Ik heb niet het idee dat nieuwe mensen niet welkom zijn in het topic. Ikzelf zit er nu een deel of drie bij en er is verder nooit moeilijk over gedaan (of ik heb de timmerfabriek van roos voor mijn kop
). Wel zijn er wel eens harde woorden over mijn paard gevallen en dit is een topic waarin mensen als ze iets vinden dat gewoon zeggen. Verder geen probleem mee gehad want Ferrose is een moeilijk paard dus dat gaat met ups en downs en dat er mensen (mogelijk nog steeds) bij zo een down aangeven wat heb je aan zo een paard verkoop die toch, dat is hun keuze. Maar misschien komt het ook wel omdat ik het niet zo snel persoonlijk opvat en dus weinig moeite heb met kritiek
Noa ik heb jouw komst in het topic gezien en niemand deed in mijn ogen vreemd. Dat er niet uitgebreid gereageerd wordt op je verhalen, ligt er meer aan dat er op heel veel mensen gereageerd "moet" worden en dan vergeet je wel eens iemand. Ik merk het zelf ook na 3 pagina s bijlezen op mijn telefoon mis ik gewoon dingen
Verder zijn er blijkbaar ook andere nieuwe mensen die zich wel welkom voelen aangezien sowieso fe en beli zijn blijven hangen
Dan heb ik ook niet het idee dat ik niet aanspreekbaar ben op trainingen en ook nooit dat idee gehad bij andere. wat maakt het uit of we je kennen of niet, ik spreek op concours ook gewoon met iedereen
Laatst bijgewerkt door Joki op 30-06-12 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt