Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_San_ schreef:Goeiemorgen!!
Succes Jetske!!
Ik had nog een vraagje, als ze het hebben over dat een sgw-paard moet gaan liggen in het veld. Is dat dan dat ze minder sprong krijgen en dat je bijna alleen horizontaal voelt bewegen. Beetje krom uitgelegd misschien, maar weten jullie wat het betekend??
En je legt het wel goed uit opzich. Wanneer een paard echt zal gaan liggen, maken ze zich langer en zullen ze inderdaad vlakker en met grotere sprongen gaan galopperen. Hals wordt lang gemaakt en ze komen dan inderdaad minder omhoog. 
Loop ik weer lekker voor aap

. Was wel even leuk.
.
. 

En veel plezier alvast 

Ging best fijn eigenlijk. K rijd op het dressuurzadel van martine__ . Super fijn zadel, daarmee start ik volgende week ook. We zullen zien hoe het gaat.
Maar moet hem maandag inleveren.

. 
.

_San_ schreef:Ik had nog een vraagje, als ze het hebben over dat een sgw-paard moet gaan liggen in het veld. Is dat dan dat ze minder sprong krijgen en dat je bijna alleen horizontaal voelt bewegen. Beetje krom uitgelegd misschien, maar weten jullie wat het betekend??
Had ik een keer met een paard wat ZZ licht dressuur had gelopen. Die zou ook wel kunnen springen werd gezegd. Er moesten crossfoto's gemaakt worden voor een reclame, dus ik mocht op dat paard. Heenweg in het bos een stukje gegalopeerd, een echte dressuurgalop nog. Op een veldje wat gesprongen voor de foto's. Op de terugweg had het paard het trukje door. De hals ging omlaag, neusje wat naar voren en hij werd langer in zijn lijf... was echt heel leuk om die omslag zo te voelen.. hahaha..
dus ben wel trots op mijn ventje. Ik sta tot nu toe nog 2e, de laatste rijd om 17.45 ofzo en achteraan zitten ook nog veel van die profi's. Maar ben al blij dat ik een winstpunt heb.

).
! 

Ook nog voetjes afgespoten, eerst doodeng, later heel normaal. Toen met de tondeuse haar 'baard' weggehaald; alsof het dagelijks werk was! Zooo super braaf