Ik heb er hier net 5 gereden. Heb ook ee neiuw hobby object erbij sinds vandaag. Hele toffe 5 jarige NF merrie van 1,45m. Gefokt bij stoeterij t'Kantje en kan denk erg fijn springen. Dus als iemand nog een pony zoekt
AntheaV
Geplaatst: 23-11-10 19:23
Avond Hier is het weer nog redelijk, net sputterde het alleen wat. Ik heb zo les, hopen dat het droog blijft.
Lau: Lekker veel gereden dus. En nee, ik zoek geen pony Vief: Balen dat je nog steeds niet helemaal lekker bent. Snoekiej: Leuk dat het zusje van Vorstin zo fijn is.
Echt geen pony Anthea Toch leuk jog pownieh hobbelen
Lotje is loops dus zit nu allemaal advertenties van dekreuen af te speuren. Schijn nl een bijzonder mooie tekkel te hebben en heb nu al aanvragen voor evt puppy's. Voor het geld hoef ik het alleen niet te doen, dekgeld is net zoveel als van een KWPN hengst en ze krijgen ong 3/4 pups Is dus echt omdat het leuk is (en ik er zelf 1 wil houden)
Vief: balen dat je je nog steeds niet goed voelt! Laura: een aantal mensen van de ponyclub zijn op zoek naar een D-pony. Je mag me wel meer info PB-en en een foto als je die hebt? Het moet een veelzijdige pony zijn voor zowel dressuur, springen als eventueel sgw. TG: meningen kun je bijstellen toch!?
Kruising Labrador x Duitse Staande Langhaar. Hele leuke combi dat. Was eigenlijk niet meer de bedoeling omdat moeders al wat ouder wordt en ze al ruim een 1,5 jaar niet meer loops was geweest. Nu hadden we het ook niet gezien dat ze loops, maar er kwam toch een verrassing van 4 pups.
Sussie je hebt PB. Het is in ieder geval een Brandy XIII x Justice HR x Ralph.
Sussie85
Geplaatst: 23-11-10 19:53
Heb al geantwoord
Puppies zijn leuk!
kimdepim
Geplaatst: 23-11-10 19:54
Ik hoef ook geen pony Laura . Die van mij is klein zat haha.
Puppieees zijn leuk . Onze dalmatier hond hebben we maandje geleden in moeten laten slapen. Hij werd oud en zielig. En nu is onze herdershond, ongeveer 10 jaar, ook helemaal ziek en zielig . Waarschijnlijk is dat ook gebeurd.. Het ziet er niet goed uit in ieder geval. Morgen de dierenarts er maar weer bij. Arme Jack russel, die blijft dan straks alleen over. En die was al helemaal in de stress toen zijn maatje (de dalmatier) weg was .
_lautje_
Geplaatst: 23-11-10 19:57
Dat is wel sneu Kim. Misschein moet je met het etentje maar een paar leuke foto's van de pups maken en je ouders laten zien
Sussie: Vergeten te zeggen. Pony komt uit 3 generaties ster merries.3
Ik vind iedereen bellen vervelend, behalve mijn ouders en vrienden enzo Ben nog thuis trouwens, werk belde op dat ze iets later was. Maar eigenlijk kan ik nu net zo goed afwachten tot de crosstraining en dan iets regelen, want ik heb voor die tijd nu geen tijd meer door werk en opdrachten voor studie
Celtic gaat even vakantie houden. Die is behoorlijk aan het groeien en gaat even lekker uitgroeien. Daarnaast hij is 3. En in die tijd kan ik beter een pony hebben staan om te verkopen.
Rockanje weet ik eigenlijk niet. Simonshave dacht ik wel.
Ben benieuwd naar de puppies Laura! Maar ook geen pony voor mij, daar heb ik een te dikke kont voor
Net even op stal geweest, was weer een beetje rotnieuws. Alles komt wel achter elkaar zo. Jer even aan het halster rondgeslingerd en met Nudine gewandeld. Nu even Ajax kijken met paps.