[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:25

:wave: ben er weer na alle spanning en sensatie van gisteren :D

Eerst maar eens DWDD. Sim had idd gelijk, we zouden dat al eens eerder (in 2009!) hebben gedaan maar doro omstandigheden ging dat toen niet door. Nu dus maar in de herkansing. En dat is absoluut heel erg leuk geweest. We waren er al om een uur of vijf, het is trouwens een prachtige locatie! Westergasfabriek, net binnen de ring, mooi park erbij en veel oude industriele panden. Echt mooi opgeknapt. Prima gegeten in het mediacafe (waar ook crew en gasten eten) en rond kwart voor zeven konden we de studio in. Die is veel kleiner dan je op TV zou denken, die groothoeklens bedriegt behoorlijk. Wij zaten als laatsten nog beneden (idd naast Cor Bakker, screenshots lukken nog niet), degenen naast ons werden naar het balkon gestuurd.
Een korte introductie door Matthijs van Nieuwkerk over het programma en de gasten en daarna zong Berget Lewis 'Leun op mij'. Mooie manier om erin te komen voor de programmamakers, en een prettige manier om het publiek te vermaken.
Ik vond de uitzending zelf enorm boeiend. Wat me nog het meeste opviel was het enorm hoge tempo waarin alles ging. Niet alleen het wisselen van gasten tijdens de filmpjes maar vooral de snelheid van praten, de vragen in de quiz bv die echt werden afgevuurd, echt alles op topsnelheid. Inhoudelijk vond ik het gesprtek met de hoofdredacteur van de Volkskrant erg boeiend, alleen was de andere journalist die er bij zat wat onhandig bezig om het tegenwicht in de discussie te bieden. Het stuk over The passion was interessant (en toevallig had ik Danny de Munck de avond ervoor al op de radio gehoord), maar de Minuut van Berget Lewis (nog een keer 'Leun op Mij') stond als een huis.
Tja, en dan die zoenende stelletjes. Pas toen ik thuis de uitzening terugzag snapte ik ook de opmerking van Giel Beelen over 'zoenen op de achtergrond' tijdens het item over the Passion. Helemaal in het begin had ik idd een stel klef zien doen, waarvan ik me al af vroeg waarvoor dat nodig was. Verder was het me niet opgevallen (complimenten dus voor het vakmanschap van de mensen aan tafel, ik heb echt geboeid naar hen geluisterd) tot er ineens tijdens een filmpje mensen van de tribune werden gehaald. En na de uitzending flipte MvN echt. Hij heeft ze volkomen de mantel uitgeveegd (op een hele nette manier) en wat ik erg laf vond is dat ze daar dan niets op wisten te zeggen anders dan 'ik maak wel uit wanneer ik mijn vriendin zoen' en 'ik hoef me tegenover jou niet te verdedigen'. Als je dan zo stoer bent om daar te gaan kloten, wees dan achteraf ook een echte vent.
Dat bedierf de sfeer achteraf wel. We hebben nog wat nageborrreld maar het was duidelijk erg rustig.

Maar even los van die dissonant, ik vond het erg leuk en ga er zeker nog een keer naartoe.

Wb het topic en de fotografendiscussie, daar kom ik vanmiddag nog wel op terug.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:44

leuk lielle, klinkt wel leuk alleen dat laatste dan wat minder :+

anthea gefeliciteerd =)

mijn tentamen zit erop, ging wel goed heb denk ik wel een voldoende (moet haast wel) :P
thuis lekker draakje rijden, staart wassen en spullen schoonmaken. Zaterdag ochtend weer dressuren.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:56

Mogguhh!!

Gefeliciteerd Anthea!
Spannend henny met die pony, even afwachten nu..
Muizen zijn echt ondingen inderaad, wij hebben ze ook in giga hoeveelheden op stal. Ik heb een hooibak in mn stal omdat mn merrie onbeperkt hooi moet eten en anders alles door de stal gaat. Daar bouwen ze met regelmaat in de poot nesten in. Haal er zo'n 4 volwassen muizen per week uit als het niet meer is en stuk of 8 jonkies.. Rennen ze je stal uit, verstoppen ze zich in je deken om die vervolgens kapot te vreten. Nee en m'n deken hangt niet op de grond maar gewoon op een rek voor mn stal. Kruipen gewoon via de stalwand langs het hout omhoog die ondingen..

Als iemand de ideale tip weet voor bestrijding wat niet schadelijk is voor paarden ivm aanraking en tussen het voer zitten dan hoor ik het graag !!

Ik heb heel lang de eurostar finale gehad, fijne broek. Heb daar een lichtbruine van, die is nu zo goed als af, een donker bruine en mn witte wedstrijdbroek. Als is die nu ook wel op, gaat lubberen, mag ook wel na 7 jaar.

Dan heb ik nog 3 broeken van HH, 1 van stalgenootje gekregen, andere op mn werk in de uitverkoop en nog 1 met fleece aan binnenkant en soft shell buiten kant voor de winter.

Laatst ook nog een mondoni broek gekregen van stalgenootje :) Die koopt ze te klein, hangt ze in de kast en komt er na tijdje achter dat ze nog een broek heeft. Gaat ze passen, past ie niet, krijg ik em :D

We hebben nu gave broeken van HKM in de winkel hangen, Laura Biagatti volgens mij, zo 1 wil ik er nog wel, ook met coolmax stof..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:31

Morgen :)

Anthea, gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* wat erg van je moeder :o :+
Margreet, yuk muizen!
Karen, eventing-weekend heb ik opgegeven.
Lielle, klinkt echt heel interessant je verslag over DWDD

Beau in actie, moet toch eens aan omscholing naar western gaan denken :Y)
Afbeelding

Gelukkig kan ze het wel
Afbeelding

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:50

@ Anthea GEFELICITEERD!
@ Magreet ben er niet bang voor maar toch schrik je altijd van die gore beesten. Succes!
@ TG fijn dat de dressuurles zo goed ging.
@ Lielle klinkt gaaf allemaal!
@ Mirthe wat een sliding!!! Jij kan zo western in :P Foto erna mooie sprong!!

Nou ik lig hier nog steeds met mijn poot omhoog en zelfs nu met 2x per dag Diclofenac veranderd er geen reet!!!! Ben het zat wil rijden!! Krijg echt altijd afkickverschijnselen als ik een paar dagen niet rij.... Helemaal als het net daarvoor zo onwijs goed ging met alles.
Heb via de markt hier een paar GPG beugels overgekocht. Hopelijk werkt dat zo met springen en in de cross voor die graf knie van mij.

Zo genoeg gezeurd, ben het zat binnen ga zo is ff lekker naar de zonnenbank!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:15

Lielle: ik vraag me dan toch wel af wat er verder nog achter dat zoenen zat: ze moeten dit toch van te voren afgesproken hebben of zo. Wat zat er dan achter?
Maar verder klinkt het echt als een gave middag/avond. Leuk om mee te maken!

Rotmuizen :Y) . Wij krijgen regelmatig een dood muisje (of rat) op de deurmat van onze katjes :D .

Mistid: mooie springfoto. Die eerste foto zou ik als fotograaf dus nooit op mijn site zetten :n .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:16

Anthea gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat je moeder je verjaardag vergeten is. Daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Op de verjaardagen van de kinderen "doe" ik in gedachten de hele dag weer, net zoals op hun geboortedag. Als ik wakker word, dan denk ik al terug aan de ochtend van hun geboortedag, en zo loop ik de heel dag een beetje te mijmeren.
Voor Lielle was het een "bewogen" dagje, hoewel je je daar zelf vast niet zo heel druk om maakt.

Lekker weertje koekepeertje, maar wat is het windje koud.......!!!! Fijne dag allemaal.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:18

Jij ook Texelse.

Ff ego:
Heb m'n profiel beetje bijgewerkt. Ff paar foto's erbij. Ook 2 van ons trouwen met Max erbij :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:18

Oh ja: Anthea: gefeliciteerd!!!! *\o/*

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:19

Margriet, volgens mij is je geboortedag ook je verjaardag toch? Maar zo ben ik ook hoor, ben er meer mee bezig dan de kinderen zelf.

Edit: mooie foto's Henny, ik had jou dus echt heul anders voorgesteld. Echt lief en mooi.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:20

@Henny: leuke foto's en wat heb jij een mooie man :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:23

Heb je gelijk in Margreet, maar op hun verjaardag beleef ik de dag dat ze geboren zijn opnieuw. Op hun verjaardag "verjaren" ze, en op hun geboortedag worden ze geboren, en verjaren ze niet. Goh, ingewikkeld zeg :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:25

Wow Henny wat een mooie foto's! Vind jou en je man beide knap! :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:29

Texelse: Mijn moeder is dus totaal niet zo (tenminste dat denk ik niet, als ze het al vergeet heeft ze er vast geen speciale gedachten meer bij) Maar ze vergeet het bijna elk jaar hoor, ook die van mijn zusje. Ik vat het dus nog niet persoonlijk op :+

Ik ga nu even de foto's van Henny bekijken, ben nu wel heel benieuwd :D Wel balen van je knie trouwens :(:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:31

Leliaardje schreef:
Mistid: mooie springfoto. Die eerste foto zou ik als fotograaf dus nooit op mijn site zetten :n .

Fotograaf en ik maken altijd lol. Ik ging ook eten voor mij en een vriendin halen, zet hij mij met al dat eten op de foto, op de site. Ik had tegen hem gezegd dat ik nu wel graag foto's wilde (maandag had hij geen een) dus nu staat er een overdosis Mirthe tussen de foto's :Y)

Afbeelding
Geconcentreerd vriendinnetje aan het kijken
Leuke foto's Henny!
Sorry btw voor mijn d/t/dt gebruik, vorig jaar voor de examens ging dat ook helemaal mis, nu weer. Beetje jammer!

En nu....... moet ik werken, 1 tot 5. Tot straks!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:32

Ik snap er niks van Margriet, zal het nog eens rustig doorlezen.
Rekening zijn net gemaakt, dan word ik altijd blij, nu moet de boekhouding nog.
Straks kleine oma ophalen, dan gaan we onze (achter)kleindochter samen weer even bewonderen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:33

Morgen.. Ben net wakker. :oo

Mirthe wat een vreemde foto....
Anthea gefeliciteerd! Ik zou het niet zo waarderen als mijn.moeder mijn verjaardag vergeet. :P
Henny leuke foto's!
Lielle leuk verslag van je avond. Erg apart die zoenende stellen.

Vanavond pas om kwart over acht les, wat moet ik tot die tijd eens doen?!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:33

haha leuke foto Mirthe :P
Ik vind die man ook altijd grappig. Ook die teksten die hij altijd zet op 1pknoord. Lig dan echt in een deuk. Ik vind die ene foto van Beau juist wel grappig :D Juist leuk om terug te zien hoe het eruit ziet als het fout gaat

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:43

Anthea, gefeliciteerd!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:43

Hahah echt waar Margreet?? Hoe dan??

Dankje Texelse! Vind ik ook :P

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:45

Ik dacht dat je een struise vrouw was, enigszins stevig met kort donker haar en een bulderstem hahahahahaha. Echt waar, ben je dus in het echt een frele blonde dame.
Maar wel ontzettend balen van je knie. Heb je al eens geprobeerd om een wikkel te maken met basisch zout en dat om je knie te binden?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:48

Hahahhah NEEEE ik ben een echte meisjes, meisjes :D En tja dat moet ik tijdens mijn werk ook wel eens horen. Maar dan ben ik trouwens niet altijd even lief hoor!!
Afbeelding

Nee.... Wat is dat??? Dat ga ik zo meteen kopen!! Haalt dat de zwelling/ vocht eruit??

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:49

Oja en ben 1.76 lang en weeg 64 kg. En zo blond indd als het maar zijn kan van mezelf ;)

muts_marijke

Haha jij bent echt een meisje meisje! Ik had ook echt het totaal tegenover gestelde verwacht!

tientjeh

haha Margreet, dat dacht ik dus ook! In tegenstelling van wat ik dus net in je profiel zie Henny!

Tis echt heerlijk weer. Paasboodschappen vanmorgen vroeg al gedaan. Eventjes voor 120 euro boodschappen gedaan! :+ Maar er komen dan ook 13 personen eten.
Straks even naar Uk, lekker rijden!