Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel bij het water en op die laatste hekkentjes! winnie10 schreef:@madelene: ja ik ga morgen naar de peelbergen! In de L-reeks, 9u45 dressuur, 10u44 jumping en 11u04 cross wat wil zeggen: 4u30 opstaan![]()
Kben vandaag al gaan verkennen, mooi terrein en toffe hindernissen!
Ik heb vanmiddag live naar badminton gekeken! Zoveel vallen dat ik gezien hebveel bij het water en op die laatste hekkentjes!
En ik fiets iedere dag maar niet veel. Soms zijn lange tochtjes leuk ma niet vaak.
)...was wel voorzichtig van start gegaan, op een gegeven moment roept een vriendin van de zijkant keihard...RIJDEN!!...knop ging om, benen eraan, en toen heel overtuigend het rondje afgemaakt

) dus op het gemak kunnen vertrekken! Ze was wel kijkerig, niet naar de hindernissen maar naar alles dat aan de kanten lag/stond. Dus ging ik naar het eerste water dat eig gewoon een plas was voor de L om door te galloperen. Stopte ze wel zeker! Had het echt niet verwacht want ik bleef gewoon in verlichte zit zitten en gong er gewoon doorgalloperen! Maar ze stopte en dan ging ze er wel direct door. Dan het 2de water was met boomstammetje inspringen. De eerste keer stopte ze weer en heb het gewoon rustig opgelost door eerst eens in het water te stappen en dan opnieuw aangereden en direct er in! En dan was er gelukkig nog het derde water als ultieme test. En daar trok ze zelf al naar de hindernis en sprong ze er super vlot in! Dus doorheen de cross heeft ze veel bijgeleerd en het was echt een top vertrouwensrondje! Ik kon ook terug op L/M tempo rijden en was met m'n 2 weigeringen maar 12 secondjes buiten tijd, terwijl ik niet het gevoel had dat ik snel ging!
als ze het beu is loopt ze een toertje en stopt ze terug bij hem. maar ben wel super blij. Als het zo doorgaat mogen ze deze week naar huis.

Ik ken mijn weg in de Haan.
en kan mijn helmcamera meepakken. Hanne_SP schreef:En strandrit heb ik zeker zin in, maar zou dan moeten horsepoolen.Ik ken mijn weg in de Haan.
en kan mijn helmcamera meepakken.