had meer verwacht mar is niet anders. Idd heel naar. Paard viel op een hindernis en lande met z'n rug op een afgezaagde boomstam en kon niet meer bewegen. Puur pech.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
had meer verwacht mar is niet anders. Joki schreef:Noa ik heb jouw komst in het topic gezien en niemand deed in mijn ogen vreemd. Dat er niet uitgebreid gereageerd wordt op je verhalen, ligt er meer aan dat er op heel veel mensen gereageerd "moet" worden en dan vergeet je wel eens iemand
dat hebben we een tijd terug al afgesproken, je pikt er zo nu en dan gewoon even wat tussenuit waarop je wil reageren, grapjes of prive dingen van mensen waar je ze een hart mee onder de riem wil steken. Anders kiijg je constant herhalingen van alle bijlees acties. Van de grote groep weten we zo inmiddels wel dat iedereen met elkaar begaan is en meeleest en soms meer of minder reageert. De groep word al zo groot dat elke bijlees stukje straks 40 items gaat bevatten....
nu wel gaar want ik moest 8 uur op appel staan op de kazerne.....ga straks wel ff uurtje bijtanken ( hopen dat het alarm ff niet gaat). 3 uur slaap is niet veel.
En nog steeds zit die vrouw in mijn hoofd als verpleger. Oh en ik weet ook nog dat er allemaal leuke kleurtjes aan de muur en aan het plafond hingen
Je brein kan echt gek werken wanneer het een optater gehad heeft.

wat knap van je dressuur! Heeft Eef wel genoeg voor haar QR? Wat naar van dat paard... Hoop dat hij niet te lang geleden heeft. Dat ongeluk in MB vond ik naar zat, en daar waren gelukkig geen gewonden!

.
) en thuis vak nog 1 keertje..., moet kunnen, verder ben ik totaal geen snoeper, ijsje echt maar 3 keer per jaar ofzo, geen drop/twix/mars etc...., af en toe wat chips... en that's it.
)
maar niet heel strak in een rij hoor, meestal halve kring of zo en dan leest de bevelvoerder de dienst op en wie welk nummer heeft die dag, aan de hand van dat nummer zijn taken verbonden bij diverse incidenten, zo weten we altijd wat we moeten doen bij inzetten. De |Bevelvoerder hoeft dan enkelt bij te sturen waar nodig.
Citaat:A Qualifying Result (QR) is achieved by completing a competition within minimum parameters of all-round performance. As follows:
* Not more than 75 penalty points in the dressage test (50% or over).
* The results at obstacles at International events need to include, where applicable, a minimum of one clear round at CIC and a maximum 20 penalties at CCI.
* Not moe than 90 seconds exceeding the optimum time in the cross country. At 4-star events, the maximum time by which the optimum time may be exceeded is 120 seco
* Not more than 16 penalties at obstacles in the jumping test.
When a qualifying result is obtained at the higher level, then the horse and rider are 'established' at this higher level.

Mijn vriend heeft een harige hond en de kapper waar hij normaal heen gaat, is hij bang voor en die had de vorige keer een wond gemaakt en allemaal strepen.