Bronsveld is een mooie stal en erg goed voor mijn paard. Maar loop ook tegen andere dingen aan die te maken hebben met een stukje klantvriendelijkheid en management. Het zijn geen kernzaken maar wel bijzaken die zich langzaam opstapelen. Tevens ben ik de enige wedstrijdruiter op stal en mis een stukje motivatie voor de training.
Ik kan voor de zelfde prijs naar: http://www.hcdehoeve.nl, een accomodatie waar alles aanwezig is en de mogelijkheid om je paard ook in de winter in de paddock te zetten.
Ik heb nog een paar ambities die ik graag zou willen verwezenlijken en de tijd daarvoor wordt steeds meer beperkt (trouwen en later mogelijk kinderen). Veel factoren afwegend vraag ik me af watvoor accommodatie het beste bij deze ambities past. Ik hang in tussen “je weet niet wat je mist als je het niet probeert” en “je weet pas wat je mist als je het kwijt bent”. Ik geef daarbij dus ook eerlijk aan dat ik afvraag of dit de goede keuze is? Nu neem ik een keuze voor mezelf. Maar als blijkt dat De Shof in gezondheid of tussen de oren achteruit gaat, hoop ik dat ik alsnog welkom ben bij Bronsveld. Want dan kies ik toch voor mijn paard.