@Corien: Daar sluit ik me bij aan
@Snoekiej: Wim Grens staat met zijn paard in Bodegraven, hij heeft geen eigen crossterrein, maar gaat regelmatig met ons trainen, bijvoorbeeld in Maarsbergen. Hij is technisch adviseur, dus op de crossen komen we hem ook altijd tegen. Hij heeft met zijn vorige paard *gereden, dus kan ons het een en ander bijbrengen.
@PB:
(Ik zit nu lekker aan m`n kerstmannen-muffin
)
Poeh, heb een flink paardendagje erop zitten. Ben net pas thuis, was om 10.30 al op stal. Ik heb 3 paarden erbij vanwege sneeuwvakanties en Wolin kreeg vanmorgen bezoek van de osteopaat.
Ze was zeer onder de indruk van Wolin
, ze vond dat Wolin enorm verandert is, stuk beter in conditie, mooi glimmen, rustiger in haar hele houding, met longeren en draven op het harde stond ze ook echt versteld van het verschil
, ook prettig dat zij van beroep ook dierenarts is. Wo had 1 werveltje wat een beetje vast zat en haar atlas zat links wat vast, voor de rest was ze dik in orde!! Hoef dus pas over een halfjaar weer op controle. Wo stond ook helemaal te suffen, ogen half dicht
, die stond echt te genieten, echt een verschil met toen Sandra haar voor het eerst deed
. Nu even 3 dagen niks doen en dan gaan Wo en ik weer de straten onveilig maken