Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zei in het verslagentopic ook al tegen Amber, dat ik het erg knap vind dat je je paard terug trekt wanneer je er geen goed gevoel over hebt, lijkt me moeilijk om dat te doen nadat je er zoveel moeite en tijd aan hebt besteed.
),
Avond!
Kreeg erg leuke reacties op haar en verschillende keren de 'waarschuwing' gekregen voorzichtig met haar te zijn
Ook met crosshindernisjes pakte ze fijn aan en ze ging zelfs zo het water in
op/afsprongen vind ze nog wel wat lastig in te schatten, maar dat mag ook. Vrijdag een oefenparcourtje gesprongen en met 1 langsloper in de dubbel liep ze heerlijk rond
Helaas zijn er maar 4 foto's gemaakt die allemaal slecht getimed zijn.
Dus ik ben weer trots op hem. Morgen nog 2 dressuurproefjes met hem in Zwolle en dan heeft hij volgend weekend vrij.
balen meiden!! 
altijd goed/leuk nieuws.
heb het licht zien worden dus
schrok me dood.. maar ja that's life
.. Wo is ook niet zo van het netjes matten.. al krijgt zij nooit de klappen geloof ik
.. Laatst kwam ze aanlopen.. paardje luisterde niet, want als Wo (The Chief
) aan komt lopen, moet je 'm wel peren.. En toen kreeg tie een gerichte okkernoot op z'n achterbeen en dat was auw..

.. 
Maar wel heel verstandig om niet te zijn gestart!
Gefeliciteerd met je winstpunt met Jipje!
Hopelijk heeft Jack geen last van zijn kont
Nudine loopt weer als een kievit (voor zover dat gaat met zo'n 100 kg overgewicht...) maar heb het nog wel even goed laten weken.
)
Ik had 188 en 189 punten en was/ben weer supertrots op hem
1e proef ging echt lekker, 2e proef was ik wat moe en kreeg daardoor wat slordigheidsfoutjes, maar dus toch weer 2 punten er bij en super blij. Doel komt in zicht zo
Vanavond misschien nog even met Anoes naar het bos, daar is het nu te warm voor. 
Dat doe ik dus NOOIT weer 
.... Balen van je punt..
... Vond M flink aan de maat.
(balen van je weigeringen.. maar je was niet de enige.. er waren heel wat die moeite hadden met die) en ik heb je.. (even denken) ook bij de waterbak gezien
, wat een grote is Bandido joh!!
.. Jammer van het paard van je man.
. Ik zoeken in dat land naar haar ijzer, niks meer terug gevonden. M'n broertje heeft nog een metaaldetector, misschien dat ik die maar even meeneem
..