Hmm, ik zit met een probleempje. Nouja, probleempje Ik weet niet wat ik met Jack verder wil; dressuur of crossen. Jack zit nog lang niet aan zijn top met de dressuur. Ik vind dressuur rijden ook leuk om te doen, vooral op hoger niveau, en Jack vind het ook leuk. Maar crossen vind ik ook helemaal geweldig, en Jack ook. Maar toch denk ik dat Jack de 'top' met de crossen niet gaat halen. Daar is hij te groot voor, en niet snel genoeg uit zichzelf. Dus dan denk ik, dan wil ik toch alles op alles zetten om met Jack naar de ZZ-Licht toe te werken(niet opschepperig bedoelt hoor ).
Maar nu weet ik het dus niet, want als ik zo hoog mogelijk wil komen met Jack, moet ik me daar meer op gaan concentreren en minder op de crossen. Ook is het zo; een misafstand bij de cross, en een blessure heb je zo. Dan duurt het lang voordat hij weer op zijn oude niveau is, als ze daar dan al op terug komen.
Dus nu mijn vraag aan jullie; wat zouden jullie doen? Want ik weet het echt niet meer..
MM: leuke veulens! Vief: netjes van je tripalon en gefeliciteerd met je wp met Lipso! rowo: ook gefeliciteerd met je wp en fijn dat ie zo het water inging! Vieva: IS: hmm, moeilijk.. (al kan Wollie ZZ Licht dressuren en ook nog crossen, moet je eens vragen hoe ze dat doet )
Jitske; Haha, ja, misschien is dat een optie. Maar toch vind ik het ook jammer als hij zich stoot in de cross en er dan laten we zeggen een half jaar uit ligt.
Goeie avond ! Vanochtend lekker naar Chaam geweest, in het begin nog wat regen maar uiteindelijk lekker droog!! Was erg leuk, ook wat foto's gemaakt en ga ze zo in mijnalbum.nl zetten! Vanmiddag ook nog eventjes naar Breda geweest, mijn vader had bij zijn oude bedrijf 4x4 evenement en was ook gezellig
Snoekiej schreef:
Loes_Joery, leuk profiel waar heb jij die tape vandaan (A)?
Die tape komt van de Big Boss hier uit het dorp hahaha! Maar hebben ze vaak in ruitershops ook wel, bij de Superhorse in breda in ieder geval wel! Leuke foto's Jenga!! Wat een schatjes zeg, MM !! Fijn van de tripalon Vief ! Goed gedaan!! Netjes Rowo Vieva Lielle: Ik zag je vandaag nog voorbij lopen bij de waterbak, maar je was iets aan het zoeken volgens mij (?) dus dacht laat ik maar niet storen !! En heb ook nog een foto van je samen met Raimaer, net voor de surfplank !
@ IS: ik zou het crossen er gewoon naast gaan doen. Het is een super goede afwisseling en hij vind het leuk. Idd werd het voorbeeld van SGWollie al gegeven.
@ vief: ik had er 2 van de 3. Hij was bang voor de stok eerste twee gingen nog, maar de derde schrok die zo van de stok dat ie hard onder de derde door liep. Ik baalde behoorlijk dat Canter er niet stond. Maar ze was ziek hoorde ik van Nickeltje!
Het is ook niet zo dat hij helemaal niet meer gaat crossen oid, hij mag gerust hier thuis af en toe zijn rondje nog wel crossen. Of dat we nog ergens anders een keer gaan trainen. Hij is dus niet dat hij volledig 'dressuurpaard' wordt .
Maar ik zou het alleen jammer vinden dat als hij zich een keer goed stoot, wij er dan zo lang uitliggen. Want we hebben er zo hard naartoe gewerk om eindelijk een keer Z te starten.
En ik blijf dat ook nog wel crossen, het is de bedoeling dat ik met Fred in het najaar ga crossen. Die is meer geschikt voor de cross. Slank gebouwd, lekker snel
vieva: IS: ik zou het crossen er gewoon naast doen. hij vind het leuk, jij vind het leuk en een blessure kan ie ook in de wei oplopen,maarja das wat ik zou doen
Ik hoop ook dat ze er nog wat aan kunnen doen. zelfs mijn vader die niet van paarden zo super erg van paarden houdt en er niks va af weet zag het aan zijn schoft, en vroeg of er echt niks aan te doen was met rust ect, zelfs hij zei dat romano zo mooi kan lopen kwa lijf, beenwerk ect
Altos: gefeliciteerd met je winstpunt. IS: Volgens mij kan het allebei wel toch
@ IS: meestal is het zo: hoe voorzichtiger je bent, hoe eerder er wat gebeurd... Nu gaat het toch ook steeds goed na de crossen? Ik zou gewoon voor de afwisseling blijven crossen. Houd je denk ik een vrolijker paard van.
Aaargh, ik weet nu echt niet meer wat ik moet kiezen . Eigenlijk had ik voor mezelf vanmiddag besloten om Ede en Maarsbergen af te melden, en Westerbork en Castenray nog wel te starten. Daarna even een 'cross-pauze' en me volledig richten op de dressuur. Misschien dat ik dan in het najaar nog een crossje meepak.
Het is ook niet zo dat ik hem alleen nog maar dressuur ga rijden. Springen gaan blijven we gewoon doen, en bij ons thuis ook nog wel eens wat crosshindernissen pakken. Ik wilde alleen zelf misschien het crossen op een lager pitje zetten met Jack.
Als jij denkt dat dat het beste is zou ik dat gewoon doen en niet door anderen laten vertellen wat zij willen. Als je hogerop komt moet je je gewoon specialiceren, daarom ga ik ook niet verder in de dressuur...
Ik jou wel, en goed ook! Kreeg er wel kippenvel van dat Raimaer na zo'n lange tijd zo overtuigend over de haag dook!
Ben eigenlijk van half 11 tot 2 in de cross geweest en moest daarna snel weg, want ik moest nog lesgeven. Wel kriebel kriebel hoor!! kan niet wachten tot Wup zo ver is!