marieketencate schreef:hee jits! hoe gaat het?
Goed hoor

Aardig druk met de pony's/paarden

Hoe is het met jou dan Mariek?
Vief: succes met je filosofie!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
marieketencate schreef:hee jits! hoe gaat het?
marieketencate schreef:Volgend weekend 3 daagje naar Brussel met mijn vriendje....iemand nog tips voor een leuk hotel of restaurantjes?
marieketencate schreef:Gent kan ook nog, ben een beetje aan het rondkijken op internet..
Jitske: Pico liep te sukkelen met haar rug, had vastgelegen. Nu heeft Rodinde haar behandeld en gaat het al heel veel beter! Wuppie doet het super en met Rex is het afwachten, maar het ziet er niet al te best uit![]()
heb wel weer veel zin in het crosseizoen! Ga jij ook crosen met Redday?
_Jitske_ schreef:Marieke: wij zijn ooit eens een weekend naar Brugge geweest rond de Kerst, dat beviel erg goed!!
Balen van Pico zeg, maar fijn dat het alweer een stuk beter lijkt te gaan!
Wat is er met Rex, heb ik dat gemist?*of ik ben het vergeten*
Ik heb ook weer erge zin in het crossseizoen! Bijna Z met Brittje..
Als het een beetje goed gaat wil ik ook met Redday gaan crossen ja, maar ze is nu nog wat moeilijk uit te zitten met al dr gebok en dr enorme springen
Biem schreef:Ik ben trouwens eens in Brugge geweestLeuke stad
Gingen we met paard en wagen door de stad
marieketencate schreef:Biem, Rex is al een tijd niet goed, heb een scintigrafie laten maken en hij heeft een Tildren infuus gehad, maar het slaat nog niet erg aan. Hij heeft last van zijn SI gewricht..
marieketencate schreef:Biem, Rex is al een tijd niet goed, heb een scintigrafie laten maken en hij heeft een Tildren infuus gehad, maar het slaat nog niet erg aan. Hij heeft last van zijn SI gewricht..
Nickeltje schreef:Mijn lieve vriendje staat hier in zijn badjas te vragen of ik mee kom douchen...![]()
Wie ben ik dan om dat te weigeren![]()
Ik denk dat ik vanavond dus niet mee ga tot 400... Het gaat ook wel een beetje langzaam vind ik...
Sorry mensen, welterusten...