Dat deed ik eerder ook elke dag voor ik naar bed ging. Maar dat werd langzaamaan steeds minder en nu doe ik het nooit meer! Ook geen zin meer in trouwens...
Ik heb per begin augustus een nieuw paardje er bij om te rijden.. Hij is 14jaar en heeft 1.40 gesprongen. Ben er vanmiddag ff langs gereden.. Erg leuk dier om te zien. Heb er zin in!! Heb meteen startkaart aangevraagd en opgegeven voor CH Bathmen, B hc en L!! Is de bedoeling dat ik haar tot volgend jaar mei/juni ga rijden! Misschien als het klinkt, nog wel een jaar langer.. Vind het wel erg leuk Heb btw net ook ff weer les gehad van Mark.. Ging super..
Ik heb net de huisarts gebeld en heb vanmiddag een afspraak. Ben benieuwd... Vanavond moet ik proefwerken bij het nieuwe wokrestaurant, hopelijk kan ik nog een beetje met een dienblad lopen
Ik weet wel wat er zou gebeuren als ik zo'n baantje zou nemen. Ik kan de bestellingen niet onthouden, dus iedereen zou het verkeerde krijgen. Mensen die zeurende kids bij zich hebben worden door mij afgesnauwd. Zeurende klanten zou ik ook afsnauwen. En een vol dienblad laat ik gegarandeerd vallen (en knoei dan over iemand anders heen).
Toen ik jaren geleden in de bediening werkte, heb ik eens een kop gloeiend hete tomatensoep in een meneer zijn schoot laten vallen .......Wonder boven wonder was hij niet eens boos. Daarentegen kan ik wel 4 a 5 borden tegelijkertijd uit serveren. Succes vanavond Andrea!
Ben echt net wakker .. heb wel heerlijk geslapen. Lag vanacht half 2 in bed. maar had de afgelopen week heel slecht geslapen op vakantie. De eerste week heel goed. Maar de laatste week amper . Dus moest ff wat bijslapen
Vanmiddag weer ff op Loempia rijden.. Toch maar weer rustig mee beginnen. Hij heeft gewoon 2 weken vakantie gehad.
Volgens de buienradar gaat de echte bui net langs ons heen. Maar het is hier wel rotweer. Hele harde wind en telkens van die kleine buien.. Ga mijn kamer maar opruimen. Is het echt weer voor