Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Meestal zit ik wel tussen de 180 en 195. Lagere scores is al echt een flutproef voor mijn gevoel of de quotering is algemeen laag gegeven. Merk wel dat de punten nu allemaal veel dichter bij elkaar liggen. Was 5e met 195 en de 1e had 202. Mijn halsstrekken was een 5 (terecht). Had ik daar een 7 op gehaald, dan had ik een 3e plek gereden bijvoorbeeld. Ik heb 25/5 alsnog ingeschreven, dan heb ik 6 van de 8 wedstrijden meegereden. Hopelijk was de eerste de slechtste (9e plek met 186) en kan die dan weggestreept worden.
Al heeft hij er op de weide geen last van om onnozel te doen en vandaag op buitenrit ook niet... Het zou Icaro wel enorm deugd doen om eens met iets compleet anders bezig te zijn.

Hanne_SP schreef:Luxor is zeker braaf naar andere paarden toe, maar weet niet wat hij zou doen zonder tussenschot. Want als hij zou willen leunen ofzo in bochten?
Ik heb je zoekertje gedeeld want ik ken wel enkele mensen die opzoek zijn naar een leuk paard!
Serieuze eventing wel!! Da's toch ook iets voor mijn bucketlist
eens gaan kijken naar daar!
zondag dan eens naar zwijnaarde (tenzij het héél slecht weer is
)
ochere!
moet naar les met de trailer en rij dan straks rechtstreeks daarheen en nadien naar andere weide.
Wel de waterbak in geweest met Icaro! 

Daaph! Veel foto's van nemen want ze zijn zooo snel groot. Helaas... 
hahaha! Maar je hebt gelijk, hij ziet er super uit! Knapperd!
misschien moeten we dat meer doen