. Maf paard. Gelukkig doet hij het omdat hij het leuk vind, en dat is toch ook wel een goed teken, dat hij het allemaal aan kan :). Heerlijk gereden dus vanavond.

Morgen ochtend de wekker op tijd zetten. Moet nog even een opdracht afmaken. Maar heb er nu echt geen puf meer voor.
Ga echt ziek worden :=. Mijn kop knalt uit elkaar :(. Begin ook alweer mooi te snotteren. Morgen maar even stomen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:06

Oja, daar kan ik ook nog wel naar kijken. Ik vrees dat we hetzelfde probleem hebben.
Ik denk dat ik het voortuig uit mijn vorige post ga bestellen, die kunnen we bij de winkel waar ik werk ook bestellen en dat is prijs-technisch ook wel interessant. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:11

Dat scheelt wel dan als je werkt in een ruitersportwinkel. :D
Hoeveel kost dat borsttuig?
Die van antares zit al gauw rond de 250,-

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:21

Jeetje wat een ziekenboeg hier! Beterschap allemaal :(:) Ik hoop dat ze mij dit keer overslaan

Laura en Evelien wat lastig dat die borsttuigen niet passen. Ik heb een southern star en die past zowel mijn iele Myth als mijn grote Reus. Misschien is dat een idee om te proberen, zijn lang niet zo duur als Devoucoux en zeker zelfde kwaliteit.
Ik heb gelukkig voorlopig genoeg spulletjes dus hoef niks te kopen :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:24

hihi ik kan nog niet slapen..... :D zit nu op bed met bokt...lekker verslavend... :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:32

Ik ook niet en zit nu gezellig met mams aan de keukentafel te speuren op yoox naar mooie kleren. Ben helaas verliefd geworden op een veel te mooie trui... Helaas is die trui ook veel te duur.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:40

_lautje_ schreef:
Ik ook niet en zit nu gezellig met mams aan de keukentafel te speuren op yoox naar mooie kleren. Ben helaas verliefd geworden op een veel te mooie trui... Helaas is die trui ook veel te duur.

:P hahaha.... ik ga nu wel liggen... :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:42

Ik ga og even wat hooi voor de nacht in de hokken stoppen en dan ook slapen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 01:14

Balen Noor :(:) Is het de merrie/veulen van de staleigenaresse?
Goed bezig geweest Mootje!
Beterschap Evelien!
Fijn dat je lekker gesprongen hebt

Ik heb tot half 12 gewerkt, ben nu wel moe :Z
Tot morgen allemaal!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 09:13

Lau, Noor en Eef, Hoe gokken jullie de maten bij die internetshops en hoe zijn ze met retourneren e.d. Het lijkt mij echt ideaal, maar ik durf nog niet zo goed :+
EB, Hoe vond je moeder de cursus (en de cursusleider) :D
Snoekiej, Hebben wij een mini-meeting vandaag of ga jij op een ander tijdstip? Ik ga voor chaps en nieuwe handschoenen :o
Bianca, Mooie foto's!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:31

_lautje_ schreef:
Dat scheelt wel dan als je werkt in een ruitersportwinkel. :D
Hoeveel kost dat borsttuig?
Die van antares zit al gauw rond de 250,-

Volgens mij rond de 179,00. Dus dat valt nog mee. :+

Mo: ik heb een makelijk model, behalve met broeken dan. Past eigenlijk altijd als ik een S/10 bestel. Anders moet je, jezelf even opmeten. :D

Ga snel richting Floris en Tas, die staan nog op stal terwijl ze het huis aan het strippen zijn. Dat vinden ze vast errrrg eng haha!
Ze staan nu namelijk achterin het huis, noodstal.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 24-11-10 09:33, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:32

Mogge,

@ evelien welke kleur is je borsttuig? Ik ben op zoek naar een 5 punts voor mijn merrie. Heb nu 1 van passier op het oog.
@ Kim fijn dat de paarden lekker sprongen.
@ Lau mooie bloedlijn van de pony

Zit vandaag aan de helpdesk dus kan mooi even bijlezen :D
Gisteren de ruin weer gereden nadat ik hem maandag had gelongeerd. Hij was erg voorwaarts en had veel lol in de modder. Moeders dacht dat ik ernaast had gelegen want ik zag er toch uit haha. Net een verzopen kat en onder de modder. Rij nu maar in het donker met de bouwlampen aan. Vind dat toch raar rijden want heb het idee dat paard veel harder loopt :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:34

Het is een bruin borsttuig.

Oja! Ik heb vanmiddag weer eens springles voor het eerst sinds een hele lange tijd. Ben benieuwd hoe het gaat!
Wendalie mag mee, dat is gelijk de moeilijkste. Dat wordt afzien. :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:37

Moggel!

@ Mootje & Snoek: nee, met merrie (& veulen denk ik) gaat het gelukkig goed! :)
@ Mootje: ik heb haast altijd de goede maat te pakken, maar anders kun je ze bij de meeste bedrijven gratizz terugsturen en soms de verzendkosten. Ik vind het ook ideaal. Ik heb geen tijd om de stad in te gaan, en als ik ga kan ik het toch niet vinden. Bovendien kun je van het internet ook meer originele dingen halen (en al mijn basics trek ik bij de H&M vandaan).
@ Caro: ruin gaat dus wel lekker? Ik heb ook het idee dat we harder gaan in het donker, stom hè!
@ Evelien: ik wil nog wel eens een mooi borsttuig, maar voorlopig zit er een slot op mijn pinpas :D

Volgende week moeten we naar de installateur, bespreken waar we de lichtpunten en stekkerdozen willen in het huis :+ We gaan ons vanavond dus maar eens over de tekening buiten, daar hebben we verder denk ik weinig tijd meer voor.

Edit: Evelien, weet je wel waar je het voor doet toch? ;) Succes vanmiddag!