Gave foto’s Dream en Laetitia!
Ik heb ook mijn foto binnen
de andere vond ik minder. Hebben jullie trouwens zon pakket bij Odd fotografie of bestellen jullie ze los?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
< is positief trouwens
Zijn niet zo'n gave als van de meeste van Renswoude maar toch.

Ook heb ik een Instagram account waar ik veel op deel : ammyxamourette, mocht iemand nog meer Instagram hebben zou ik het ook leuk vinden om te kunnen volgen
pakketten doe ik ook nooit, foto’s wil ik zo snel mogelijk zien en als het leuk is direct bestellen, echt niet wachten haha. DreamGuide schreef:Ikke niet in ieder geval haha.
Hier ook al foto's binnen. Super bedankt aan alle fotografen!
[ [url=m/IDbrUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xlCu7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EpLunc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WZAMLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
dus een groot formaat met klein logo via wetransfer
moet ik eerst even paar nieuwe foto's van het rijden hebben Melisje_92 schreef:Oh ja foto’s zijn zo gaaf, ook als ze niet van mijzelf zijn kan ik ervan genieten!
Ik ben even nieuwsgierig. Ik vlecht mijn paard dus altijd in ( behalve als om te oefenen is), maar ik ben dus bijna altijd de enige. Maar bijvoorbeeld ook op grotere wedstrijden zoals jumping, valt mij op dat niet iedereen zijn paard er netjes gevlochten heeft.
Wat is jullie mening hierover?
) bij elke fotograaf wel iets te kopen. Wil ze graag stimuleren en vind het alleen maar leuk als ze op meerdere plaatsen staan. Dan koop ik meestal wel de goedkopere web-formaat fotos, vaak rond de €5 per foto, tot een euro of 20 totaal per wedstrijd. Erg afhankelijk hoe we er op staan natuurlijk