[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 23:36

Itsme hoe zo rijd je zoeff niet meer
of heb ik dat verkeerd gelezen
Leli leuke fotos dawn is echt mooi

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 00:01

Goed bezig texelse en beli, dat was veel typwerk :P
Heb je het leuk gehad texelse? (of ben ik blond en was het weekendje weg binnenkort pas?)

Marijke sterkte morgen :(:)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 01:39

Ik had nog zo gevraagd niet teveel te kletsen dit weekend :P Ik lees morgen weer bij. Maar jeroen, gefeliciteerd met je goede resultaten. Mm vieze paarden zijn blije paarden, geldt ook voor kinderen ;)

Felle broeken heb ik niets mee, behalve mijn zelfgeverfde oranje lolbroek. Jullie hebben deze vast gezien op fb dankzij een crossgenootje :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 04:27

Iedereen alvast een goede morgen. Ik kom net terug van koepeltjesfestival en ben braaf op de scooter gegaan omdat ik morgen (vandaag) moet werken. Vroeg naar huis gaan werd hem weer niet, het is ook altijd zo gezellig! Over 3 uurtjes gaat mijn wekker weer. En dan mag ik in plaats van op concours lekker werken van 8.30 tot 17.00 ^) . Gelukkig krijg ik bij de eerste pauze appelgebak als goedmakertje dat ik morgen moet werken 8-)

Leli, mooie foto!
Beli en Texelse, mega b(l)ijleesacties!! Respect hoor!
Lielle, veel plezier in China

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 07:39

Goedemorgen dames en 2? heren?

Ik vind het wel heel erg jammer dat de "nieuwelingen" niet gewenst zijn hier....
Enkele weken/maanden geleden heb ik hier voor het eerst gepost ( netjes voorgesteld, fototjes geplaatst en mn best gedaan om op jullie verhalen fatsoenlijk te kunnen reageren) maar kreeg eigenlijk van niemand reactie.
Een beetje met Marijke zitten keuvelen over het zwanger zijn e.d. maar verder geen gespons helaas....

Inmiddels heb ik meerdere van jullie in real life gezien en zien rijden maar jullie dan aanspreken is er niet bij omdat ik wel weet wie jullie zijn maar andersom niet helaas.... Dit omdat ik wel mee lees over jullie trainingen en wedstrijden e.d.( is gewoon erg leerzaam voor mij) maar niet wil reageren omdat ik dus een "nieuweling"ben....

Moeten de "nieuwelingen" dan een nieuw "NieuwelingenSGW" topic maken??

No offence naar iemand toe btw!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:24

Mendy, dat hangt van je vrachtwagen af :) gok toch zeker wel 1.20... B wagens lager.
Mel, heerlijke foto's op FB gisteren! Hopen op het hele weekend dat weer!
Lelie, dat ziet er toch een stuk leuker uit als in de bak :D

Ik ben lui vandaag :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:29

NoaChanel, ik kan je geen antwoord geven, bij mij is het anders gelopen en ik voel mij hier zelf nog te "nieuw" om op jouw vragen te antwoorden :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:41

Ik heb niet het idee dat nieuwe mensen niet welkom zijn in het topic. Ikzelf zit er nu een deel of drie bij en er is verder nooit moeilijk over gedaan (of ik heb de timmerfabriek van roos voor mijn kop :o ). Wel zijn er wel eens harde woorden over mijn paard gevallen en dit is een topic waarin mensen als ze iets vinden dat gewoon zeggen. Verder geen probleem mee gehad want Ferrose is een moeilijk paard dus dat gaat met ups en downs en dat er mensen (mogelijk nog steeds) bij zo een down aangeven wat heb je aan zo een paard verkoop die toch, dat is hun keuze. Maar misschien komt het ook wel omdat ik het niet zo snel persoonlijk opvat en dus weinig moeite heb met kritiek

Noa ik heb jouw komst in het topic gezien en niemand deed in mijn ogen vreemd. Dat er niet uitgebreid gereageerd wordt op je verhalen, ligt er meer aan dat er op heel veel mensen gereageerd "moet" worden en dan vergeet je wel eens iemand. Ik merk het zelf ook na 3 pagina s bijlezen op mijn telefoon mis ik gewoon dingen

Verder zijn er blijkbaar ook andere nieuwe mensen die zich wel welkom voelen aangezien sowieso fe en beli zijn blijven hangen

Dan heb ik ook niet het idee dat ik niet aanspreekbaar ben op trainingen en ook nooit dat idee gehad bij andere. wat maakt het uit of we je kennen of niet, ik spreek op concours ook gewoon met iedereen
Laatst bijgewerkt door Joki op 30-06-12 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:42

Ik ben zeker een van de personen die weinig op anderen reageert, maar dat geldt voor zo wel nieuwelingen als oudgedienden. Ik weet dat we de laatste tijd redelijk wat nieuwe gezichten hebben gekregen, die makkelijk aansluiting hebben gevonden, maar die kenden vaak ook al wat mensen. Ik denk dat je toch het beste ons kunt aanspreken op wedstrijd, met een gezicht erbij kletst het wel makkelijker. En meedoen in de algemene discussies helpt zeker ook.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:43

Mo 1.20 lijkt me erg laag voor paarden ;) ik denk dat je 2.20 bedoeld

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:44

Ik laat dit ook aan de echte SGW-meiden over, maar ik vind dit wel jammer.
Op deze manier lijkt het net of we een ballotagecommissie hebben en dat hebben we zeer zeker niet. Er zitten hier genoeg nieuwelingen in het topic en over het groeten, dat lukt ook bij de meesten pas sinds kort hoor. Vorig jaar was het ook vaak, 'k zag je wel maar durfde niet.... en de meetings zijn ook pas sinds kort op deze manier.

Goedemorgen allemaal, rise andere shine. Hier is het mooi weer. Ga vanmiddag met een wriendin (geen typefout) lekker terrassen en vanavond komt Noa, dus de dag is weer gevuld.
Plezierige dag allemaal.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:47

Ik ga zo maar even een rondje in de ring oefenen, handig toch die thuiswedstrijden

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:04

@ MM sterkte vandaag. Ik heb geen idee wie je met de plaat bedoeld maar hoop dat ik het ook niet ben..
@ leliaardje wat een prethoofd heeft Giga. Zal vanmiddag je foto's even gaan bewonderen.
@ Mistid werk ze vandaag :D
@ Mootje lekker lui blijven

Iedereen veel succes en plezier vandaag op cc of elders. Ik ga even jureren enzo :evaw:

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:26

Mistid: werkze. Was een kort nachtje :oo .
Noa, volgens mij is er wel op jouw binnenkomst gereageerd en heb je een welkom gekregen en mijn ervaring is dat als je gewoon mee gaat kletsen, je vanzelf ook response krijgt. De ene keer meer dan de andere keer. Het groeten op wedstrijden valt voor mij ook niet mee: ik herken Lielle zelfs na tig live ontmoetingen nog steeds niet :o := .

Mooi weer vandaag jongens! Nu aan de warme broodjes, straks op koffieleutbezoek bij geitenvrienden. Vanmiddag foto's maken bij Rob en daarna m'n trailer weer ophalen. :evaw:

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:27

Goedemorgen.
Ikben hier vrij nieuw maar vond juist de reacties direct erg leuk en gezellig.
Bijlezen lukt wel,reacties geven blijft lastig op phone.
Mo, tis hier ookechtsuper!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:35

Morning!
Weer retedrukke dag, vanavond ga ik eens uitgebreid bijlezen met de laptop en twee schermen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:41

Noa sorry, maar als ik het mij kan herinneren was jij zelf degene die postte dat je weinig regeert omdat je je nog te nieuw voelde.
Ik begrijp niet zo goed waarom je dan nu het gevoel hebt dat je niet welkom bent/was. In mijn ogen heeft niemand vervelend gedaan, en dan worden we nu afgeschilderd als mensen die anderen 'buitensluiten '
Er zijn de laatste topics veel nieuwelingen gekomen waarvan de meesten zelf hun weg moesten vinden maar gezellig mee doen! :)

Goedemorgen...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:45

Succes allemaal op concours vandaag :) Is er nog een sgw dit weekend?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:49

Arville :))

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:50

Leli, maar ik ben bij Rob meestal incognito (dus zonder rood)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 09:54

Goodmurning!

Hier een nieuweling die zich nergens mee bemoeid ;)
Tis eindelijk lekker weer dames! Ik zit nog tot 12 uur op de zaak, maar ga daarna lekker flink gebruik maken van de buitenbak!
Volgens mij is er geen SGW dit weekend, of ik zit ik naast!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:34

Het is hier super!! Heerlijk warm blauwe lucht. Ik sta 9e na dres en Eef 80ste. Cross is mooi en dik. Alleen net een freakaccident in de 2**. Paard heeft z'n rug gebroken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:36

Oe, akelig! Dressuur goed gedaan, jammer van Eef maar die maakt het vast wel goed in de cross.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:36

Morge!!!!

@ Beli was indd een vroegertje weer! Jaa leuk doen we een x! We zouden ook nog een x met een aantal hier naar het strand gaan! En ben blij dat ik wel gewoon kan rijden!
@ Noa ik ben hier ook pas sinds 2 delen! En op wedstrijd herkende ik Lautje gewoon geroepen! Andersom op les herkende FE mij weer en zij mij gedag! Beli zag mij op wedstrijd en zei dat later weer hier! Het gaat gewoon om en om!
@ Mirthe das best een korte nachtje!

Wat een heerlijk weertje zeg!! Rij lekker met het raampje open :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:38

Jeetje Lau wat erg zeg!!!!! Super van je dressuur! Zet hem op allebei!!!