[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:25

Leuk Dewi, succes alvast! Ik denk dat ik deze dan nog maar even oversla en volgend jaar meedoe :D

Gave foto’s Dream en Laetitia!

Ik heb ook mijn foto binnen *\o/* de andere vond ik minder.
Hebben jullie trouwens zon pakket bij Odd fotografie of bestellen jullie ze los?

Afbeelding

kamsel

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:32

Mijne was de eerste keer in Renswoude een beetje overdonderd. Maar als je er vaker bent geweest dan zal de verhuizing van de vriendjes wel de oorzaak zijn geweest.

Cookie, ik bestel vaak pas aan het einde van het seizoen, dan weet ik welke ik allemaal wil en welk pakket daarbij past.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:44

Wat super leuk om al jullie foto’s en verhalen te zien. Zelf heb ik afgelopen weekend niet meegereden maar ga a.s. zondag naar Renswoude. Ik vond 2 weekenden achter elkaar op dezelfde locatie niet zo leuk :D .

Wat betreft foto’s heb ik normaal een pakket van EventingPhoto. Maar dit jaar nog niks afgesloten. Eerst maar eens kijken waar we allemaal gaan starten nog, en welke fotografen er zullen zijn.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:56

Ik heb ook een aantal jaar een pakket van eventingphoto gehad, maar die doe ik niet meer. Heb er best spijt van gehad vorig jaar. Voorgaande jaren was het top.
Heb ook al een poos pakket van odd. Super handig dat punten systeem. Esveo heb ik niet, omdat ik dus niet meer een pakket wil van alle foto's. Omdat ze niet op alle plekken tegelijk kunnen zijn en er veel te veel dubbel is de laatste tijden.

Ik ben echt foto verslaafd. Kies en bestel gelijk. Kan geen heel seizoen wachten, dan is de leuk er ook helemaal af.

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:59

Ik ben ook foto verslaafd, dus bestel ze ook altijd gelijk haha. Nog nooit een pakket gehad, maar kom ook pas net kijken.

Ken ook nog niet alle fotografen enz. Weet ook niet wie er allemaal aanwezig waren afgelopen zondag in Renswoude :')

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 20:30

Bedankt iedereen voor de tips :)

Crosslessen wil ik echt graag gaan doen maar dat kan pas als mijn vader weer vakantie heeft. Weekenden staan vol gepland met andere dingen en doordeweeks lukt (bijna) nooit. Het is niet dat we niks te doen hebben haha. Maar ik ben zeker van plan om in het laatste deel van de zomervakantie een aantal lessen te plannen. Het is gewoon zo vervelend dat elk crossterein best ver rijden is. We hebben trouwens pas sinds een aantal maanden een trailer dus dit is het eerste jaar dat ik 'makkelijk' weg kan.

@nummie misschien kan je vragen of je een paar minuten van tevoren alvast op het startterein mag stappen? Zodat ze wat langer alleen is voordat ze moet springen.

@laetita98 mooie foto's!! Is wel wat eerder maar volgens mij is 1 augustus ook een oefencross/derby in Utrecht. In september vind ik Broekelo en Bussloo altijd leuk.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 20:41

Dit weekend en volgend weekend Ede.
De vos in het M en de zwarte mag zijn debuut maken in het B.
Zo fijn om eindelijk weer eens een rondje te mogen.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:41

Laetitia welkom! Ik heb je zien losrijden. Mijn vader (niet paardenman) vond jou paard een kittig ding haha :P < is positief trouwens

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:05

Ja precies. Ik kan/wil zelf ook niet wachten tot het eind van het seizoen haha. Misschien kijk ik dit jaar even aan en dan volgend jaar een pakket

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:05

Gave foto's komen er voorbij zeg!
Hier ook fotoverslaafd :D
Ik heb vorig jaar een pakket bij Odd besteld. Hij heeft nu met de corona het pakket ook super netjes verlengd.

Deze heb ik allemaal van Leende :o Zijn niet zo'n gave als van de meeste van Renswoude maar toch.
Bij de meeste is het ook leuk om te bestellen als de foto's maar 2,50 of 3,- kosten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:06

Hoe goedkoper de foto's, hoe meer ik er koop. En meestal koop ik er van elke wedstrijd wel 1.. Soms best ernstig...

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:07

Gave foto’s pattypaard! Vooral de laatste en de waterbak vind ik tof :D

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:27

Ik meld mij ook, aangezien ik nu ook een aantal crossen heb gereden en er helemaal weg van ben! *\o/*

Mijn naam: Kelsey

Amourette-Tilia, heb ik sinds februari 2019 (Sandro Boy Junior x Hugo) spring ik Z, B sgw en B dressuur.

Afbeelding

Amethist-Tilia, heb ik sinds mei 2018 (Royal Bravour x Clavecimbel)
Sprong ik B mee, B sgw en B dressuur. Heb 1,5 jaar geen wedstrijden meer gestart maar het plan is om dit seizoen weer te gaan starten.

Afbeelding

Ik ben gister (06-07) in Renswoude gestart met Amourette in de B en enkele L hindernissen mee kunnen pakken wanneer dit kon.

Enig idee welke fotograaf er nog meer was? Ik weet dat OdD er was maar wil de andere foto’s afwachten voor ik iets bestel.

:D Ook heb ik een Instagram account waar ik veel op deel : ammyxamourette, mocht iemand nog meer Instagram hebben zou ik het ook leuk vinden om te kunnen volgen :D

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:46

Leuke foto’s allemaal, ben er ook zo dol op, toch stukje herbeleving <3 pakketten doe ik ook nooit, foto’s wil ik zo snel mogelijk zien en als het leuk is direct bestellen, echt niet wachten haha.

Welkom Kelsey! Leuke paarden!!
OdD was er idd, Esveo en Ros fotografie wat ik weet.

Ronostrand de oefencross, zou dat beetje wat zijn?? Beetje niveau waardig? Daarvoor natuurlijk 23 aug Renswoude en nog hopen op Gelselaar.

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:56

DreamGuide schreef:
Ikke niet in ieder geval haha. :D

Hier ook al foto's binnen. Super bedankt aan alle fotografen!

[ [url=m/IDbrUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xlCu7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EpLunc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WZAMLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik fangirl wel echt bij deze zweetvos foto's, wat een prachtbeest!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:02

Nu ben ik als fotograaf wel nieuwschierig wat jullie over hebben voor een foto? ;) dus een groot formaat met klein logo via wetransfer ;)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:04

En gave foto's zie ik voorbij komen welkom :D

Ik zal mij binnekort ook even opnieuw voorstellen ;) moet ik eerst even paar nieuwe foto's van het rijden hebben

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:13

Oh ja foto’s zijn zo gaaf, ook als ze niet van mijzelf zijn kan ik ervan genieten!

Ik ben even nieuwsgierig. Ik vlecht mijn paard dus altijd in ( behalve als om te oefenen is), maar ik ben dus bijna altijd de enige. Maar bijvoorbeeld ook op grotere wedstrijden zoals jumping, valt mij op dat niet iedereen zijn paard er netjes gevlochten heeft.

Wat is jullie mening hierover?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:16

Mijne had de dag voor de cross beslist dat springen in de wedstrijdring niet tot de dingen behoorde die ze ging doen. Dus eerste rondje lag ik er af omdat ze 180 graden draaide nadat ze al met haar voorbenen had afgezet. Tweede rondje kreeg ik haar wel over de finish maar ik moest haar iedere sprong waarschuwen dat ze geen grapjes mocht uithalen. Dus dan is een normaal rondje crossen inderdaad een hele verbetering.

Ik zou ook lessen nemen voordat je een oefencross rijdt. Dan kan een instructeur ook eruit halen wat je als ruiter niet handig doet.

Ik ga naar ede in het M. Wel even allemaal voor me duimen dat het springen van vorige week een eenmalige actie was

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:25

Melisje_92 schreef:
Oh ja foto’s zijn zo gaaf, ook als ze niet van mijzelf zijn kan ik ervan genieten!

Ik ben even nieuwsgierig. Ik vlecht mijn paard dus altijd in ( behalve als om te oefenen is), maar ik ben dus bijna altijd de enige. Maar bijvoorbeeld ook op grotere wedstrijden zoals jumping, valt mij op dat niet iedereen zijn paard er netjes gevlochten heeft.

Wat is jullie mening hierover?

Ik vlecht voor de dressuur altijd en voor het springen als het even lukt ook.
Met crossen haal ik ze eruit zodat ik in geval van nood de manen kan vastgrijpen :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:34

R_emkee schreef:
Nu ben ik als fotograaf wel nieuwschierig wat jullie over hebben voor een foto? ;) dus een groot formaat met klein logo via wetransfer ;)

Tussen de 5 en 8 euro zoiets?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:35

Welkom voor alle nieuwkomers!

Ik ben even met baby verlof, hopelijk rond nieuwe jaar weer trainen en plannen dus ik lees nu vooral mee :)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 23:36

Leuke foto's allemaal! En welkom voor alle nieuwelingen. :)

Ik ben ook gek op foto's, maar dat hangt ook wel wat van de prijs af. Bij de dressuur kom ik best weleens prijzen tegen van €10 per foto (niet eens groot formaat). Dan wordt het wel een duur grapje.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 00:21

Ik probeer (als de foto's er naar zijn ;) ) bij elke fotograaf wel iets te kopen. Wil ze graag stimuleren en vind het alleen maar leuk als ze op meerdere plaatsen staan. Dan koop ik meestal wel de goedkopere web-formaat fotos, vaak rond de €5 per foto, tot een euro of 20 totaal per wedstrijd. Erg afhankelijk hoe we er op staan natuurlijk :)

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 01:57

Welkom aan alle nieuwe volgers van dit topic!

Ik hou ook echt van foto's! Heb dit jaar een abonnement bij Esveo en had nog een pakketje bij OdD. Maak ik dus ook goed gebruik van..... Van Renswoude weer veel mooie foto's. Ik heb de mazzel dat mijn moeder ook van fotograferen houdt en bijna altijd mee is als groom...... deze foto's zijn van haar: Afbeelding
Afbeelding