[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:15

MM --> gefeliciteeerd!
Vief --> Die caphoesjes. tsja. Ik vind ze echt heel erg lelijk

Ik zag nog wat foto's liggen en heb geen scanner, dus heb even foto's ervan gemaakt. Kon de flits niet uitzetten, maar het is voor het idee, dat jullie weten over welke paarden ik het heb
Ik heb geen foto van het beestje waar ik L mee spring en B cross en ook niet van de 3-jarigen. Dat komt nog wel!

Met deze spring ik Z, maar dit is degene die nu een blessure heeft.
Afbeelding

Dit was mijn eerste grote paard
Mijn vader had hier al Z mee gecrosst en M gesprongen. Was dus een fijn beestje om het crossen van te leren. Deze foto zit mijn vader erop in Gorssel
Afbeelding

Dit was mijn laatste pony, was echt een verschrikkelijk heethoofd, maar kon wel heel goed springen. Deze foto is gemaakt op de hippiade in de Z.
Afbeelding

De foto's van de andere paardjes komen binnenkort!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:27

Leuke foto's Renske
@ MM, gefeliciteerd

Ik heb echt de leukste pony van de hele wereld
Gisteravond even gereden in het donker. Hij moest poepen (ja wanneer niet, onder de les is het helemaal erg dan poept ie zo'n 4 á 5 keer ) maar hij mag altijd even stilstaan met poepen omdat hij niet zo goed kan richten en ik anders heel zijn staart en hakken moet wassen.. Dus Sam was klaar, reden we weer verder. Zijn we zo'n vijf meter van de hoop verwijderd stopt ie opeens
Was dat kneusje dus bang voor zijn eigen (stomende) drol

Verder ging het rijden fijn. Had het elastiekje er weer even aan gedaan en hij liep heerlijk ontspannen
Om 11 uur gaan we richting Luttenberg, dus ben benieuwd
Mijn vader gaat me waarschijnlijk voorlezen, mijn moeder doet het meestal, maar nu is hij ook nog eens verkouden en heeft bijna geen stem, dus ik ga de proef zo maar eens even uit mijn hoofd leren

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:59

Vief --> sambal-actie

Ik heb vanmiddag oefenparcours

Maar nu ga ik even een surprise maken, want ik ga morgen met vriendinnen sinterklaas vieren en ben nog niet begonnen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:03

Wij moeten ook nog steeds sinterklaas vieren
Er is gewoon geen enkele dag dat we allemaal een keertje kunnen!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:20

Ja dat was bij ons ook wel een beetje lastig, maar we zouden morgen al uit eten gaan met een groep en toen bedachten we ons dat we dan ook allemaal vrij waren om sinterklaas te vieren.
Mijn vader vond het alleen niet zo grappig, want die wilde graag dat ik naar cocnours ging in marienheem.

Tien

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:26

Haha, de shirtjes vind ik nog wel grappig, maar die dekjes en die caphoesjes whahahaha. Ik zou ze nog niet gebruiken als ik geld toe kreeg!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 13:20

Ben ik ook weer even. Kan nu alleennog maar op mijn werk op internet, dus ben een beetje beperkt in mijn reacties.

Vief: Leuke plaatjes, maare, volgens mij ben jij een beetje internet verslaafd

Ik heb zelf niet zo heel veel te vertellen. Ben met Marple lekker aan het buitenrijden en onze dressuur aan het bijspijkeren. Ik heb op het moment weer erg veel moeite met de aanleuning.... Ze blijft maar proberen om er aan te ontkomen, vastpakken(links of rechts net hoe het uitkomt), achter de teugel, mij uit het zadel trekken. Ik probeer mijn handen mooi rustig te houden en haar naar mijn handen toe te rijden, maar ik moet heel erg oppassen om niet te gaan rommelen.

Morgen weer lekker naar de duinen, dan luistert ze gelukkig wel goed, dat vindt ze ook een stuk leuker

Iedereen die moet starten dit weekend: Veel succes!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 13:27

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:23

Gefeliciteerd Minnie_muis! Leuk paard!

Hoi MissM, lekker hoor, door de duinen rijden. Ik ben al weer te lang niet geweest, eens kijken of ik komende week ook weer eens het strand op kan!

Ik ga morgen weer eens B springen, ik vind het nu al weer spannend!! Op zich gaat het de laatste tijd veel beter, hopen dat dat ook in het parcours zichtbaar is

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:55

MM, gefeliciteerd! Wanneer is de volgende ronde nou? En hoe gaat het dan verder, is er dan nog een 3e ronde?

MissJumpy, success morgen. Zit jij nog niet tegen je verplichte promotie aan?

Het skieen gisterenavond ging heel lekker. Ik kan nu best wel gecontroleerd bochten maken en mijn skies parallel aan mekaar houden ipv steeds in een V-vorm remmend de bocht om.
Linkerkant heb ik ook gedaan! Maar niet die heuvel waar het op begint.
Het was wel ontzettend druk! We gaan dus echt niet meer op vrijdagavond.

Vanmorgen springzadel gepast. Ook de Passier Comet erop gehad, die vond ik zo mooi op internet. Maar uiteindelijk was het enige zadel dat op Online paste toch de Stuebbe Roxana de Luxe. Dat past gelukkig ook op Ienie. We hebben met Ienie even gesprongen en ondanks dat het een nieuw zadel is, kon ik er toch meteen lekker op rijden.
Op Online hebben we alleen een rondje gegaloppeert. Vanmiddag gaan we wel voor het eerst weer voorzichtig met hem springen.

Ik vind het een heel mooi zadel. Wel typisch dat het ook het zadel is geworden wat Rudolf van tevoren in gedachten had.
Nou heb ik ook gemerkt dat je wel bijna verplicht met hele korte beugels op zo'n zadel moet rijden. Met je normale beugelmaat heb je niet echt meer fijn steun bij de knie.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:01

leuke schimmel!! is dat Marten die hem voorbrengt???

jij ook renske!! leuk Z paard!

ik heb net even op concours hier alvast gekeken... zometeen eerst die schimmel maar eens wassen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:26

Ik ben weer terug van concours
Het losrijden was prut, echt een heel klein bakje (grote hal was en losrijden en een ring) en daar moesten dan ook nog twee groepen losrijden. Maar Sam was heel braaf en heel relaxt los gereden. Toen de ring rond gereden, werd ie al wat gespannen maar hij stapte wel braaf achter mijn vader aan langs het hokje
Toen de ring in. En daar begon het gezeur. Hij zag dus allemaal kabouters achter het juryhokje zitten
Bah.. hij begint zich al echt als een dressuurpaard te gedragen
Gewoon net gedaan alsof ik gek was en door gereden
Gelukkig eerst even een volte op E en toen A-C middendraf recht op de jury af
Koppie kwam erop en ik kon hem nog maar net uitzitten, wending was weer prut want daar stond dat enge hok
De rest ging weer netjes tot de contra, moest bij A afwenden en dan van X naar M wenden bij C in draf en bij H in stap. Dat ging dus helemaal mis, ik was te veel bezig met hem bij me houden en toen sprong hij over, waren we bijna bij M sprong stak ie z'n kop weg en probeerde hem te peren, weg van het hokje.
Heb toen maar een volte gereden. En daar had ik dus ook 3x een 4 voor en -2 voor de volte.

Ik was blij toen de proef erop zat. Wel jammer van het gekloot want hij liep verder eigenlijk heel lekker. Maar er waren wel meer pony's met kuren, zal wel door de temperatuur komen ofzo.
Dus wij afgezadeld, kom ik boven, bleek dat ik nog tweede was geworden met 154-2!
Whaha toch nog prijs en 10 Euries rijker
De eerste had trouwens 156 en er zat ook nog een 126 bij.. Die pony had het helemaal gehad, ging midden in de proef stilstaan enzo..

@ MM leuk beest die Wonderland

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:39

heey

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:42

Hooi

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:47

hello!
Vief, die punten zijn nog wel goed dan! Anders had je een dikke winstpunt gehad, zonder die fouten.

Ik heb net oefenparcours gehad. Eerst een rondje L en dat ging heel simpel. Toen ging ik een rondje M rijden. Ging ook heel goed, is wel fijn als het wat hoger wordt, wordt ze iets heter en dan is ze heel makkelijk naar de sprong toe te rijden.
En nog een pluspunt ze wil altijd werken en zal nooit gaan staan als je netjes rijdt.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:48

MM --> Gaaf beestje

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:52

Fijn dat je oefenparcours zo lekker ging Renske
Ik merk aan Sam ook wel dat ie beter gaat springen als ie iets meer zijn best moet doen.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:13

Ik ben echt zo moe.
En ik heb me nou ook weer niet zo uit de naad gewerkt..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:47

de heetste paarden zijn het leukst ik weet er alles van
gefeliciteerd vief...jammer van die -2

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:58

Nee scum, ik heb iets van 19 punten, dus nog 11 te gaan!

Gaaf dat het skien steeds beter gaat. Maarre ga je nou volgend jaar en op wintersport en naar canada, of stel je canada nog even uit???
Leuk dat je een nieuw zadel hebt. Ik kan daar altijd heel blij van worden Eigenlijk van alle nieuwe paardenspullen wel, maar een zadel is heel gaaf. Alleen nieuwe leren rijlaarzen vind ik niet leuk!

Vief, toch netjes gedaan!

Renskek, had ik nog niet gezegd, maar stoere foto's!!

RT, morgen L debuut?? Succes vast!!
Volgens mij springen Gomir, minnie-muis en gvdt morgen ook...?? In ieder geval iedereen succes, ook wie ik vergeten ben...

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:05

RT---> ja dat is Marten die hem voor brengt! Ow en hoe gaat dat morgen in Sneek? Wanneer is de B?? Eerst ZZ,Z,M 2 keer? En dan L 2 keer? En dan de B?? Of anders??

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:34

MissJumpy, ik weet het eigenlijk nog niet zeker of we naar Canada gaan. We hebben het er de laatste tijd niet zoveel meer over gehad. Heb er natuurlijk nog wel heel veel zin in.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:37

Ow ja de volgende ronde is 7 januari! Ben nu al zenuwachtig!

Ik heb woensdag voor de 2e keer geskiet! Ging slecht. We hadden ook een vrouw bij ons op de baan die skiede ook voor de 2 keer maar die viel de hele tijd! En toen wou die mand de baan niet sneller zetten. Maar pas toen de baan sneller ging kon ik beter skieen! Dus dat was wel jammer!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:53

Hoe bedoel je dat van de baan sneller zetten MM?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:57

Ja, ik word ook nieuwsgierig! Is het zo'n lopende band waar je op skiet?