Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Snow_White schreef:Melisje_92 schreef:Oh ja foto’s zijn zo gaaf, ook als ze niet van mijzelf zijn kan ik ervan genieten!
Ik ben even nieuwsgierig. Ik vlecht mijn paard dus altijd in ( behalve als om te oefenen is), maar ik ben dus bijna altijd de enige. Maar bijvoorbeeld ook op grotere wedstrijden zoals jumping, valt mij op dat niet iedereen zijn paard er netjes gevlochten heeft.
Wat is jullie mening hierover?
Ik vlecht voor de dressuur altijd en voor het springen als het even lukt ook.
Met crossen haal ik ze eruit zodat ik in geval van nood de manen kan vastgrijpen
xsensibel schreef:Wat foto’s betreft, €5-8 vind ik wel normaal. Ik moet zeggen dat ik sowieso vaak wel foto’s koop!
En over mijn merrie, die heeft vaker laad problemen. Heeft begin dit jaar 5 dagen bij Annemarie vd Toorn in training gestaan maar helaas weer terug bij af.. de trailertit zelf vind ze ook enorm spannend. Laatste keer op de terugweg zat haar zweet/schuim tot het plafond.![]()
Vind ik echt heel jammer, ik wil/durf haar dus niet overal mee naar toe te nemen omdat ik bang ben dat er daadwerkelijk wel iets gebeurd.
DreamGuide schreef:xsensibel schreef:Wat foto’s betreft, €5-8 vind ik wel normaal. Ik moet zeggen dat ik sowieso vaak wel foto’s koop!
En over mijn merrie, die heeft vaker laad problemen. Heeft begin dit jaar 5 dagen bij Annemarie vd Toorn in training gestaan maar helaas weer terug bij af.. de trailertit zelf vind ze ook enorm spannend. Laatste keer op de terugweg zat haar zweet/schuim tot het plafond.![]()
Vind ik echt heel jammer, ik wil/durf haar dus niet overal mee naar toe te nemen omdat ik bang ben dat er daadwerkelijk wel iets gebeurd.
Wat jammer zeg! Mag ik vragen wat voor trailer je hebt? Met mijn vorige trailer had ik ook altijd enorme laad problemen en een paard wat stond te trillen tijdens het vervoer, maar sinds ik een nieuwe heb zijn al die problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
xsensibel schreef:Wat foto’s betreft, €5-8 vind ik wel normaal. Ik moet zeggen dat ik sowieso vaak wel foto’s koop!
xsensibel schreef:Ik heb een sirius s45, speciaal gekocht omdat hij wat groter is dan de meeste andere trailers..
ElSea schreef:Ik vind het knap dat mensen een hengsten ketting adviseren zonder de aard van het probleem te kennen... Lijkt mij zaak dat eerst te onderzoeken. En uit zweet/schuim tot het plafond maak ik op dat ze het écht eng/onprettig vind. Imo vraag je om ongelukken om zo'n paard met dwang de trailer in te helpen.
Ik heb ook een mega trailer probleem gehad met Diego, gelukkig uiteindelijk via de Emiel Voest methode opgelost. Maar weet wel dat een hengstenketting niks uitgehaald had.
LuffB schreef:Fijn dat zaterdag goed ging. Ik ga morgen nog cross verkennen.
Mijn dresuur ging goed, had een lekker gevoel tijdens de proef, wel mooie punten met 197,5 maar had stiekem iets meer gehoopt/ gedacht. Springen hadden we op locatie al denk ik zon 7 maanden niet meer gedaan, ben eigenlijk heel blij met hoe hij sprong en reageerde.
Momenteel ben ik heel hard aan het hameren dat ik altijd reactie moet krijgen op been, dus toen ik de diagonaal op draaide voor de eerste dubbel en toen geen reactie kreeg gaf ik hem een tik. Hij gaf als reactie gelijk een bok, maar ondertussen waren we 3 galopsprongen van de sprong verwijderd en was ik super uit balans en wilde ik zo de dubbel niet in. Dus die opnieuw aangereden en verder super gereden (en verder overal reactie op mijn been gehad haha)
Super veel zin in morgen