Jullie hebben echt drukke schema's allemaal zeg! Scheelt ook wel per huis denk ik, als huishouden door mij gedaan moet worden (ouders op vakantie) heb ik daar best wel wat aan te doen. Nu woon ik ook op boerderij, dus veel ruimte om vies te maken en hond met modderpoten die steeds huis inwandelt enzo...
Ik heb ff gewerkt en ff naar stad geweest. Morgen toch diploma-uitreiking, na veel gezeur heeft de school mij gelijk gegeven . Had ook gewoon echt gelijk, maar morgen om deze tijd ben ik dus echt helemaal school af. .
@ Biem: Sterkte hopen dat het snel over gaat!! Bij mij doet het slikken opeens ook zeer, heerst hier ook echt dus ben bang dat ik de pineut ben
Net nog geshopt Was wel geslaagd, heb van die flexwraps gekocht voor de cross (gewoon zwarte, viel ook niet te kiezen trouwens ) En nog een rijbroek gescoord Echt ik heb geloof ik wel 30 broeken aan m'n kont gehad, heb nu een heel lijstje met welk merk, type en maat ik goed pas. Komt vast nog wel een keer van pas Maar aangezien ik me dus echt in m'n rijbroek moest wurmen werd het wel eens tijd voor een nieuwe Er ging nog een uitverkooprek dus ik had al stille hoop Maarja wat is uitverkoop als die broeken nog dik in de honderd euro zijn..
Maar ik was dus helemaal verliefd op één rijbroek. Een beige van Kingsland.. En dat is hem dus geworden. Er was al wel 30 euro afgegaan, maar nog duur Maar ze vertelde dat ze eruit gingen omdat er weinig interesse voor was [onbegrijpelijk al zeg ik het zelf!] maar mijn moeder zo van gewoon even afdingen. Doe ik dus echt nooit Dus ik heel lief gevraagd of er niet wat af kon, want hij was nog steeds zo duur en de broeken gingen er toch uit en ik moest hem zelf betalen Ging er nog eens €14 af
over dat chippen: dat was niet omdat paarden er last van hebben maar anders dan kan die chip verplaatsen en zit die straks in een been ofzo. Dat werd iig tegen ons toen gezegd